Getadress reviews

Getadress reviews

6.7

Det halter ved returvare :-(

Jeg har med succes handlet i butikken nogle gange gennem årene og har ikke haft grund til at sige ØV!, men nu har jeg oplevet, hvordan servicen er ved returvarer, og dels tog det relativt lang tid førend beløbet fra ført tilbage til mit kort - jeg måtte også rykke for det - , og dels blev jeg lovet fri returfragt. Dette beløb (80 kr.) har jeg dog her næsten 1 måned efter aldrig fået, trods løfte herom.
Tjah ................ der er så mange andre dejlige netbutikker med topservice - også ved returforsendelser, så jeg lader bare være med at handle her fremover.

Perfekt!

Intet at bemærke - meget fint alt sammen!

Intet at sætte på servicen

Havde en god mail dialog vdr. størrelser mm.
Bestilte indpakket, hvilket kom hurtigt.
Kan ikke andet end anbefale.

God service, godt udvalg og hurtig levering

Har nu købt der flere gange og har kun oplevet god service og hurtig levering. Og så har det godt udvalg har mærker og gode oplysninger om det enkle stk. tøj.

En dejlig oplevelse.

Dejlig hjemmeside, dejlige varer og en super betjening. Altid hurtig med varen og altid en sød personlig hilsen med varen. Man får en oplevelse af at du er en betydningsfuld kunde for butikken.

Mine varmeste anbefalinger.

Venligst Mirjam

Gennemført professionel!

Det er altid en fantastisk oplevelse at handle med Get a Dress!
Ufattelig lækre varer, rigtig god hjemmeside og fantastisk service.
Der er altid en personlig hilsen vedlagt varen, som skaber et personligt tilhørsforhold!
Mine varmeste anbefalinger til shoppen :-)

5 stjerner

Har nu handlet flere gange hos getadress, og altid super super service, afsendelse samme dag, hurtig hjælp via tlf feks mht størrelser. Varerne er altid i orden, fin pakket ind og en lille ekstra hilsen med oven i købet.
Udbuddet af varer er ene lækre sager, desuden er det skønt at der altid er et eksempel med mål på tøjet og der nævnes hvis str afviger fra normalen. Så getadress har fast plads på favoritlisten :-)

hverken første eller sidste gang...

...jeg handler hos Getadress. hurtig levering af min vare, som var af en endnu lækre kvalitet end jeg havde forestillet mig ud fra billedet. gode priser, lækkert udvalg af mærker og gode flashtilbud.

Super god service og hurtig levering.

Første gang jeg handler hos Getadress, men absolut ikke den sidste! Nu den heldige ejer af de fedeste Mos Mosh jeans, som ellers var udsolgt fra lageret. ;-) Hurtige til at svare på mails. Sød og venlig kundebetjening pr. telefon. Hurtig levering og ikke mindst fint pakket ind. Det bedste anbefalinger herfra.

Fantastisk udvalg

Getadress.dk har et fantastisk udvalg af danske og internationale mærker.

Fantastisk!!!!!

Meget sød og imødekommende ejer,vil handle hos get a dress igen..super hurtig leverering samt en sød personlig hilsen...tak
Erva fra Kolding

Har handlet her flere gange . Super hurtig levering , sød personlig hilsen . Absolut anbefalelsesværdig .

Super handel

Jeg købte den fineste t-shirt, som jeg modtog kort efter bestilling. Lækkert pakket ind og med håndskrevet personligt kort. Jeg havde allerede prøvet t-shirten i en anden butik, og kendte derfor størrelsen, men kunne få den billigere ved getadress, så jeg valgte at købe den dér.

Alt i alt: god, let og ukompliceret handel :-)

Super god service og mange lækre mærker

En af mine favorit sites. Har købt flere fantastiske ting hos Get adress, og har hver gang fået en perfekt behandling..
Syntes varerne er godt beskrevet med mål, så det er nemt at vurderer, hvilken størrelse man skal have.
Bliver hurtig afsendt og fint pakket ind.
Vender helt klart tilbage og kan give de bedste anbefalinger.

Excellent service og hurtig levering

Jeg fandt et par bukser jeg forelskede mig hovedkuls i, dog var jeg meget i tvivl om størrelsen da jeg har meget lange ben, jeg skrev derfor en mail til getadress, der gik ikke 5 minutter så fik jeg svar, og det samme skete da jeg besvarede fik jeg kort efter igen svar.

Meget kompetent vejledning som viste sig at være helt korrekt da jeg fik varerne leveret, som fuldstændig levede op til mine forventninger og faktisk mere til, fik en utrolig indbydende pakke med håndskrevet kort og en lille sød overraskelse, også betaler man ikke fragt, det da kundeservice :o) .

En af mine ønsker kunne getadress ikke levere da de var udsolgt i hele landet, men igen en super service, hvor jeg fik oplysninger om hvornår de blev forventet på lager igen samt at de så ville være i nye lækre farver.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler og jeg kan i højeste grad anbefale getadress.dk og gør det også til alle jeg kender.

fantastisk service

Det lykkedes dem at finde et par Miss me jeans til mig i en ellers udsolgt størrelse. De er utrolige søde, hjælpsomme og behagelige at snakke med. Jeg blev lykkelig, da jeg allerede dagen efter min forespørgsel fik bekræftiget ,at det var lykkedes dem at skaffe et par fantastiske jeans til mig. Det kalder jeg sevice udover det sædvanlige. Bukserne blev leveret hurtig og fint pakket ind med personlig hilsen. Her handler jeg gerne igen.

Fin service og hurtig levering

Varen blev sendt afsted samme dag som jeg afgav bestilling og blev modtaget dagen efter, hvilket jeg synes er en rigtig god service. Den var pakket fint ind med personlig hilsen samt en lille gave.

Fantastisk Service!

Jeg bestilte et par Pretty Ballerinas, der blev sendt afsted samme dag. Da de kom var der en fin lille overraskelse med i pakken samt et sødt håndskrevet brev. Fantastisk med et personligt touch.

Jeg kan bestemt anbefale denne side, der har virkelig fede mærker og en uovertruffen service. Jeg vender helt sikkert tilbage en anden gang.

Super shop

Godt sortiment og super fin behandling.

get a nice experience hos getadress.dk!

Her kan kunderne shoppe alle de hotte brands i designertøj til kvinder. Det er altid en fornøjelse at handle med Getadress.dk – med fri fragt, flot, fremragende og fantastisk service!
Forespørgsler på mail bliver altid undersøgt nøje og grundigt, og altid får man et positivt og hurtigt svar retur.
Skulle man fortryde sit køb, får man altid sine penge hurtigt retur – uden problemer.
Siden er en af mine favorit shops! Har handlet der flere gange – altid med samme gode og highclass service.
Fem af de helt store stjerner fra mig!

Is Getadress your company?

Visit Getadress