Gavekortet.dk A/S reviews

Gavekortet.dk A/S reviews

7.9

Gammel vin på gamle flasker...

Jeg har lige modtaget mit gavekort bestilt 9-12-13, leveret i to stk. gavekort - et med en "udstedt dato" i februar 2013 og et med en i juni 2013. Efter kontakt med kundeservice har de 'noteret' af gavekortene er gyldige længere (de tre år), men uden mulighed for at ombytte det fysiske gavekort.

MEN kære venner - det er ikke særlig præsentabelt at komme med en jule- eller anden form for gave til et andet menneske, der ligner en samling rester. Vil I ikke skrive det i jeres betingelser at dette kan være tilfældet, så undgår I sure miner - så havde jeg ikke købt mine julegaver hos jer, men i den respektive butik.

Hej Karsten.

Er enig i at det lyder ikke godt og har forståelse for situationen.

Det lyder heller ikke som normalt fra vores side. Dog er der enkelte kæder som kun udsteder mindre beløb og hvor det er nødvendigt at stykke gavekortene sammen. Dog garanteres der altid 3 års gyldighed. At der har været to med forskellig dato, lyder meget uhørt, men hjælper selvfølgelig ikke din situation.

Vi vil godt se om de kan ombyttes akternativt er du naturligvis også meget velkommen til at returnere dem og få pengene tilbage.

stor tilfredshed!

Jeg har brugt gavekortet.dk en hel del og har ikke en finger at sætte på deres shop :) Når man køber/får et gavekort til gavekortet.dk er der dejligt mange muligheder at vælge imellem og der kommer hele tiden nye til.
Har man modtaget flere gavekort til gavekortet.dk på samme tid, kan man lægge beløbene sammen, og få udstedt ét gavekort på det samlede beløb hvis det er det man ønsker, eller fordele beløbet ud på mange forskellige gavekort til forskellige butikker og shops :)
Leveringen er hurtig og jeg har altid fået præcis det jeg har bestilt :)
Kan klart anbefales!

Købt flere gang og alle gange været fuld tilfreds

Hej Gavekortet.

En varm anbefaling fra mig til jer. Har handlet hos jer flere gange og kun haft rigtig positive oplevelser.

De bedste hilsener Stine.

PERFEKT - Har købt ALLE mine julegaver hos jer!

Nu er jeg HELT sikker på, at alle gaverne falder i (super) god jord. Klart den hjemmeside, hvor jeg har haft bedst oplevelse ved at købe Gavekort, især med jeres Supergavekort. TOPKARAKTER her fra.

Mvh. Michael

Perfekt og hurtig service

Jeg fandt et gavekort på 200 kr. hos mig, som lige var udløbet, men kontaktede deres support og fik alligevel indløst gavekortet på trods af overskredet udløbsdato.

Man skal lige være opmærksom på at gavekort, generelt, har en gyldighed på 3 år, hvis anden gyldighed ikke er påført. Dette har jeg så også lært nu :-)

Jeg er taknemmelig for at gavekort.dk kunne se igennem fingre med denne regel, så derfor 5 stjerner.

Superhurtig og hjælpsom service.

Jeg var kommet til at skrive modtagerens adresse som st.tv. Det er st.th., så gavekortet nåede aldrig frem. Sendte en mail til Gavekortet, og de svarede indenfor en time, at et nyt gavekort var på vej. Det skal de have stor ros for, og det bliver bestemt ikke sidste gang jeg bruger dem.

Gavekort kan ikke indløses. :|

Ligger inde med et godt nok lidt ældre gavekort. Gavekortet har ingen udløbsdato påført, og forventningen er derfor at det ikke bare lige kan udløbe. Men ved indløsning får jeg besked om det er udløbet. :|

Update: Har nu fået refunderet hele gavekortet via kundeservice. God service.

Hej Thomas.

Tak for dit indlæg. Vil du ikke sende dit ordrenummer til os så vi kan se hvilket
gavekort det drejer sig om, og om der er noget vi kan gøre.

Vi overholder fuldt ud den lovgivningsmæssige gyldighedpligt på 3 år og indløses
et butiksgavekort ikke indenfor gyldighedsperioden, så tilfalder beløbet den udstedende
kæde og ikke os. Vi forhandler blot for butikskæderne, men har ikke derudover tilgang til eller indflydelse
på deres gavekort.

Men som nævnt, hvis du sender dit ordrenummer eller andre bestillingoplysninger til info@gavekortet.dk ,så vil vi se om der overhovedet er noget vi kan gøre.

Mvh.
Gavekortet.dk

Forget it!

