Geocoinshop reviews

Geocoinshop reviews

8.3

Tolle Auswahl, extrem schneller Versand

Im Geocoinshop findet man nahezu alles, was man fürs Geocaching benötigt. Die Preise sind angemessen, der Versand erfolgt in rekordverdächtiger Geschwindigkeit.

de har alles!

der er gode geoshops i danmark, men skal man have det helt vilde grej og coins, så er det rigtig godt her. visse ting er væsentligt billigere end i dk, men det opvejes desværre lidt af at portoen selvfølgelig er lidt dyrere. større bestillinger kan dog klart forsvares og 4 dages levering (inkl. søndag) er fint for en bestilling fra udlandet. alt i alt super!

Ingen problemer

Jeg skulle bestille en (for mig) større omgang varer. Hele ordreprocessen er flot tysk grundighed og alting kører bare.

Varerne kom efter 2 hverdage og alt var ok.

De får ikke den sidste stjerne af to årsager: Jeg fik ikke et trackingnummer (ikke noget problem men altid rart at have) og hjemmesiden kan godt bruge en oprydning i menustrukturen.

Jeg handler her igen.

seriøst firma

Stort udvalg og pæne produkter. På det seneste er udvalget dog blevet så stort, at det kan være lidt svært at finde rundt i produkterne. Varerne kommer altid efter 2-3 hverdage. Enkelte gange har de glemt at sende en coin, men de reagerede lynhurtigt så snart jeg gjorde opmærksom på det. Er aldrig bekymret for at handle med dem.

Meget hurtig levering

Har bestilt her flere gange. Hver gang har leveringstiden været hurtig.

2-3 dage.

Tysk grundighed

Har handlet hos firmaet flere gange, når jeg skulle have suppleret min beholdning af geocaching-stuff, og den tyske grundighed har vist sig hver gang:

Mailbekræftelse med det samme, mailbesked om afsendelse samme dag eller senest dagen efter, og pænt hurtig levering 3-4 dage efter bestillingen. Det virker bare.

Is Geocoinshop your company?

Geocoinshop Details

Alles rund um Geocaching: Geocoins, Travelbugs, Magnete, Cachebehälter, Aufkleber, Kleidung und vieles mehr! - Everything for your hobby Geocaching: Geocoins, Travelbugs, Magnets, Cache Containers, Stickers, Fashion and much more!

Visit Geocoinshop