Café Gemytlig reviews

Café Gemytlig reviews

6.5

Skal op i gear!!

Frokost på gemytlig:

Mange småfejl, udløser dårlig oplevelse:

- varme sodavand( fra ebeltoft gårdbryggeri, skal bare nydes kolde)
Cafe' en havde,meget uforståeligt, ikke isterninger!!
- verdens dårligste cafe' burger. Uden inspiration, halvt italiensk flute, med strimler af grillet kylling uden smag, 2 stykker icebergsalat, 1 tomatskive, 2 agurkeskiver. 5 små stegte kartofler. Overhovedet ikke godt nok.
Burde kaldes "frokost flute"
Frokostplatten meget kedelig og uinspirerende.
Is i fryseren havde været smeltet og derpå frosset igen. Burde være kasseret alle sammen.
Jeg er normalt ikke "sippet" med cafe-besøg, men da dette her virkelig var under al kritik, kommer denne anmeldelse! Det irriterer mig som gæst, at skulle kommentere alle disse, ovenstående småfejl, gennem hele besøget
1 stjerne for cafe samt mad
1 stjerne for sød & venlig smilende mandlig tjener!
Og så absolut heller ikke mere:(
(toilettet virkede desuden ikke ok)

Fanger havnen hyggelige atmosfære..

Har besøgt Café Gemytlig mange gange siden den åbnede. Altid glad og imødekommende personale, både på "hovedcaféen" og deres mindre café i den nærliggende strandbar.
Menukortet er indrettet så det passer med sæsonen hvor man besøger caféen. Der er aldrig en finger at sætte på kvaliteten af den mad man får, samt betjeningen. Caféen er beliggende med god udsigt ud over et travlt havnemiljø om sommeren. Café Gemytlig er uden tvivl et besøg værd!

Hyggelig atmosfære på havnen

På Café Gemytlig er der en god atmosfære, med en dejlig udsigt over Ebeltoft Vig. Der er et smalt menukort, men de retter der er, er fantastisk gode og velsmagende, og så er der mulighed for at få en øl fra Ebeltoft Gårdbryggeri, hvilket absolut ikke forringer oplevelsen.

God mad, fin betjening og lækker beliggenhed

Jeg har været på Gemytlig et par gange. De store vinduespartier gør, at det virker ret åbent og lyst - betjeningen + maden er fin, og så er beliggenheden helt i top. Rimelig beskyttet for vinden, men med godt kig til vandet, og spadsereture lige om hjørnet. Kan varmt anbefales.

Herligt og billigt brunchsted med fin udsigt

Min mand og jeg har besøgt Gemytlig nogle gange – både i solskinsvejr til kaffe udenfor samt i regnvejr til brunch inde. Det er et dejligt, hyggeligt sted til begge formål. Betjeningen er i top – og maden er virkelig value-for-money.
Omgivelserne er hyggelige og rene – udsigten er fin.
Jeg kan varmt anbefale Gemytlig – måske endda som en søndagstur fra Århus.
/sarah

Hyggelig havne Café

Vi nyder en stor del af året i vores sommerhus v. Ebeltoft. Nogle gange er det nemmest at hente mad til aften og der sker kun hos Café Gemytlig. Menukortet falder 100% i vores smag og det er friske og gode råvarer.

www.gemytlig.dk Details

Visit Café Gemytlig