Gavekortet.dk A/S reviewed by

Venø, DK

Kedelig oplevelse og leverede ikke til tiden.

Bestilte et gavekort til en 50 års fødselsdag. Bestilte i god tid, men desværre kom det ikke frem til dagen som ønsket. Da jeg ringede ind og rykkede, fik jeg at vide, at det var Post Danmark, som havde problemet, for de havde afsendt det. Nu er det sådan at jeg har købt et gavekort ved gavekortet.dk til Imerco og ikke ved Post Danmark. Problemet blev mit i den sidste ende, da jeg ikke kunne lykønske med et gavekort på selve dagen.
Vi bor i udlandet og syntes det var en super god ide, fremover at give hele familien gavekort via gavekortet.dk, men det kan kan vi åbenbart ikke risikerer.
En rigtig utilfreds handel og sidste gang jeg bruger gavekortet.dk!
Kan så også se, jeg ikke er den eneste, der klager over leveringen.....

Svar til jeres besvarelse:
Jeg foreslog om I intet kunne gøre måske sende et bud med et nyt gavekort, da der er en Imerco i nærheden, men dette kunne slet kke lade sig gøre, og I kunne heller ikke spore brevet, da det nok lå et sted inde ved Post Danmark.
    Gavekortet.dk A/S
    TrustScore 7.9 / 10

Reply from Gavekortet.dk A/S

Kære Birgith.

Vi synes din anmeldelse er lidt hård, men er samtidig rigtig kede af hvis det gavekort du sendte ikke er nået frem til tiden. Vi afsender ugentligt mange tusinde forsendelser og det er ekstremt sjældent at der ikke leveres på den ønskede dato. Men som de fleste andre virksomheder i Danmark er vi afhængige af at Post Danmark leverer vores forsendelser. Og som sagt, så er det yderst sjældent at de ikke leverer på det tidspunkt der er aftalt.

De få gange det sker at det ikke kommer lige på dagen, er det meget beklageligt og vi gør derfor alt hvad der står i vores magt for at få leveret på anden vis, enten med bud eller elektronisk. Vi garanterer om alle omstændigheder at der altid findes en løsning.

Hvis du sender en mail til info@gavekortet.dk med dit ordrenummer vil vi godt prøve at se på din ordre igen og om der er noget vi kan gøre for at råde bod på oplevelsen.

Gavekortet.dk A/S