Geocaching reviews

Geocaching reviews

8.8

Meget for pengene

Man får meget for få penge.
Pas dog på det er vanedannende og man risikerer at komme ud i naturen :)

Einfach toll !!!

Hallo,
seit letztes Jahr September hat auch mich das Cachingfieber gepackt.
Die Seite ist echt sehr übersichtlich und man findet sich sehr schnell zurecht. Besser kann man sich eine Seite nicht vorstellen.

Sjov og underholdende

Sjov underholdning som alle kan være med til. Husk en GPS, en portion tålmodighed, gode øjne og passende beklædning for 'skattene' kan være overalt.

Genial Opfindelse

En dejlig og sund fornøjelse for alle aldre, vi lærte om det på vores tur til USA, og har siden været rigtig glade for det, vi har dog valgt at betale premium membership da vi føler det er billigt, man bidrager til et godt formål og man kan nogle flere ting, men helt igennem dejlig måde at se noget skønt natur på...

Das Fieber ist bei mir angekommen

Seit September 2010 sind wir nun auch mit dem Geocaching-Virus infiziert.
Die Seite geocaching.com ist sehr übersichtlich und verständlich aufgebaut. Wenn man sich also so wie ich fast täglich darin einloggt weiß man recht fix wo was zu finden ist und wie alles funktioniert.
Auch die Premium-Member Mitgliedsgebühr für den Jahresbeitrag finde ich angemessen und akzeptabel.

Pas på!

Det er stærkt vanedannende at begynde at geocache. Man får masser af frisk luft, set nye dele af fædrelandet (og verden) og risikerer at ens børn vil med ud at gå i naturen. Jeg kan nærmest ikke advare nok!

sjov aktiv leg i naturen

Dette er virkelig en god måde at få både ung som gammel i naturen.... Man bliver jo total afhæning af det her !

Hilsen t_rasmussen

Verdens bedste fritidsaktivitet

Prøv det, det er vanedannende og dejligt

Alle tiders fritidsinteresse for små og store

Jeg har "købt" retten til at bruge min fritid på at se nye steder op komme ud i naturen med et formål

Is Geocaching your company?

Visit Geocaching