Gavekortet.dk A/S reviews

Gavekortet.dk A/S reviews

7.6

Falsk markedsføring på HER OG NU GAVEKORTET

De reklamerer tydeligt på forsiden med, at man kan få tilsendt gavekortet på sms og mail omgående, hvis man har glemt gave og er sent på den. Det sker bare ikke. De leverer ikke omgående på mail. Jeg har nu ventet snart en time og skal ud af døren, men kan ikke medbringe gaven. Deres kundeservice er lukket i påsken, og jeg har ikke engang modtaget en bekræftelsesmail, så jeg kan referere til min bestilling. Det er super uheldigt i en tid, hvor enhver god forretning starter med god kundeservice. Jeg brokker mig sjældent over dårlig service, men i denne situation, hvor jeg er så afhængig af at få leveret produktet som forventet, er tilliden totalt brudt.

God service og gode produkter!

Konceptet er virkelig godt og en enkelt gang da jeg selv havde kludret i min bestilling var kundeservice meget hjælpsomme og flinke. Dejlig virksomhed!

Fantastisk service!

Jeg havde fået et supergavekort, som jeg valgte at indløse til et wellnessgavekort. Da jeg kom til check ud opdagede jeg at der ville gå 2-3 dage før jeg ville modtage det. Jeg ringede derfor til gavekortet.dk og hørte om der var mulighed for at jeg kunne få det på mail (jeg bestilte onsdag, skulle bruge det fredag, så derfor allerede modtage i posten torsdag)
Det kunne jeg desværre ikke, men hende jeg snakkede med lovede at hvis hun fik mit bestillingsnummer ville hun gå ned og pakke det med det samme og få det sendt afsted samme dage (onsdag) og i går (torsdag) lå mit gavekort så i postkassen så det er klar til brug i dag. Super god service!

Super god service!

Jeg fik tilsendt et gavekort via SMS, men fik stjålet min Tlf. Jeg ringede til Gavekortets kundeservice og fik en meget fin betjening af en medarbejder, der straks gensendte gavekortet til mig.

Jeg har modtaget adskillige gavekort fra Gavekortet og har altid haft en god oplevelse. I får altså 5 stjerner af en meget tilfreds kunde.

Superservice!

I forbindelse med en fejl vedr. udløbsdato efter 3 år på et såkaldt weekend-gavekort, blev gavekortet fornyet med en ny 3-årig løbetid.

Udført af en venlig medarbejder med konduite og serviceindstilling!

Godt gjort!!

Det virker bare hver gang!! . . . og jeg klarede gavekøbet hjemme fra sofaen :-)

Hvad gør man, når man i en travl hverdag lige har glemt at købe en gave til sin søster??? . . . . hurtigt ind på Gavekortet og et par klik, så var den klaret, og jeg fik en takkehilsen fra en glad modtager på dagen :-)
Jeg vender tilbage, næste gang jeg har brug for en nem løsning :-)
Tak for god betjening.

Kun gode oplevelser med Gavekortet.dk

Har brugt Gavekortet.dk mange gange både i forbindelse med private gavebehov, men også til gavebehov i min virksomhed.

Det har været en god oplevelse hver gang. Hurtig levering og professionelt personale der hjælper med bestilinger til virksomheden. Vi bestiller primært SuperGavekort, som altid er et stort hit.

Så tak for et super koncept og flot service!

Aldrig aldrig igen

Det går hurtigt og nemt på deres hjemmeside, vedhæft foto (Ja) skriv en lille hilsen (Ja) osv men har ikke modtaget nogen foto eller skrivelse på vores bestilte vare, men pengene er forlængst trukket fra vores konto.
Så nu kan man bruge en masse tid på deres latterlige service, skriv til os og vi får det ordnet (Nej) du skal sende et ordrenummer og så ser vi på sagen (?)
Min mening er at de ikke kan ikke anbefales, de har haft deres chancer.

Hej Flemming.

Det er ud fra dette indlæg ikke muligt at se hvilken bestilling du refererer til, men vi kan garantere at hvis er der gået noget galt, så retter vi straks op på det.

