Garmin reviews

Garmin reviews

4.5

uproffessionel

Sender en vare som skulle have et strømkabel for at kunne fungere. Sender så ikke varen som er bestilt . Besvarer heller ikke mail.

Dårlig telefon rådgivning

Jeg ringede til Garmins support for at høre lidt omkring deres nye vivofit. Da jeg på mit arbejde ikke må have armbånd på, ringede jeg ind for at høre om man kunne bruge det andre steder på kroppen. Her fik jeg af vide at man kunne bruge det på overarmen og at den store rem ville passe på en normal størrelse overarm. Jeg valgte derfor at købe produktet da jeg synes det er et super fedt koncept. Da jeg prøvede produktet på overarmen var remmen lang fra stor nok, selvom jeg ikke har nogen særlig stor overarm.

Jeg synes det er virkelig ærgerligt at man ikke kan stole på de rådgivere der sidder ved telefonen. Pga dette betyder det at jeg ikke kan bruge produktet i de 8 timer om dagen hvor jeg er på arbejde og derfor ikke kan få det fulde udbytte ud af produktet. Havde jeg vidst det, havde jeg fundet en anden løsning og ikke købt dette produkt.

Levering dagen efter bestilling. Nem webshop.

Garmins webshop er nem at bruge. Mit product, Forerunner 110, er registreret på deres hjemmeside så da min clips (lader) gik i stykker efter 4år skulle jeg have en ny. Garmins priser matchede andre steder på nettet, så gik efter originalen.
Samme dag som min bestillng blev pakken sendt og morgenen efter (mindre end 24 timer efter min bestilling) kunne jeg afhente min pakke i døgnposten.
Eneste årsag til 4 og ikke 5 stjerner er at man kun kan vælge express levering, og f.eks. ikke levering til billigere porto men så langsommere levering.

Ringe...

Har hidtil kun haft gode erfaringer med Garmin. Så da den " gamle " efter tro tjeneste blev udrangeret købte jeg en ny Garmin hvor jeg måtte konstatere at billede " flimrede " i 30 sekunder inden det kom frem samt batteriet ikke kunne lades op. Tænkte det var en " mandagsmodel " og fik den byttet uden problemer ved Elgiganten. Her var det galt med batteriet igen hvorefter min tålmodighed var SLUT og jeg fik mine penge tilbage - igen uden problemer ved Elgiganten. Behøver jeg nævne at siden med opdateringer er håbløs ? Det værste er nok al den TID der blev brugt. Valgte at udvide min gps på Iphone hvor opdateringer - i sagens natur - er uden problemer.

Ubrugelig og vildledende

Skal man have opdateret sin GPS, er det noget af en rejse, hvor du bliver sendt rundt på et hav af forskelige sider og bliver bedt om at installere diverse programmer. Det ender med du har betalt for en ydelse, som du aldrig får.

Tæt på ubrugeligt...

Har en Nuvi 30.
Opdaterede kortet. Fik et kort, der absolut ikke er "up to date". Jeg køre en del over hele Sjælland og opdagede hurtigt at kortet havde flere mangler. Ringede ind og klagede. Fik at vide at de ikke stod til ansvar overfor deres kunder vedr. kort da det var Navtech og ikke Garmin, der stod for dette - flot!
Det blev foreslået at jeg betalte for en ny opdatering eller købte et "lifetime produkt" Igen flot, især taget i betragtning at jeg lige havde opdateret kortet og i selv samme samtale fået at vide at der ingen garanti er på opdateringerne. Ikke ligefrem fordi man skynder sig at ligge flere penge i butikken...

Derudover købte jeg en Garmin GPSmaps T62, for et stykke tid siden. Skulle bruge noget support. Flink fyr, havde dog aldrig hørt om produktet og anbefalede at jeg prøvede at ringe til deres afdeling i Norge...!

