Gavnoe reviews

Gavnoe reviews

5.0

Undgå lejemål på Gavnø

Gavnø udlejer en række boliger. Standen er fin, lejen acceptabel, men problemet opstår når man skal flytte.
Man skal være ude 2 uger før lejemålets ophør, for at de kan gøre det i stand til næste lejer - også selvom de ingen lejere har.
Jeg havde kun boet der i kort tid, ejendommen blev efterladt nymalet og istandsat - alligevel skulle huset gøres totalt i stand med med bl a slipning af gulve - jeg havde tæpper overalt!
Og så skal man kæmpe med næb og klør for at få sit depositum tilbagebetalt. Trods 4 rykkere har jeg nu efter 2 mdr stadig intet modtaget.
HOLD JER LANGT VÆK

Meget skuffet

området er ganske flot og idyllisk. Men når det så er sagt, er jeg meget skuffet over deres manglende information. Vi kom 4 personer hele vejen fra Nordsjælland for at besøge deres øl-bryggeri. Vi havde læst på deres hjemmeside at de havde åbent fra 10-16, og "at deres døre altid var åbne". Men da vi ankom var der ingen ansatte at spotte, og da vi endelig fandt frem til øl-bryggeriet blev vi mødt af en privatperson der meddelte os at bryggeriet var lukket pga. privat arrangement.. Så stod man med en temmelig lang næse og følte sig godt og grundigt snydt. Da vi efterfølgende henvendte os til kiosken/billetsalget fik vi bare en tør besked om at det ikke var muligt at komme ind i bryggeriet og smage øl og spise frokost den dag, og det burde stå på hjemmesiden.. (Det gjorde det ikke)

Smukke omgivelser giver fantastiske oplevelser!

Gavnø Slot er uden tvivl et besøg værd på alle årstider. Om det er deres julemarked eller et sommerbesøg. Du går derfra med en skøn fornemmelse!

Det blir næppe smukkere..

Gavnø slotspark er smuk, hvad enten vi taler forår, hvor alle slags løgplanter blomstrer, eller sommer hvor deres ene rosenbusk er smukkere end den anden.
En sidegevinst er, at de er så tolerante, at man tilmed må tage sin hund med ind i parken. Det er bare dejligt.
Vi pakker madkurven og tilbringer gerne en hel dag i haven.
Her er altid et smil på læben såvel ved indgangen som i kiosk osv.

Is Gavnoe your company?

Gavnø Slot og Park Details