Det er ikke teknisk muligt og vi kunne aldrig drømme om at trække penge inden et gavekort afsendes. Hvis det bestilte gavekort ikke er modtaget, må der være sket noget ifm. selve forsendelsen og det kan vi med et ordrenummer straks undersøge. Når vi ser på en sag svarer vi på hverdage altid tilbage indenfor 24 timer og som oftest i løbet af et par timer.

Vi sender i tusindevis hver dag og det er sjældent at noget går galt. Men det hjælper selvfølgelig ikke din situation og vi er rigtig kede af hvis noget ikke er gået som det skulle. Som sagt vil vi i så fald gøre hvad vi kan for at der hurtigt rettes op derpå.

Den bedste gave

Gavekortet er lidt lige som at få et betalingskort – blot med et fast beløb man så kan anvende i alle butikker til det er opbrugt. For mig blev det til en tur i biffen, kaffe bar og en ny lampe.

5 stjerner til en stjerne virksomhed

Super nemt at bestille og hurtig levering lige til døren.

Bestilte et Supergavekort tirsdag kl 15.30 og var hos modtageren onsdag kl 12.30

Så kan det ikke blive nemmere.

Tak for en super service og et genialt koncept. Kan klart anbefales.

Super dårlig oplevelse

Det gavekort, jeg havde fået i gave, ville jeg indløse på hjemmesiden gavekortet.dk.
For at indløse det, skulle jeg indtaste min kode; det lykkedes først, da jeg skrev koden med små bogstaver, selv om den på mit værdibevis står med stort. Så skulle jeg vælge et produkt, og kom til en side, hvor det så ud, som om jeg skulle købe noget. Det gav ikke nogen mening i forhold til, at jeg skulle indløse et gavekort.
Uheldigvis for mig er min gave på 350 kr. Det er et beløb, der ikke er muligt at "købe" for, og inden jeg kunne nå at ændre min "bestilling" til 2 gavekort eller slette var ordren, var ordren gået i gennem, så der nu er en rest på 50 kr.
Jeg blev virkelig ærgerlig og irriteret. Hvad så nu, skal jeg så ligge og slås med gavekortet.dk om de sidste 50 kr eller købe for ekstra 50 kr. for at få indløst min gave?
Problemerne har ødelagt hele min glæde over den gave, jeg har modtaget.
Jeg synes, det er til grin.

Hej Tine.

Vi er rigtig kede at høre du ikke har haft en god oplevelse.

Systemet er sat til at være uafhængig af store og små bogstaver, så det overrasker lidt at det har givet problemer. Der er i tusindevis der indløser hver dag og det er ikke ikke et problem vi tidligere har hørt om. Det sagt, så får vi det naturligvis undersøgt nærmere.

Ikke alle gavekort findes i halve hundrede, men flere af de store kæder som Matas, Imerco, Bog og idé, Vin & Delikatesse, Cafe&Restaurant, BR Legetøj, osv. findes på kr. 50. Og man kan sagtens kombinere flere gavekort.

Om alle omstændigheder er vi kede af at høre at du ikke har haft en god oplevelse.

Gavekortet.dk A/S

En virksomhed i top klasse.

Jeg kan varmt anbefale Gavekortet.dk – super god service og hurtig levering.
Deres Supergavekort er genialt og giver modtageren af gavekortet – den optimale ret til selv at vælge noget som de lige går og mangler.
Og det hjælper os med en travl dag til at finde en super løsning.
Tusinde tak for en super service og et koncept der holder 100 %

Nemt, hurtigt og glæde hos modtager!

Var til fødselsdag weekenden hos manden der har alt. Var på bar bund ift. den rigtge gave. Det endte med et supergavekort fra Gavekortet.dk, og ud over det kom frem dagen efter, med den hilsen jeg havde bestemt og i en fin kuvert, gjorde det stor lykke hos modtager.
Gavekortet.dk en positiv oplevelse som jeg helt sikkert vil bruge igen.

Lotte

Kom for sent.

Den 19. januar bestilte jeg et gavekort på 700 kr. til levering via e-mail den 24. Det dukkede op den 25. i form af to gavekort; ét på 500- og ét på 200-. Så jeg er ikke en tilfreds kunde.

Hej Karen.

Nu er jeg ikke lige klar over hvilket ordrenummer det drejer sig om, men det er meget beklageligt hvis der er leveret for sent. Via e-mail burde det slet ikke kunne ske.

