Georgjensen reviews

Georgjensen reviews

8.4

Fantastisk service.

Jeg bestilte noget fint påskepynt som jeg havde set på deres Facebook side.

Det var ikke fordi det var noget vildt dyrt, man kan nemlig også få fin pynt til små penge hos Georg Jensen.
Jeg var målløs over, at det ikke kostede noget at få det sendt, gratis fragt og endda med track and trace, og i pakken lå der oveni købet en retur seddel, så det også var gratis returfragt, hvis jeg ville benytte mig af min bytte- og returret, det er service ud over alle grænser, en meget positiv oplevelse at handle hos Georg Jensen online, kan varmt anbefales, og jeg vender helt sikkert tilbage, de har jo vildt mange lækre ting :)

Rigtig god service

Hurtig og gratis levering/ombytning og god kundeservice hvis der skulle opstå problemer. Jeg kan kun anbefale at købe sine ting her.

Fantastisk!

Jeg fandt hurtigt det jeg søgte, bestilte og 2 dage efter var det her. Meget forsvarligt pakket ind og lagt i stilfuld æske. God oplevelse

Kanon kundeservice

Vi fik en salatskål til vores bryllup d.1 september. Vi kunne ved udpakning desværre konstatere at den var skåret. Æv da, nu var frygten at den ikke kunne byttes da vi skulle til at slås om og være kastebold mellem post danmark og georg jensen om skylden. Vi fik dog fremskaffet den originale kvittering fra vores vennepar, tog billeder af skaden og sendte en mail til georg jensen kundeservice, og så måtte vi ellers bare se hvad det førte til. Dagen efter var mailen besvaret - der var ingen problemer, og den gode servicemedarbejder June meddelte at de ville sende en ny med det samme. Ingen diskution, ingen bøvl - det var bare en god oplevelse. Det her er hvad kundeservice drejer sig om og det er der MANGE andre firmaer som kunne lære noget af.

Tak for det :)

Georgwhat

De laver jo nogle fede ting, hvilket man så kan ærgre síg over, når det viser sig, at man ikke kan få lov til at købe dem. Forelskede mig i et armbånd til min hustru, som jeg så har mailet og ringet om adskillige gange, klikket af på hjemmesiden adskillige gange, at jeg var interesseret - helt uden effekt. Jeg har talt med dem i Onlineafdelingen, deres butik i Århus, deres butik i København. Alle er venlige men intet kan lade sig gøre, ingen reagerer, og der er ingen forklaring. Armbåndet reklameres der fortsat for. Fandenædemig en mærkelig måde at drive forretning på, men de må vel have så mange penge, at det er lidt ligegyldigt for dem, om de reelt kan levere de produkter, de reklamerer med.

Superb kundeservice

Bestilte et par øreringe som blev leveret 2 dage efter. Desværre skulle de byttes til en mindre størrelse. Få minutter efter at min mail til GJ var sendt afsted kom svar retur med procedure for ombytning.
Jeg sendte øreringene retur og 2 dage efter var de nye fremme.
Hele vejen igennem flot, kompetent og hurtig kundeservice.

Perfekt!

Alt lige som forventet. Nem bestilling og hurtig levering!

Varer leveret næste dag!

- Og så var de endda gaveindpakket, selvom der stod på siten, at de ikke ville være det. Georg Jensen kunne dog godt sende en mail, når pakken går afsted, så man ved, at der er skred i sagen - for det er man jo vant til fra andre internetforretninger (og så kan man være hjemme, når posten kommer).
Klar anbefaling!

Is Georgjensen your company?

Georg Jensen Details

Visit Georgjensen