Getmore reviews

Getmore reviews

It is not possible to review Getmore. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Super hurtig service og konkurrencedygtig på pris

Jeg købte et hukommelseskort til kamera og et filter til beskyttelse af linsen. Begge dele kunne ikke fås billigere andre steder og blev modtaget af PostDanmark samme dag. - Det er så en anden historie at det tog næsten en uge for PostDanmark at levere varen, derfor tror jeg at jeg vælge et andet post firma næste gang, men stadigvæk Getmore, ingen tvivl!

nem orientering, hurtig levering, klar til brug.

Jeg har købt (flere gange nu)TONER Samsung og har været yderst tilfreds.
Jeg kan varmt anbefalde getmore.dk..

Jeg bestilte alle delne til min nye pc på getmore, kl 4 om eftermidagen og dagen efter havde jeg det hele hjemme hos mig de havde det hele på lager

Alt gik som lovet!

alt hvad der stod i mailen og leveringstid og sted blev overholdt

Super levering og indpakning

Jeg synes det var en perfekt indpakning, samt emballagen var super i orden. Der var ingen riser i og jeg var ovenud meget tilfreds.

Linda L.S. Larsen

Hurtig levering og lave priser

Jeg har altid været fuld tilfreds med getmore.dk
Priserne har været i bund og varerne er blevet leveret som lovet uden forsinkelse.
Jeg har aldrig haft brug for deres service til reperationer eller fortrydelse af køb. Produkterne har virker som de skulle og gør det stadigvæk :-)

God handel, men irriterende lagerstyrring.

Jeg bestilte en Asus EB1012U, og har da også modtaget varen, som jeg jeg er rigtig tilfreds med. Generelt er jeg tilfreds med getmore.dk, som jeg sikkert vil handle hos igen.

Men der var et enkelt irritationsmoment, hvor leveringstid datoen hele tiden blev rykket, med levering om cirka en måned. Og så pludselig blev varen afsendt og leveret inden for et par dage. Rart at varen alligevel blev leveret hurtigere, men jeg var meget tæt på at annulere handlen og købe varen et andet sted. Det havde været trist, da en bedre angivelse af leveringsdato kunne have hjulpet.

Prof. ordre behandling

Købte en home server, Getmore angav en levering tid på 2-3 dage, serveren kom efter 2dage. Også god opfølgning.

Udenmærket

Gik helt efter planen - ordrebekræftelsen modtaget og pakken ankom efter få dage. I øvrigt var varene godt polstret med bobbelplastic så de ikke kunne ligge og rasle rundt i papkassen.
Ved tidligere bestillinger hvor varene ikke var på lager, har jeg løbende modtaget mails med opdateret status. Helt ok og aldrig fejl eller mangler på de modtagne genstande.

Alt gik som lovet af Getmore.dk

Hey
Havde bestilt Headsæt og Mus hos
Getmore.dk
og ALT gik som lovet af Getmore.dk
God og hurtigt svar om ventetid og forventet levering.
Kunne følge med via track & trace :-)
Kan kun sige :
I wanna Getmore by Getmore.dk
c",) Big smile and a happy costumer

fremragende

leveret til den lovede tid

Getmore.dk lyver systematisk om deres lagervarer.

Næsten hver gang jeg har bestilt lagervarer hos Getmore, viser det sig, at det ikke var lagervare alligevel. Der går så typisk 8-12 dage inden man får varen.
Det værste er, at de hele tiden sender mails om, at nu er den på lager imorgen, Efter at have handlet 10-12 gange, kan jeg konstaterer, at det ikke bare er en svipser, det er nærmere 2 ud af 3 bestillinger.

for langsomt og dårlig infomation

Jeg bestilte 5 vare for 15 dage siden. Fik at vide i en mail at de ville sende dem en onsdag. Så jeg regnede med at jeg ville få varende inden den kommende weekend. Fik så en mail den onsdag aften, at de ikke havde fået nogle af de bestilte varer hjem på lagret. Så jeg skyndte mig at afbestilte de ting så jeg kunne få resten hjem, inden weekend.

Jeg fik ikke varende i den weekend, har ikke fået nogen mail om hvad der sker..... måske er jeg en lille dråbe i havet af utilfredse kunder hos getmore.dk men jeg handler i hvert fald ikke her længere!!

Købt defekt Logitech højtalesæt

Nu kan de ikke afhente en reklamtion fordi pakken vejer over 20 kg. Er det fordi Skat har været der? Ingen oplysninger om det. Så har betalt 2094,00 kr. for en vare der ikke virker og ingen hjælp at hente.

Fin service

2 dage efter på nettet at have købt ekstern harddisk og et SD minkikort kunne jeg hente det på den lokale tankstation. Dejligt nemt.

God pris, god vare, lang leveringstid.

Har købt Garmins etrex Vista HCx. Lever til fulde op til forventningerne. Den er billig hos Getmore, men leveringstiden blev meget lang, da den ikke var på lager. Men det er egentlig blot en detalje.

Super hurtig og uden dikkedar

Bestilte klokken 15, og dagen efter lå pakken i min postkasse. Ingen problemer ingen anmærkninger. Jeg har handler her mange gange, og har aldrig oplevet problemer

OK Handel

Hurtig forsendelse samme dag, ordre afgivet fredag eftermiddag. IAB

Getmore ApS Details

Er du på udkig efter et godt tilbud på computere, spil & konsoller, telefoner, GPS, kameraer, fladskærme eller andet elektronik? Køb det online hos Getmore.dk, og få det til en god pris og gratis levering i hele DK. Vi har over 90.000 varenumre indenfor forbrugerelektronik. Ved at handle online hos os, kan du spare mange penge på produkter fra fx Sony, Nintendo, Canon, D-link, Apple, Samsung, Netgear og mange flere.

Visit Getmore

We live here: Industribuen 5 F