GEJA reviews

GEJA reviews

8.8

Nemt og billigt..

Min mekaniske dørklokke gik i stykker, jeg skulle bruge en ny, helst noget i samme stil, søgte på nettet, jeg kunne sagtens finde en ringeklokke magen til, men kun hos Geja, fandt jeg den til kun 125 kr, over 100 kr. billigere end de andre steder.
Jeg bestilte den, og den kom i løbet af 2 dage..
I dag får jeg så en mail fra et firma, der hedder El og Lys, om jeg vil anmelde min ordre, jeg har ikke købt noget hos El og Lys, jeg aner ikke om det er 2 firmaer, der ejes af samme person, så derfor anmeldelsen her under det firma, hvor jeg har handlet..
Derfor kun 4 stjerner, og så synes jeg fragten var lidt dyr, men ringeklokken er ok, den er sat op, og den virker..
//Sus

Jeg tror da nok på, at jeg handler her igen :-)

Jeg fandt Geja (Jens) på nettet, da jeg søgte efter en speciel type lyskæde.

Jeg bestilte en søndag, og om onsdagen var kæderne fremme. Imponerende.

Desværre var den ene lyskæde ''død'', og jeg ringede derfor til Jens for at høre, hvordan vi kunne løse det.
Ærligt; jeg var klar til en ''boksekamp'', men næ nej, det skulle jeg ikke få ''fornøjelsen'' af, for Jens sørgede for, at en ny kæde blev fremsendt - UDEN nogen yderligere omkostninger for mig, og uden nogen form for ''kværulering''.

Jeg må sige, at dette var en af de bedste oplevelser jeg har haft i forbindelse med nethandel: Jens er imødekommende, har en fantastisk humor, og - ikke mindst - sætter kunden i fokus, og det er noget der gi'r plus point hos mig.

Jeg vil til enhver tid anbefale, at handle her - helt uden at blinke - da servicen er i top
:-)

super service

Super og hurtig service ved levering af lys kæder, geja var hurtig til at rette fejl ved levering.

Morsom oplevelse

Jeg skulle ha' en lyskæde - søgte og fandt frem til GEJA som havde en virkelig humoristisk hjemmeside (det falder jeg for) og transporten var billig. Havde en morsom mail-korrespondance med Jens Gervil, og da han nu alligevel befandt sig på lageret, tog han liiige og puttede min kæde i en pakke og sendte den. Det var kl. 16 fredag - lørdag formiddag havde jeg pakken!! Det er da det hurtigste (og sjoveste), jeg har oplevet.

Ingen problemer

Købte en Friedland dørklokke, som vi stod og manglede, og Geja havde den tilfældigvis på tilbud (og den bedste pris).
Jeg havde tjekket sitet her på Trustpilot, og vurderede at jeg trods nogle dårlige anmeldelser gerne ville handle her alligevel.
Alt er omkring købet er forløbet efter bogen, jeg har både modtaget ordrebekræftelse, og igen en mail ved afsendelse. På deres site kan man logge ind og se ordrehistorik, logud virkede dog ikke? (det er et mindre problem for mig, men hvis det er en system fejl, er hermed givet videre :-) )

Hej Morten
Tak for den fine anmeldelse.
Jeg har tjekket op på "logud" delen, og det var en systemfejl.
Hvis jeg skal være helt ærlig, var det faktisk mig selv der havde fumlet med noget kode, det er nu rettet, så tak fordi du gjorde opmærksom på det.

Helt OK

Helt problemfrit, bestilte nogle juleting i god tid, d. 29/8., så derfor ikke hastesag, som jeg skrev i bemærkningsfeldtet.
Er nu d. 11/9. afhentet på posthuset og alt er som forventet.

Jeg anbefaler gerne GEJA til andre!!!

Elendig service

Bestilte og betalte varer i november 2012. Ingen varer, ingen svar på e-mails, ingen svar på telefonopkald. Pinligt ringe.

Brian Juel Jensen
Minervavej 37
2610 Rødovre
euroscan@post.tele.dk

Godt - trods alt.

