Geco reviews

Geco reviews

6.3

Bedste service til dato.

Bestilte et Sharp, det havde en pixel fejl. 2 dage efter leveres et nyt.
Fremragende service!

Og tak for HDMI kablet :-)

Det er over 2 år siden jeg bestilte og det virker stadig, super billede på tv'et :-)

Svarer ikke på mails og ser ud til at være lukket.

Har købt et TV med indbygget DVD og DVD afspilleren virker ikke, har aldrig virket.

Har forsøgt at kontakte dem telefonisk og pr. mail, men intet held. Hjemmesiden svarer heller ikke mere, så de er nok lukket.

Håber infoCare kan hjælpe mig på garantien.

Service som i gamle dage!

... og med det mener jeg, at de rare mennesker hos Geco tilsyneladende vil gøre hvad som helst for at gøre deres kunder tilfredse! Jeg tror aldrig, jeg har oplevet så uendelig tålmodig og imødekommende service noget sted - og det er uden at overdrive. Jeg er nok en forholdsvis kræsen forbruger (!), og det tog adskillige måneder og mange ombytninger, før jeg fandt et tv, der lever op til mine kvalitetskrav. Og hele vejen igennem har Gecos medarbejdere bare været flinke, rare og serviceminded. Alt, hvad jeg spurgte om, kunne lade sig gøre. Selv priserne er i orden, så jeg ville give 6 stjerner, hvis jeg kunne!

Internet handel når det er bedst.

5 stjerner for service og support inden køb. De kender deres produkter og ved hvad de snakker om.

5 stjerner for levering efter køb. Blev ringet op kort efter køb for at sikre leverings-tidspunkt. Fik varen leveret til døren dagen efter.

5 stjerner for efterservice. For mig, er det her fårene bliver skilt fra bukkene hos internet butikkerne, og igen viser geco.dk deres professionalisme. Havde en mindre fejl på tv som blev leveret, og efter jeg havde fejlmeldt det pr mail, blev jeg kontaktet kort tid efter, om at de ville levere et nyt til ombytning. Så kan det altså ikke gøres lettere og mere smertefrit for mig som kunde. Skønt!.

Jeg købte et 52" SHARP LED tv ved gecko og som gadget nørd der har været de fleste mærker igennem, er det efter min mening den absolutte elite indenfor LED tv i dag.

Så mine varmeste anbefalinger til både virksomhed samt produkt.

Rune LA / Århus

1. klasses service

Købte et Sharp TV som jeg ikke var helt tilfreds med og ønskede at returnere/bytte til en anden model (iøvrigt efter dialog med deres support som var yderst hjælpsomme).

De kom med det nye TV og tog det gamle med uden ekstra udgifter for mig. Ikke noget bøvl eller brok, kun imødekommenhed og fokus på at hjælpe mig.

Uforbeholden anbefaling her fra.

Købte et Sharp 40" med et perfekt billede, hurtig levering og god kundeservice. Der var en desværre en pixelfejl, så kontaktede deres kunde service hvor de efter kort tid sendte et nyt tv. Kan ærligt sige at Geco er den mest positive oplevelse jeg har haft med en webshop :)

Perfekt service

Jeg bestilte et tv i dag (Sharp 37" Led 100Hz) til en billig pris af 3.999.- og i løbet af aften fik jeg en opringning fra Geco.dk at jeg havde bestilt en tv og de ville lige høre om der var nogle hjemme efter frokost næste dag for så vil de komme med det der.

Det er sådan en service man ønsker og så levere de gratis.

Vil helt klart anbefale alle jeg kender at handle der og vil selv handle tv der igen fremover.

Har købt en Panasonic 50PZ70E. Til Danmarks billigste pris, og med landets bedste service.

Har købt 1stk 32" LCD hos dem til en fornuftig pris. GRATIS levering!!! (stort plus!) og det blev leveret til tiden. Handler helt sikkert hos dem igen, hvis jeg skulle stå og mangle et nyt TV en dag :)

Har ikke haft brug for support.

Kan kun anbefales,Deres prisgaranti virker.

Har netop købt et Panasonic PZ70EA og efter at have undersøge markedet grundigt, og været i "kløerne" på et par webshops endte jeg hos Geco. Priserne er absolut konkurrencedygtige og rådgivningen i topklasse. Den kompetente sælger fik styret mig hen på et PZ70 efter at have udspurgt mig indgående om behov og anvendelse, og jeg er supertilfreds med varen, der i øvrigt blev leveret allerede dagen efter bestilling.

Har to gange bestilt hifi-kabler derfra til en god pris, uden porto og med levering dag til dag. Ingen problemer.

Rigtig god rådgivning før køb, og efterfølgende meget hjælpsomme med tekniske spørgsmål.

Super flot service, hurtig levering bestilte kl 15.05 og modtager pakken kl 7.40 dagen efter.

Korrekte varer, svarer lynhurtigt på spørgsmål også på mail - det er bare dejligt.
Man kan så undre sig over en shop som denne er bedre end mange andre med E-mærket!(læs andre shops har en del at lever op til :)

super hurtig levering!
Bestilte tv torsdag kl.21:00,varen leveret fredag kl.14:30

Super virksomhed!

Jeg bestilte TV hos dem, et rigtigt godt tilbud enda, men de vidste sig at Panasonic ikke kunne levere modellen.

Andre firmaer vil bare sige sur røv, men geco i samarbejde med Panasonic fandt en anden model til mig, som så var et meget bedre tv end det jeg oprindeligt skulle have, super service!

Super webshop. God service og ikke mindt gode priser, med pris garenti.

/M

Yderst seriøst personale ved telefonerne, ingen salgstaler men kun seriøs rådgivning. Kan absolut anbefales. Og desuden et glimrende og velindrettet demorum for dem der selv vil se, høre og røre ved varerne. En virksomhed man føler tager sig tiden til at betjene kunden til fuld tilfredshed !

god support, meget venlige, de er meget seriøse

Is Geco your company?

Geco Details