At der er sendt to gavekort i stedet for et vil vi behøve ordrenummeret for at kunne undersøge nærmere.

Om alle omstændigheder er vi frygtelig kede af den oplevelse du har haft. Den bedste måde vi kan forklare og evt. afhjælpe er dog ved at du kontakter os på info@gavekortet.dk med dit ordrenummer.

En meget velfungerende gaveløsning

Brugte gavekortet.dk både til erhverv og privat i julen 2013.

En venlig servicemedarbejder hjalp med alle bestillinger over telefonen og dagen efter modtog jeg alle gavekort. Alle modtagere blev meget glade for gavekortene.

Det var hele vejen igennem en meget positiv oplevelse.

Leverer det som er lovet!

Bestilte 36 gavekort a 100,- til min kone som skulle bruges til Julegave....

Gavekortet kontaktede mig for at høre om bestillingen var korrekt og det verificerede jeg.

2 dage efter var alle gavekort ankommet via post Danmark

Alt foregik som aftalt ;-)

1500 kr kastet i et brændende hul

Jeg valgte gavekortet.dk, da de på deres hjemmeside reklamerede med de kunne nå at levere før juleaften. Dette har dog langt fra holdt stik, jeg sidder nu d. 28/12 og har hverken fået gavekort eller svar på mine henvendelser pr. mail og telefon til gavekort.dk.

Jeg mener det er en ganske finurlig måde at drive forretning på når man vælger at sælge og modtage betaling for et produkt på 1500 kr, og så derefter går grinende ned i banken med pengene i den ene hånd, og en udstrakt langefinger finger i den anden rettet mod undertegnede.
Er sikker på det er en forretnings model det giver gode tal på bundlinjen, etikken i den vil jeg dog mene er til diskussion.

Fem gange har jeg forsøgt at komme i telefonisk kontakt med gavekortet.dk, fem gange har jeg spildt min tid i en telefon kø for derefter at blive verfet over på en telefonsvarer, der øjesynenligt ikke bliver aflyttet eller måske bare ignoreret.

Jeg kan konstatere at levering af produkt og kundepleje ikke just er gavekort.dk's stærke side, monstro det såkaldte supergavekort jeg har bestilt næppe er så super som det blæses op til. Jeg frygter at når/hvis jeg modtager mit gavekort at det er ganske ubrugeligt. Hvis gavekort.dk fører samme grad af professionalisme med deres samarbejdspartnere som med deres kunder, holder forretningerne nok hurtigt op med at godtage gavekort.dk's produkter.

Jeg begynder mere og mere at mistænke gavekort.dk for at være en ny version af et nigeria 419 svindelnummer.
Så har du lyst til at støtte en profit orienteret forretnings model med kortvarig succes, skal du endelig gå ind på gavekortet.dk og kaste dine penge i et brændende hul.

Mvh Lars Bonde

Redigeret 06-01-14

Hej igen

Som jeg læser jeres besvarelse prøver i at tørre en del af jeres ansvar af på post danmark. Det er meget uklædelig ikke at indrømme når man som firma har begået en fejl, istedet vælger i at skyde på jeres samarbejdspartnere som i selv har valgt. I min optik er der mere troværdighed i at indrømme når man har begået en fejl.
Det er jer der høster kunder på at reklamere med dag til dag levering, så må det da også være jeres ansvar at det sker?

Endvidere påstår i fortsat at alle henvendelser pr. telefon og mail blev besvaret rettidigt, faktum er at der gik 9 dage uden jeg hørte fra jer. Først efter en anmeldelse på trustpilot blev i motiveret til at besvare mine henvendelser.

Mvh.
Lars Bonde

Hej Lars.

Vi er meget kede af hvis dit bestilte gavekort ikke er nået frem i tide. Der er siden, efter at have talt med dig, sendt et nyt gavekort til en alternativ adresse.

Vi driver en meget professionel virksomhed og har lidt svært ved at forstå udlægget om at vi ikke svarer telefon eller mail. Vi havde meget travt i juledagene, men såvel alle telefonbeskeder som mails besvares altid inden for en hverdag, ofte i løbet af få timer. Det er alfa omega for os og prioriteres ekstremt højt.