Lidt varierende kvalitet i forløbet, ihvertfald ved juletid i 2012.

elendig service lang leveringstid ingen svar på mail

bestilte nogle ting den 28-11 gennemførte betalingen som så mange andre steder.
Der går en uge høre intet nå ja det er nok i restordre.Det bliver mandag den 10-12 og tænker nu må der da snart ske men intet sker.Rykker for svar den 11 og 12 december pr mail.Der står at man skal bruge en eller anden info@ noget mail men tilsyneladende virker denne ikke for mailen kommer retur igen(hmmm).Prøver så en anden mail som tilsyneladende går igennem men stadigvæk intet svar.
18-12 har nu fået mail om at pakken er afsendt.Dette ændre dog ikke på den enorm lange ventetid og at man ikke får svar på de mail man sender

Varen var lidt forsinket men til gengæld fik jeg info mail med det samme. Så alt i alt en god oplevelse

Fin betjening og opfølgning

Bestillingen blev et par dage for sen, men GEJA mailede mig med det samme og advarede mig om forsinkelsen. Det var ikke en hasteordre, så jeg var meget tilfreda med at værre informeret og mine forventninger blev derfor ikke skuffede. Bestillingen kom frem præcis som forventet.

ikke så meget snak - bare i orden

fin hjemmeside - problemfri bestilling - hurtig levering

God pris - lang leveringstid

Rigtig god pris. Det tog 8 dage fra bestilling/betaling til modtagelse af varer. Besked om at varer var afsendt kom 5 dage efter bestilling/betaling.

Nemt sted at handle

God kvalitet til billig priser og levering som aftalt. Kan klart anbefales til andre. Har før handlet der og det er heller ikke sidste gang jeg gør det.

Hej Helle

Tak for den fine anmeldelse, altid rart at se kunder der vender tilbage, bedre anbefaling kan man jo ikke få.

Punktlig

Hurtig og præcis levering som forventet

Ganske fin forretning - lidt forvirring om lagerstatus

Jeg må rose GEJA for deres gode responstid på e-mail. Det er rart at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.

Den købte vare var desværre lidt sen om at blive leveret, men GEJA var heldigvis ærlige i årsagen hertil, og selvom jeg ville have fortrukket en korrekt oplyst leveringstid fra starten af, opvejer de hurtige og venlige besvarelser af mine e-mails dette.

Min oplevelse med GEJA er derfor overvejende positiv.

Det kan ikke gøres bedre end hos GEJA.

Perfekt handel og vare. Lynhurtigt mail svar. Hentede varerne på lageret da jeg skulle bruge lyskæderne dagen efter. Det jeg skulle bruge senere var ikke på lager, men blev eftersendt på dagen der var lovet. Fik en lang behagelig snak med Jens og nu har min hustru fundet andre kæder til Julebelysningen og jeg bestiller trygt hos Jens / Geja igen. Tak for nu, vi handler snart igen. Mvh. Leif Hougaard.

Gode priser men lang leveringstid

Meget konkurrencedygtige priser og man skal ikke langt op i købspris for at få det fragtfrit.
MEN, varerne jeg bestilte stod der 0-dages leveringstid på og efter jeg modtog faktura har jeg intet hørt i 7 dage. Gik ind og checkede ordren, hvor der står den er bestilt hos leverandøren, hvilket harmonerer dårligt med at det skulle være lagervare.

Hej Mri.

Du har delvis ret i din kritik, specielt er jeg ikke stolt over at du ikke fik en mail om forsinkelsen.

Der stod nu ikke 0-dages leveringstid på alle de varer du bestilte, og som der står på hjemmesiden, er det den vare med længst leveringstid (i det her tilfælde 4 dage)der er afgørende for hvornår du modtager din ordre.

Du har ikke modtaget en faktura, men en ordre bekræftigelse - faktura sendes først når ordren er afsendt, og betalingen hæves heller ikke før ordren er afsendt.

Det ændre dog ikke på, at du fik din ordre forsent, og at du ikke fik en mail om forsinkelsen, det var en smutter fra min side, og det beklager jeg.

Lysende Rasmus Træer - med lynlevering

Supergod service, de billigste på markedet og ingen fragt.
Man kan ikke ønske sig mere.

OG ja så et firma med et lunt blink i øjet!!!

Hurtig levering og oplysninger om afsent vare

GEJA V/Jens Gervil Details

Visit GEJA