Gigabyte reviews

Gigabyte reviews

7.7

Gigabytes kundeservice er Awesome!

Hej.. Laver bare lige denne lille som måske kunne hjælpe folk med at bestemme mærke på deres produkter eller måske er i samme problem som jeg var:)
Da jeg stod og manglede en bakplade/IO skjold til mit bundkort kiggede jeg mig om på ebay hvor jeg så de tog 20$ for en ny. Det syntes jeg var lidt dyrt bare for et dumt stykke metal, så jeg kontaktede gigabyte og skrev jeg havde smidt min bagplade væk. Den MEGET flinke gut skrev så tilbage det ikke var noget problem at sende en ny kvit og frit de skulle bare bruge serienummeret:) Ved ikke om andre brands også gør dette men jeg syntes det er god stil:) Skriv jeres meninger. Og håber det kan hjælpe nogle derude.

Support i TOP klasse.

Ikke alene laver de noget godt hardware, men har også support i særklasse.

Jeg handlede et bundkort ved en forhandler, fik tilsendt bundkortet, men returnerede det uden at åbne det, derefter blev det en rigtig træls sag.

Jeg kontaktede Gigabyte, og fortalte dem om sagen, de ville gerne se bundkortet, så jeg sendte det til dem, efter ganske kort tid, fik jeg svar tilbage at de gerne ville bytte kortet til et der virkede, det er det man kalder SUPER support, de påtog sig noget som en forhandler burde have påtaget sig.

Rigtig flot og hurtig behandling.

Is Gigabyte your company?

Visit Gigabyte