Forsøgte at indløse et supergavekort til et Smartguy-gavekort på 500 kr. men fik TO gavekort retur, et på 100 kr og et på 400 kr.
Ved kontakt til gavekortet.dk fik jeg bare at vide at jeg kunne få gavekortene annulleret, ingen beklagelse eller forsøg på at afhjælpe problemet.
Afbefales.

Hej Rene.

Det må bero på en misforståelse. Vi vil hellere end gerne hjælpe.

Smartguy gavekort på kr. 500 forventes på lager igen i morgen, hvor vi ville kunne sende dig dette gavekort. Har det interesse, så skriv venligst til os på info@gavekortet.dk med dit ordrenummer.

Vi beklager misforståelsen.

Super hurtig levering

Har både købt gavekort samt fået gavekort fra super gavekortet og der er hurtig levering. Dejligt. :-)

nemt og smart.

jeg har bruge hjemmesiden her flere gange uden problemer.
gavekortet ankommer også inden for rimlig tid.
kan kun anbefales

Altid fin service

jeg har igennem flere år fået gavekort fra Gavekortet.dk og har altid fået en fin behandling,hvis der har været det mindste problem. Altid en sød betjening. Kan varmt anbefales

Fortrinlig service! Kan varmt anbefales ..

Min kæreste fik et gavekort i afskedsgave fra sit job på 500kr., som var udstedt af Gavekortet.dk, til en af deres samarbejdspartnere. Desværre kom gavekortet ikke i brug den første måned, heller ikke de næste 6, og pludselig var der gået 2 år, og med kun eet års gyldighed tilbage, besluttede vi os for at gøre noget ved sagen. Vi forsøgte at sælge det, men det fik vi ikke noget ud af. Men så fik vi den idé at kontakte Gavekortet.dk med det spinkle håb om, at de måske kunne være os behjælpelige med at ombytte gavekortet til en af deres andre samarbejdspartnere. Jeg skrev til dem på Facebook, og fik lynhurtigt respons. Derefter skrev jeg et par mails med en af medarbejderne, og de gav os lov til at ombytte gavekortet - selvom der var gået 2 år. Jeg synes, at det er fantastisk, at Gavekortet.dk er så fleksible, og at de vil gå så langt for at sørge for en tilfredsstillende service. Det nye gavekort kom i øvrigt efter blot et par dage, så igen fik man virkelig indtrykket af en professionel og effektiv virksomhed. De varmeste anbefalinger herfra.

Kan klart anbefale dem :)

Jeg er blevet ekstremt positivt overrasket. Jeg var så uheldig i forbindelse med en familietur, at have modtaget 1 gavekort, hvor der manglede både underskrift og stempel og 1, hvor der manglede underskrift = var de ugyldige. Jeg tog så kontakt til dem og der blev en rigtig god løsning, hvor jeg slap uden følger (økonomisk) og jeg fik styr på at kortene nu er gyldige, når vi skal på ferie :-) så nu ser jeg endnu mere frem til min ferie med familien. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg kommer og handler hos dem.

Ren Fusk

Der er nu gået 5 måneder og jeg har endnu ik modtaget min gavekort. Pga. et eller andet som de ikke kan forklar så er min gavekort ven og de kan ikke finde den og de siger at det er mit eget ansvar?! Det forstår jeg absolut ikke, virkelig den ringeste oplevelse ever.

Kære Morteza.

Vi kan ikke helt forstå dit indlæg og vi snyder absolut ingen kunder.

Vi finder altid en løsning for alle og vil selvfølgelig også prøve at gøre det for dig, hvis vi på rimelig vis kan afhjælpe situationen.

Vil du ikke gensende dit ordrenummer til info@gavekortet.dk, så vi kan se på den konkrete sag.

God men med mangler

Gavekortet.dk er en god side. Der er dog nogle få minusser. Et er at der er mange gavekort der skal sendes med brev hvilket koster 29 DKK. Et andet er at jeg feks. har 25 kr. tilbage på et gavekort som bare går til spilde. Hvis ikke jeg køber flere gavekort. I burde lave en mulighed for lavere gavekort eller donere til kræftens bekæmpelse el.lign. Udover det er det en rigtig god side.

Hej Anders.

Mange tak for feedback!

Forsendelsesomkostningerne er ikke noget vi tjener på, de dækker kun vores reelle omkostninger. Dog begynder vi at få flere gavekort der kan sendes elektronisk og hvor man som kunde kan spare forsendelsesomkostningerne på kr. 29,-.

