GardinShoppen.dk reviews

GardinShoppen.dk reviews

8.7

Kan bestemt anbefales !

Vi er meget tilfredse med det plissegardin vi netop har købt. Et godt produkt til en meget fornuftig pris. Du får meget fin vejledning i opmåling, opsætning af plissegardin var nemt og lige til at gå til. Eneste lille minus er et ret lille udvalg af farver - her taler jeg kun om plissegardiner- og en leveringstid på 2 uger.

Super køb

Helt igennem perfekt køb absolut ingen problemer

Hurtig levering og fornuftige priser

Meget nem og brugervenlig hjemmeside. Rullegardinerne som vi bestilte, er i god kvalitet og leveringen var hurtigere end forventet 😊 vi bruger også gardinshoppen næste gang.

Professionelt

Kvalitet i top, leveringen i top. Det var 2. Gang jeg brugte dem

Jeg er meget tilfreds

Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle få skafftet foldegardiner til mit køkken, da min lokale forhandler var lukket. Er vandt til supergod service. Men jeg synes det har fungeret rigtig godt med gardinshoppen. Jeg fik hurigt mine varer og de var pænt lavet.prisen var også rimelig

Nydeligt produkt!

Jeg har købt 3 sæt mørklægningsgardiner hos GardinShoppen. Deres hjemmeside var nem og brugervenlig, og gardinerne blev leveret som forventet og blev stillet inde i garagen, så jeg ikke behøvede at gå på posthuset. Gardinerne ser pæne ud og fungere som de skal! Og det var det billigste jeg kunne finde af gardiner på specialmål! Eneste jeg er lidt ærgelig over, er at jeg på forhånd var i tvivl om hvorvidt jeg skulle vælge læg eller rynkebånd, og jeg valgte læg, men synes godt det kunne have været pænere. I virkeligheden ville jeg nok gerne have haft en kombination af læg og rynkebånd. Desuden var jeg ærgelig over at man ikke kunne få en simpel, gammeldags metal gardinstang. Måtte købe dem separat i silvans webshop i stedet, og måtte derved betale porto to gange.

Hurtig levering, perfekt vare

Varen leveret hurtigt, og var helt perfekt

Alt var iorden, lidt lang levering,

Perfekt måde at få et perfekt gardin,

Flot gardin i god kvalitet

Flot gardin i god kvalitet! Er rigtig glad for den. Det eneste jeg kan klage over er at det man trækker i for at få gardinen op og ned passer ikke i vinduets længde. Det er alt for langt og hænger derfor ud over vindueskarmen og ned, som er ikke så pænt.

EKSTREM dårlig service!!!!!

JEG FRARÅDER ALLE AT HANDLE HOS GARDINSHOPPEN.
Jeg har købt et plissérullegardin i standardmål, farve råhvid. Pris 800 kr. Efter lidt over to uger modtog jeg gardinet, men det var gult og ikke råhvid.

Da jeg ringede for at bede om en ombytning til ren hvid fik jeg at vide, at så måtte jeg købe et nyt - de ville ikke tage det gule retur!!! Derimod kunne de give mig et "godt tilbud" på et hvidt - denne gang til 600 kr.

Jeg har selvfølgelig "takket" nej - jeg finder et andet sted at handle, hvor man kan få ombyttet varer, der ikke lever op til forventningen!
Luxsun I/S

Reply from Luxsun I/S

Kære Charlotte.

Vi er kede af at du synes din oplevelse har været så dårlig.

Vi opfordrer alle kunder til at bestille en gratis farveprøve, da farver kan være svære at se tydeligt på en computerskærm.
I bestilingsprocessen skal du sætte et "tjektegn" i en boks, hvor vi gør opmærksom på at der er tale om et kundetilpasset produkt, som ikke kan returneres. Grunden er at vi faktisk først producere gardinet, efter du har indtastet målene du ønsker det leveret i.

Men på baggrund af din anmeldelse vil vi gerne prøve at arbejde på at synliggøre det endnu mere.

Jeg vil gerne opfordre dig til at tage kontakt til os for at vi sammen kan finde en fornuftig løsning. Vi er ikke interesseret i at have en utilfreds kunde.

Hvis du alligevel vælger at handle et andet sted, håber jeg du vil være opmærksom på firmaets regler omkring returvare.

De bedste hilsner
Gardinshoppen.dk

nemt

Det var nemt at bestille på hjemmesiden, levering tidligere end forventet.. Dejligt.

Hurtigere levering end ventet, og flotte gardiner. Perfekt!

fin kundebetjening

Meget hjælpsomme medarbejdere. Levering som aftalt

Nemt, hurtigt, flot, fin pris.

Jeg handler snart her igen ;-)

God kvalitet.

Nem bestilling, også selv om det var med specialmål.

Nemt og godt. Gardinerne er lige som vi ønskede

Super at man kan bestille stofprøver og kan få gardinerne i lige præcis de mål man har brug for. Og så til en rimelig pris.

Super !

Fik allerede mit nye rulegardin efter en lille uge.
Gardinet var pænt og passede perfekt.
Det er ikke sidste gang jeg bestiller gardiner hos Gardinshoppen

Pæn kvalitet og hurtig levering...

Det var super nemt at bestille gardiner hos gardinshoppen, der er dejligt stor udvalg af materialer og typer. De blev leveret efter 10 dage, det kalder jeg service!

Hurtig levering og et super produkt

Der var absolut ingen problemer mit rullegardin kom hurtigt og var forsvarligt indpakket

Jeg fik desværre ikke hvad jeg bestilte - og firmaet har ikke ville rette fejlen.....

Luxsun I/S

Reply from Luxsun I/S

Kære Karina.
Vi er kede af du føler du ikke har haft en god oplevelse hos os.
Som vi har skrevet sammen om, mener du ikke dine gardiner overholder de mål de er bestilt i. Hvis dette er tilfældet retter vi dem meget gerne, også hvis det kræver at du får nye gardiner. Efter samtaler over telefonen lyder det dog til at de overholder målene nå beslagene bliver målt med. Vi har også tilbudt at få gardinerne retur for at tjekke målene. Da i endnu ikke har sendt gardinerne retur, er det svært for os at gøre så meget ved sagen.
Vi håber i vil sende dem retur så vi kan finde en løsning.

De bedste hilsner
Bo