God kundeservice

Jeg fik et Garmin forerunner 210 pulsur i julegave og anden gang jeg skulle tage pulsbæltet på, knækkede tappen der lukker pulsbæltet af.
Jeg ringer til Garmin kundeservice og bliver betjent på en venlig og professionel måde.
Jeg fik at vide at hvis jeg ringede ind med serienummeret på uret ville jeg få et nyt pulsbælte.
Dagen efter ringede jeg igen ind til kundeservice med serienummeret og få dage efter fik jeg et nyt pulsbælte. Det pulsbælte jeg fik var en nyere model end det der fulgte med uret.
Det er god kundeservic og den eneste grund til det ikke bliver til 5 stjerner er at der er meget lang ventetid til kundeservice, over ti minutter hver gang.

Garmin support

Har købt en Garmin Edge 800 med topo kort.
Problemet er bare at jeg ikke kan få kortene ned på min enhed.
Talte med garmin support for en uge siden og jeg ville blive ringet op af en expert.
Dette er bare ikke sket. Har hver dag prøvet at skabe kontakt men ingen tager telefonen. Man kan vælge at taste sit nr, for så at blive ringet op. Dette sker ikke.
Man kan også udfylde en blanket, så kontakter de en inden for 24 timer. Nå nej det gør de heller ikke.
Fedt med et produkt man ikke kan bruge.

utroligt dårlige telefonmedarbejdere....

Skulle bruge en ny gps, så jeg ringede direkte til Garmin for at få råd og vejledning omkring hvilken model jeg skulle købe, havde specifikt 3 lande den skulle kunne bruges i og ihh og åhh ingen problem så vidste den unge mand lige hvad jeg skulle have (jeg skulle bruge dk. tyskland og tyrkiet) så han ville anbefale en 52LM for det var en ny model, jeg bestilte den med det samme i deres shop ingen problem i det.
Da den kom tændte jeg den for lige at tjekke om den var OK, og det var den så den blev lagt hen i skuffen, men da jeg så skulle bruge den første gang i Tyrkiet var det kort ikke i den hvilket var blevet lovet så det var nok mit sidste Garmin produkt jeg købte (jeg fandt så garmin koder på nettet så har selv lagt et nyt kort ind) men utrolig dårlig rådgivning må jeg sige.

1. klasses service

SIM kort holder i Nüvi A50 telefon var defekt. Servicesag oprettet med det vuns ved henvendelse, og Garmin sørgede for afhentning af apparatet. 3. dagen kom den retur, og alt virkede (y)

Verdensklasse

Jeg har et gange haft behov for hjælp og magen til service og hjælpsomme medarbejdere skal man lede længe efter.

Et medarbejderteam der bærer ledestjernen udi kundeservice.

Super kundeservice

Købte for lidt over 2 år siden Garmin Forerunner 110.
To måneder efter garantien udløb gik uret i stykker. Virkelig ærgerligt, og frygtede jeg måtte til at købe et helt nyt ur. Jeg skrev til kundeservice og fik svar samme dag. De bad med sende uret ind til deres værksted, og så ville de undersøge uret. Jeg sendte uret afsted mandag, og jeg modtog et helt nyt ur om fredagen. Under hele forløbet modtog jeg hver dag en mail omkring 'status' på produktet.

Rigtig god kundeservice. Ingen problemer.
Kunne ikke være bedre.

Tak for at spilde min tid og penge....

Har købt en Dakota 20, grundet den er hårdfør, og har de funktioner jeg skal bruge.
Det er en batteri gps, men med mulighed for at tilslutte til 12V, hvilket er en nødvendighed da den skal bruges på en mc (enduro). Dette er også beskrevet i manualen, med henvisning til en lader på deres hjemmeside.
Problemet er den lader de har på hjemmesiden passer ikke i gps'en, og efter at havet ventet i 30 min på at komme igennem på telefonen til kunde supporten, er deres eneste svar "var det var ærgerligt, og det har vi aldrig haft." "hvad gør jeg så, er pengene spildt" "Jaaa." "øhh tak"
Så nu kan jeg smider den væk, eller stoppe og skifte batterier 3-6 gange under hver løb.
Det er under al kritik, de sælger produkter og løsninger som ikke virker, fordi manualen og rådgivningen er bygget på et ønske om "det ville være rart og smart hvis den kunne" uden hold i deres reelle produkt program.
Så mit råd er: vær 1000% sikker på det du køber hos Garmin, for Garmin aner ikke hvad de sælger.
KUN ÆV'ER fra en tideligere Garmin kunde

Elendig service og support! Terrible service and support!

