Gillette reviews

Gillette reviews

5.4

Vildledende markedsføring

Må konstatere at Gillette sælger barberskum som parfumefri selvom produktet indeholder lavendel- og eucalyptusolie. Begge er æteriske olier, som bruges til at parfumere produkter med. Æteriske olier er faktisk nogle af de største syndere når det gælder allergi. Og de SKAL lovmæssigt deklareres som parfume på produkterne.

Da der decideret står "parfumefri" på dåsen må dette som et minimum være vildledende markedsføring af den værste slags. Om det er direkte ulovligt er jeg ikke sikker på, men det har jeg i allerhøjeste grad tænkt mig at undersøge hos de rette instanser.

Jeg fandt desuden på min indkøbstur adskillige barberskum fra Gillette, som var angivet som værende til sensitiv hud. Dette til trods for de alle indeholder parfume og flere af dem de deklareringspligtige parfumestoffer. Ergo er de under ingen omstændigheder anvendelige til sart hud eller deslignende.

Skuffende, skuffende, skuffende... Men jeg vil gøre mit til at få pillet produkterne af hylderne, eller være medvirkende til at teksten på dåserne bliver rettet/fjernet. Så indtil da: skam jer inde hos Gillette.

Gillette er useriøs

Køb ikke Gillette de er bund uhæderlig, pludselig laver de ikke længere blade til den maskine du har købt, men kommer med ny koncept og 100% dyre blade. så hold jer langt væk fra Gillette.
Jørn Aagaard.

Is Gillette your company?

Gillette Details

Get helpful information and tips on shaving, skin care and body wash here. Gillette, the best a man can get.

Visit Gillette