Og vi kunne aldrig drømme om at svindle nogen. Vi har i mere end 10 år drevet et ærligt og redeligt koncept, hvor ikke en person på noget tidspunkt er blevet snydt for noget.

Vi er afhængige af Post Danmark og at de i et sjældent tilfælde ikke har leveret til tiden og det har ramt dig, er vi selvfølgelig meget kede af og kan kun dybt beklage.

Ret skal være ret.....

Tidligere anmeldte jeg Gavekortet.dk - idet jeg efter lang ventetid ikke modtog mit gavekort. Jeg blev ringet op af kompetent medarbejder, som tog sagen alvorligt - herefter gik det stærkt, Gavekortet.dk kom som lovet, med efterfølgende mailkorrespondence med håbet om et Godt Nytår.....

Dårlig valg af underleverandør - Post Danmark

Mandag d. 16. dec. bestilte jeg et styk gavekort til IKEA via jeres hjemmeside. På min kvittering stod der at leveringen ville ske næste dag tirsdag d. 17. dec. med Post Danmark.
Da jeg stadig ikke havde modtaget brevet med gavekortet torsdag d. 19. dec. kontaktede jeg jeres kundeservice, som oplyste mig at brevet med gavekortet var blevet sendt afsted fra deres kontor i mandags og at fejlen måtte være hos PostDanmark, siden det ikke var kommet frem endnu. Jeg oplyste at jeg nu ikke skulle bruge gavekortet længere, da jeg selv skulle sende gavekortet videre som en gave. Jeg fik oplyst returreglerne.
Jeg har i dag, fredag d. 20. dec., modtaget brevet med gavekortet.

Min egenlige klage til jer, er jeres valg af leverandøren PostDanmark. At vælge et firma der ikke kan leve op til deres egen krav, dag-til-dag-levering, er nærmest under alt kritik. Hvilke muligheder har I for at kunne garantere jeres kunder at varen faktisk kommer dagen efter, når PostDanmark ikke engang selv kan garantere det her i julemåneden?

Jeg skulle åbenbart have bestilt gavekortet før, for at være sikker på at brevet ville når at komme frem, når der nu bliver brugt 4 hverdage på forsendelsen.

Hej Tina.

Tak for din besked. Vi er dog lidt kede af at blive anmeldt dårligt fordi Post Danmark har svigtet. Men ok.

Det skal dog samtidig siges at Post Danmark generelt har en meget høj dag-dag leveringsrate og det hører sig til sjældenhederne at den ikke opretholdes. Dog har den seneste uge været lidt ekstraordinær med en ekslosiv stigning i e-handel og det har overrasket Post Danmark.

Selvom vi synes at din anmeldese er lidt hård og måske rettet lidt mod de forkerte, så ønskes du en god jul : )

Mvh.
Gavekortet.dk A/S

Mange gavekort at vælge og nemt at bestille

Gavekortet.dk reddede min dag. havde glemt min kones fødselsdag og ville gerne bestille hurtig og nem gave. købte et super gavekort og sendt til hende via e-mail.
Hun var så glad og kunne vælge det hun ville købe og kunne dele på tværs af flere butikker.
tak Gavekortet.dk. du reddede min dag og sparet mig masser af tid.

Gavekortet.dk A/S Details

Gavekortet.dk er Danmarks gavekortportal. Her kan man nemt og hurtigt sende gavekort til en lang række danske butikskæder og oplevelser. Det er samtidig muligt at vedlægge et gratis hilsenkort med tekst og billede. Gavekortet.dk tilbyder også unikke gaveløsninger til virksomheder, der benytter gaver til alt fra salgskonkurrencer og forhandler-netværk til jubilæums- og julegaver. Gavekortet.dk består af et dedikeret team, der til enhver tid bestræber sig på at levere den bedst mulige service. Gavekortet.dk er medlem af Foreningen for Distance- og Internethandel og er godkendt af e-handelsfonden. Gavekortet.dk blev etableret i 2003 og er i 2008, 2009, 2010 og 2011 blevet udnævnt som Gazelle-virksomhed af Dagbladet Børsen. Foruden Danmark, driver Gavekortet.dk også virksomhed i Sverige, Norge og Finland. Gavekortet.dk er en økonomisk sund virksomhed med kreditrating AA.

Visit Gavekortet.dk A/S

Write to: info@gavekortet.dk