Gasprisguiden reviews

Gasprisguiden reviews

7.4

Få mere ud af dine penge?

Jeg bruger selv denne side ½-årligt, og skifter selskab til det billigste.
Vi tilhører de personer som ikke vil betale mere end der er nødvendigt for en vare - og ved at følge op på denne side kan vi sikre os at vi får en god aftale.

Det er en ren jungle, hvis det ikke var for denne hjemmeside. Vi vidste slet ikke at der var så mange leverandører - det er helt vildt!

Rigtig godt initiativ! Elsker sider der kan ende med en besparelse i det personlige budget :)

Is Gasprisguiden your company?

Visit Gasprisguiden