Garment reviews

Garment reviews

8.1

Lidt problemer men..

Bestilte en kasket som var på lager jfr. sitet, dog var det en fejl. Da der samtidig var problemer med leveringen til deres lager gik der lidt tid før varen var der!

MEN: Anders fra Garment yder en kanon service og sendt mail med info omkring levering og forsinkelse - præcis som det skal gøres. Som kompensation fik jeg en T-shirt! Respekt!

Det er service jeg værdsætter! Derfor top herfra!

Topkarakter trods problemer

Jeg bestilte en jakke og to polotrøjer, desværre var der en fejl på siden og de havde ikke den ene polotrøje.

Men jeg fik en mail og kunne vælge en ny og dyrere trøje.

Leveringen gik helt uden problemer.

Topkvalitet til rimelig pris og lynhurtig levering.

bestilte en lækker tynd uldtrøje til en virkelig fordelagtig pris, og næste dag lå den i min postkasse.
bravo, så kan det ikke gøres bedre!!!

God pris og hurtig levering

Købte en Baracuta til en rigtig god pris og havde den 1½ dag efter. Kan anbefales.

Is Garment your company?

garment.dk Details