Gemius reviews

Gemius reviews

5.4

Væk fra min computer!

Jeg er så træt af deres 'Questionnaire"-spam. De gør som om, de gerne vil yde hjælp i form af en uforståelig vejledning til at fjerne deres cookies fra ens computer, hvis ikke man vil besvare deres undersøgelse. Sikken en hjælp! Jeg kan ikke finde ud af at fjerne deres lortecookies fra min maskine og det yderst irriterende. Den slags burde forbydes ved lov.

PAS PÅ SPØRGESKEMAER FRA FDIM/Gemius!!!!!

Åben/besvar ALDRIG spørgeskemaer fra FDIM/Gemius.

Hvis du vil undgå at få "utøj" på din PC'er.

Har du først fået "dem" ind på din PC'er, er det næsten umulig at slette "dem" igen.

Nogen der har et godt råd til hvordan man undgår/slipper for at FDIM/Gemius spørgeskemaer er overalt på ens PC'er

Is Gemius your company?

Gemius Denmark ApS Details