Gentlemens Bazaar reviews

Gentlemens Bazaar reviews

9.6

Nem og hurtig

Det var nemt at bestille og varene kom sørme hurtigt. Det tog ingen tid før jeg stod med pakken i hænderne.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Mindre end 24 timer !!!

Fra jer bestilte varerne og til jeg modtog dem gik der minder end 24 timer.
For at spare på portoen burde de sende små forsendelser som brev.

kvalitet og hurtig levering :-)

Nemt at bestille, leveringen skete hurtigt og så fik jeg det pakket ind, normalt er dette ikke et godt resultat, men super flot var det og ikke engang gavebåndet var krøllet og så var det gratis at få det indpakket, vil klart anbefale andre at købe der og det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller derfra.

Kan varmt anbefales

Bestilte en sen aften for få dage siden en shampoo til skæg og en skæg olie, den blev sendt dagen efter og var hos mig dagen efter den blev sendt så det er hurtig levering.
Priserne er meget fair, indpakningen er meget god og sikre varene.
Det er ikke sidste gang jeg bestiller mine skæg pleje produkter der.

God service og hurtig levering

Jeg bestilte barberudstyr til en gave en fredag formiddag. Varerne blev allerede leveret dagen efter med post Danmark og var pakket pænt ind. Derudover var der vedlagt en fin vejledning til barbering i gaven samt små prøver på creme og olier.

fedt sted for en MAND!

Rigtig meget fedt barber grej til en god pris. Hurtig levering. Ingen klager her fra!

virkelig godt sted at handle

virkelig hurtig ekspediton og god service jeg vil varmt anbefale gentlemenns bazar til andre

Fint

Hele forløbet var positivt

Super!

Jeg har ikke andet end roser til gentlemens bazaar, kanon service og produkterne er en klasse for sig selv. Barbering bliver aldrig det sammen igen. Nu er det noget jeg ser frem til med glæde! Jeg takker!

Lækre varer og super hurtig levering!

Var sent ude med en gave til kæresten og faldt over denne helt fantastiske hjemmeside, med de lækreste ting til mænd. Efter som jeg først bestilte torsdag var jeg ikke sikker på det nåede frem lørdag hvor jeg skulle bruge gaven. Men allerede fredag kom pakken som var pakket fint ind. Det er ihvertfald ikke sidste gang vi handler her :)

Lækker hjemmeside med hurtig levering

Nem og overskuelig hjemmeside -den virker indbydende, og jeg har lyst til at handle her. Da varerne var lagt i kurven gik der under 24 timer inden jeg modtog adviseringen fra Post Dk at levering var på vej!

SUPER VARE OG HURTIG SHIPPING !!!!!!!!!!!!!!!!

KAN KUN ANBEFALES TIL ANDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fin service, alt OK

Fin service, alt OK

Hurtigt shipping og god customer service.

Pakken kom hurtigt frem, selv om den ble nødt til at sendes to ganger pga. posten ikke fant adressen den første gang... God customer service, så det hurtigt afklaret.

bestil , betal, modtag. kort og godt .

jeg føler det trygt at handle hos GB, professionel modtagelse samt udførsel af ordre, samt hurtig levering. tak. Vh Sks .

Topekspertise

Rigtig god vejledning og indlevelsesevne fra sælgers side. Produktet svarer præcist til det lovede.

Hurtig præcis levering

Fik min pakke dagen efter bestilling. Kunne ikke forvente mere.

Kvik og fin betjening.

God og overskuelig hjemmeside. Gode tilbud. Inspirerende produkter der pynter på badeværelset. Alt i alt anbefalelsesværdig. Knud Erik Knudsen.

perfekt

fantastiske varer, levering inden for to dage

Det skal være nemt, bekvemt og trygt at handle hos Gentlemen´s Bazaar.

Vi tilbyder

Godkendt af E-handels fonden / Hurtig og sikker levering med post Danmark / Rabat ordning allerede efter dit 1'ste køb / Gratis gaveindpakning / Gratis fragt ved køb over kr. 699,- ellers har vi fast fragt kr. 39,- / Personlig service med rådgivning om den bedste barbering.

Gentlemen´Bazaar siden 2008

Vores speciale er BARBERING, hvor vi tilbyder et bredt udvalg af kvalitetsprodukter til Den Perfekte Barbering. Ved køb af barbergrej, anbefaler vi altid, at du kontakter os, så du får netop det barbergrej, der matcher dit behov. Vi arbejder tæt sammen med Verdens Ældste Barbershop, Truefitt & Hill i London, som vi også er AGENT for i Danmark. Læs artikel fra Børsen og Gentlemens Bazaar

Visit Gentlemens Bazaar

We live here: Syrenvænget 12