Gatewayshop.dk reviews

Gatewayshop.dk reviews

8.6

hurtig levering

coveret til min galaxy S2 passede ikke helt i starten men efter en uges tid er det faldet på plads

God betjening!

Købte et cover til min iPad 2 og fik det allerede dagen efter!! Produktet er af en god kvalitet og var tilmed billigt så det kunne ikke være bedre!! Kan bestemt anbefales her fra :D

De er hurtige :)

Utrolig hurtig levering og fantastisk service - dette kan klart anbefales til andre med brug for at opdatere telefonen med lidt lir :)
Thumbs up herfra.

Fantastisk service!

Servicen har været 100% i orden og professionel. Kan klart anbefales til andre :-)

En behagelig oplevelse

Jeg bestilte en varer via gatewayshop.dk, og er absolut tilfreds med hele forløbet. Bestilte en tirsdag og havde mine varer onsdag. Det er da fantastisk.

Varmeste anbefalinger herfra

Flot og overskuelig hjemmeside

Jeg har for første gang været inde på hjemmesiden for at handle og her var den dejlig let at bruge samt meget overskuelig.

Nu glæder jeg mig til at modtage mine varer:)

Super produkter

Jeg har bestilt et mobil cover til min Iphone samt et datakabel. Synes kvaliteten er god og priserne er virkelig fornuftige. Jeg modtog varen 2 dage efter bestillingen, hvilket er hurtigere end jeg havde regnet med.

Service helt i top

Købte noget iphone tilbehør, kunne ikke selv få det til at virke derfor ringede jeg til deres kundeservice og blev hjulpet igennem mine problemer, på trods af at samtalen varede over 30 minutter tog han sig god tid til at forklare

gatewayshop.dk Details

Visit Gatewayshop.dk