Jeg har nu 3 gange bedt om tilbud på rep. af min Nûvi 770. 2 gange via E-mail o til sidst via telefon. Garmin har aldrig svaret mig! Hvad kan man gøre for at et godt produkt aldrig bliver købt IGEN. Go the GARMIN SERVICE WAY: NONE!
Min profil hos Garmin: gocom:

I have now 3 times asked Garmin.dk about the price of reparing my NÜVI 770. Twice via Email and lately using the phone. Garmin has never answered! What can you do so a customer NEVER buy Garmin again? Go the GARMIN SERVICE WAY: NONE!
My profile at Garmin: gocom.

Har bøvlet med kortopdatering på en 4 år gammel Zumo 660. Efter glimrende telefonsupport, med mange gode ideer, blev den sendt til reperation. 2 dage efter modtog jeg en ny enhed uden beregning. Det kalder jeg sku service :-). Jeg har mange Garmin produkter og det er ikke første gang jeg oplever dem på denne måde.

GARMIN viser vej - Destination: Super service

Har kontaktet Garmin Support ifm. en GPS med revnet skærm efter en uge, som forhandleren ikke ville bytte eller reparere da de mente det var selvforskyldt.

3 dage senere stod jeg med en ny GPS. FANTASTISK GOD SERVICE!

Mvh.
Dan

Elendig support

Utrolig ringe viden Garmin support har om deres produkter, har lige skiftet til Garmin fra Polar og der er en verden til forskel på deres viden og tilgang til at svare på spørgsmål. Ved ikke om det er unge studerende som ingen kurser får om deres produkter, men svarene er i hvert fald ikke en support værdig.

Fantastisk!

Et eventyr ? Der var engang en mand (mig) der i 2008 købte en Garmin GPS til sin motorcykel, topmodellen selvfølgelig , jo, jo fint skulle det være....... Det meste af tiden var han glad og tilfreds, men her på det sidste begyndte den at drille lidt, skærmen "frøs fast" i perioder, øv sikke noget skidt , tænkte han, det bliver dyrt at skulle ha en ny........og så "kun" 5 år gammel!
Nå man kunne jo også prøve at sende den til reparation hos Garmin og så se om den ku reddes for rimelige penge! Som tænkt, så gjort, sente GPSen hjem til Garmin DK med beskrivelse af fejl...........ventede en uge, intet nyt....... Pludselig SMS besked "pakke fra Garmin til afhentning på posthuset"....... Forvirring jeg har jo ikke fået at vide hvad reparationen skulle koste???....... Åbne pakken , der lå en besked fra Garmin" Beklager reparation ikke mulig GPSen er en udgået model"...... Vi har istedet vedlagt vores i dag tilsvarende model uden beregning.......og der lå en stk. Garmin Zumo 660 med livstids opdatering af kort og alle beslag til montage på Bimmer.....SE DET ER KUNDE SERVICE. :-) :-) :-)

Fantastisk service.

Min godt et år gl Forerunner 610 havde problemer med både remmen, batteri holdbarehed, (4 timer under aktivitet) og puls måleren målt enten alt for højt eller alt for lavt en puls. Jeg kontaktet support@garmin.dk og fik at vide at jeg skulle opret en servicesag på; http://dk.rma.garmin.com . Jeg sendt uret med pulsmåleren til Garmin og fik et nyt ur og puls måler retur inden for 48 timer. Det kalder jeg godt service. Tak Garmin!!

Fantastisk service

Jeg afleverede min Garmin til reparation tirsdag. Onsdag fik jeg en SMS om at der var en pakke på vej til mig fra Garmin, i dag, torsdag har jeg hentet en helt ny Garmin på posthuset. - Uden beregning, på trods af at jeg ikke havde en kvittering!

Det kalder jeg hurtig og flot service :D

Is Garmin your company?

Visit Garmin