Garn reviews

Garn reviews

6.9

Dejligt garn, -dårlig service!

Jeg har handlet to gange på Garn.dk, og hver gang har jeg fået super garn, hurtigt, og billigt.
Denne gang blev jeg imidlertid meget skuffet over kun at modtage 2/3 af det bestilte, uden at blive kontaktet forinden. -Jeg ville gerne have bestilt en anden vare i stedet for den udsolgte.
Jeg har skrevet to gange til garn.dk om dette, -uden svar.
Det er bare ikke godt nok!

Lækkert garn - hurtig levering

Fandt ved et tilfælde Garn.dk da jeg søgte på strikkegarn på nettet. Loggede ind og så det mest lækre, billige garn på udsalg. Vovede 'pelsen' og bestilte - og vupti, næste dag blev garnet leveret med posten OG det var virkelig lækkert. Lige om lidt vil jeg gå på Garn.DK og bestille noget andet garn jeg har set - og det er bestemt ikke sidste gang :-)

Fin og personlig service

Det er anden gang jeg handler på garn.dk og det har begge gange været meget tilfredsstillende service. En enkelt vare var udsolgt men blev kontaktet for at høre om der var en anden vare der kunne bruges istedet - dejligt at ordren ikke bare blev sendt uden. Behagelig personlig betjening

Is Garn your company?

B C Garn ApS Details

garn.dk - leverandør af luksus garn, vi lagerfører over 50 forskellige kvalitets garner i rene materialer til strik og væv.Cashmere, baby alpaca, alpaca, angora, bourette silke, silke, morbær silke, mohair, merinould, shetlandsuld, hør og bomuld.

Visit Garn

We live here: Albuen 56 A