Mht. eventuelle restbeløb, så kan de benyttes i 3 år og altid kombineres med andre SuperGavekort-koder eller som delbetaling til et almindeligt køb. Vi kan desværre ikke få vores samarbejdspartnere til at udstede gavekort på de helt små beløb.

Som virksomhed støtter vi SOS Børnebyerne ved at sponsere børn ude i verden og derudover har vi et samarbejde med Røde Kors, hvor man kan købe eller indløse sit SuperGavekort til dem.

Vi arbejder dog løbende med nye tiltag, så dine idéer vil blive taget med i puljen af gode idéer. Og tak fordi du har benyttet Gavekortet.dk!

Bedste hilsner
Gavekortet.dk A/S

Fungere fint, men men... vi er i 2013 :)

Hvorfor kan man ikke få det på mail, så man kan bruge det med det samme fremfor, at skal vente 2-3 hverdage på det kommer med posten. Vi er da trods alt i 2013 og alt andet kan da ordnes via nettet og mail?

Hej Lasse.

Tak for dit input!

Vi har meget længe ønsket at kunne sende flere gavekort via mail, men vi har skulle have kæderne og attraktioner med rent teknisk. Dette har taget lidt tid.

Nu sker der dog en masse og faktisk kan over 75 af vores gavekort i dag sendes via mail og SMS. Flere store kæder og attraktioner kommer også på i disse uger, bl.a. Vero Moda, Panduro, Det Kongelige Teater, Comedy Zoo og Matas.

Så næste gang du bruger Gavekortet.dk, så har vi forhåbentligt også det gavekort du ønsker som et e-mail gavekort.

Bedste hilsner

Udemærket behandling ved klager

Jeg bestilte et gavekort fra gavekortet.dk til computercity og fik det efter 6 dage (Lidt sent når nu de siger at der er dag til dag levering, de sendte det først).
Da jeg indløste gavekortene i butikken fik jeg at vide at der kun var 199 på det ene gavekort (der skulle være 300 på hvert af de 2 gavekort). Dette klagede jeg til Gavekortet.dk over og efter en lidt langsom opstart blev det opklaret at det var computercity der havde lavet en fejl.
Nogenlunde service, det burde måske ikke trække ned, når det var computercity der havde lavet fejlen, men det er jo nu en gang gavekortet.dk der sælger mig produktet, og dermed er det også dem der er ansvarlige for at det er i orden.
Jeg vil dog med glæde handle ved gavekortet.dk en anden gang.

rigtigt fint firma

på trods af at vi en gang ikke modtog gavekortet til tiden og en gang slet ikke modtog det, vælger jeg at give jer fuld hus da jeg gerne vil pointerer at jeg IKKE tror det var jeres skyld nogen af gangene, men derimod post danmark. Jeg har kun haft gode oplevelser med jeres service og bestiller meget snart et gavekort hos jer igen.

Virker perfekt

Har virket hver gang, har tit vundet Supergavekort i forskellige konkurrencer, og de kan altid indløses uden problemer, jeg har aldrig oplevet at der er gået mere end tre post-dage før jeg har fået gavekortet fysisk, og aldrig mere end et par timer hvis det er kommet pr. mail.

Jeg er super fint tilfreds

jeg fik 2500 kr i supergavekort af en masse dejlige bekendte og har indløst dem i flere forskellige butikker uden nogen problemer

rimelig hurtig levering af gavekortene og ingen problemer i butikkerne - jeg er godt tilfreds! :)

Gavekortet.dk A/S Details

Gavekortet.dk er Danmarks gavekortportal. Her kan man nemt og hurtigt sende gavekort til en lang række danske butikskæder og oplevelser. Det er samtidig muligt at vedlægge et gratis hilsenkort med tekst og billede. Gavekortet.dk tilbyder også unikke gaveløsninger til virksomheder, der benytter gaver til alt fra salgskonkurrencer og forhandler-netværk til jubilæums- og julegaver. Gavekortet.dk består af et dedikeret team, der til enhver tid bestræber sig på at levere den bedst mulige service. Gavekortet.dk er medlem af Foreningen for Distance- og Internethandel og er godkendt af e-handelsfonden. Gavekortet.dk blev etableret i 2003 og er i 2008, 2009, 2010 og 2011 blevet udnævnt som Gazelle-virksomhed af Dagbladet Børsen. Foruden Danmark, driver Gavekortet.dk også virksomhed i Sverige, Norge og Finland. Gavekortet.dk er en økonomisk sund virksomhed med kreditrating AA.

Visit Gavekortet.dk A/S

Write to: info@gavekortet.dk