Ginatricot reviews

Ginatricot reviews

5.7

Jeg skal betale for, at jeres hjemmeside ikke fungerer!?

Efter jeg ændrede forsendelsesadressen, opdaterede hjemmesiden ikke, så jeg havde derfor ikke mulighed for også at ændre forsendelsesadressen til det posthus, hvor jeg skal hente min pakke hvis ikke jeg er hjemme når pakken leveres til min dør. Det resulterede i at jeg er tvunget til at betale en afgift på 175 kr, og jeg får aldrig min pakke.

Det er jo ikke iorden!
Desuden er jeg sikker på, at der er mange der ville være mere tilfredse med at kunne ringe til kundeservice i stedet for at få en mail på svensk!

??????

Er jeg den eneste som ikke kan komme til at bestille noget fra deres hjemmeside?
Hver gang jeg prøver sker der ikke noget ,og den kan åbenbart ikke godtage mit gavekort hvilket er meget irriterende, da der ikke ligger noget butik tæt på hvor jeg bor...

Men altså det er nogen gode vare til en rimelig pris :-)

synes det ringe, i snyder jeres uvidne kunder for stempler

Jeg kan ikk forstå at i ikke spørg jeres kunder om stempelkort , der handler for over 250kr??
Jeg har købt tøj tasker for ialt 2000-3000 kr i denne måned i jeres butik på købmagregade 19. Og Idag høre jeg kunden foran mig snakke om et stempelstempelkort.. ja jeg får så et stempel idag fordi jeg selv spørg efter det...
det er dårligt service...
derudover er jeg meget tilfreds, men ved bare ikk hvor meget jeg vil handle hos jer fremover

den er fin nok

hjemme siden er måske lidt rodet men man kan godt handle der for der er 100% sikkert

Ok oplevelse.

Er generelt glad for butikkerne, men har kun handlet én gang på hjemmesiden.
Så et par bukser og en kjole jeg gerne ville have.

Ved bukserne var størrelsesguiden en smule forvirrende, da de eneste mål de opgiver er taljemål samt benlængde. Da jeg har en lille talje og et stort hoftemål var det svært for mig at vide hvordan bukserne ville passe ved hofterne. Jeg måtte bare håbe at de passede. Det gjorde de heldigvis, da der var en del stræk i stoffet. Jeg er virkelig glad for de bukser, så tak for dem :)

Leveringstiden stod til 2-3 dage, endte med at blive 5, hvilket er okay - men man skal ikke love noget man ikke kan holde :)

har aldrig oplevet noget skidt

elsker butikkerne
og hjemmesiden fungere fint efter min oplevelse :)
fik hurtigt pengene tilbage for det jeg ikke vil have, nemt og hurtigt

Slet ikke tilfreds, på nogen måde

Det er første gang jeg bestiller noget fra ginatricot, efter jeg fik et gavekort i julegave. Jeg havde 700 kr, på mit gavekort, jeg vælger en t-shirt, og en jakke, alt i alt 400 kr ca. Jeg tænker at jeg godt kan det, og så bruge resten på et andet tidspunkt. MEN det kan du ikke, så skal bruge hele gavekortet på en gang, og så endda have over gavekortet før du kan gå videre med bestillingen det vil sige, at jeg skulle bruge hele mit gavekort, og penge på mit eget kort før den kunne, så svinsk!

Jeg bestilte mine ting Mandag sidste uge, i dag torsdag, har jeg stadig ikke mine ting. Alt for ringe. Køber aldrig der igen, foretrækker deres butikker da jeg er vild med deres tøj!

Aldrig som forventet

Bestilte 2 toppe og en neglelak.
Toppene var slet ikke som på billederne, og i ret ringe kvalitet. Neglelakken var størknet, men den kunne sjovt nok ikke returneres.
ELENDIGT!

Fuldt tilfreds

Hurtig levering, fine varer, gode priser. Kommer helt sikkert igen.

Fint

Syntes at der til tider kan være lidt lang leveringstid, men ud over det har jeg ikke oplevet problemer.

Tilfreds

Hurtig levering + enkel hjemmeside med masser af fede ting.

ORDEBEKRÆFTELSE!! HVOR BLIVER DU AF

Har EN gang før handlet hos ginatricot, og det gik forrygende. Men denne gang har jeg ikke fået en ordebekræftelse & aner ikke hvor pakken er bestilte i søndags og det er tirsdag nu!!:/

Super hurtig levering!

Bestilte lørdag og modtog tirsdag.. super god service!

Ikke noget at sætte en finger på!

Jeg har ikke handlet på ginatricot.dk før, jeg bestilte, og nu har jeg modtaget :o) Ingen problemer..

Aldrig problemer!

Jeg har handlet over GinaTricot et par gange nu og altid været glad for de ting jeg har fået! Leveringen har også været helt i top :)

Lang ventetid

Jeg havde bestilt et armbånd på deres hjemmeside. Der står at man ca. får pakken 2-3 arbejdsdage efter. Der gik 8-9 dage før jeg modtog min bestilling.

Dårlig service!

Jeg havde fundet en bikini på Ginatricots hjemmeside, og gik ind i størrelsesguiden for at se, hvilken størrelse jeg skulle bruge. Ifølge størrelsesguiden er jeg en medium i både bikinitop og bikinitrusser. Da jeg efter nogle dage modtager pakken kan jeg se, at trusserne passer, men bikinitoppen er alt for lille! I Ginatricots størrelsesguide har de ikke taget højde for, at folk har forskellige størrelses bryster. De tager kun højde for taljen, og så har man åbenbart den størrelses bryster som de mener.

Jeg opdager så efterfølgende, at man ikke kan se badetøj retur. Jeg prøver alligevel at sende dem en mail med det samme, for at forklare situationen. Det er nu over 2 uger siden, at jeg skrev mailen, og har stadig ikke fået svar. Jeg er lige glad med de 100 kr som den kostede, men det er princippet i, at de ikke engang svarer. Synes det er rigtig dårlig service, men de får dog to stjener, da jeg fik min pakke til tiden.

Rigtig god service

Jeg købte et par sko og en cardigan. Pakken kom to dage efter og skoene var pakket ind både i sko pose og æske. Jeg er tilfreds :)

Aldrig nogen problemer.

Jeg har i længere tid handlet ofte fra Gina Tricot og jeg har virkelig intet at klage over. Meget af min månedsløn går til GinaTricot da de altid har noget man kan bruge og til fantastiske priser.
Hvis man får noget som ikke passer som håbet, så sender man bare retur og får pengene igen og det er helt fantastisk! Butikken i KBH og denne webshow er 2 ting jeg besøger så ofte som muligt. ELSKER den og har aldrig haft noget at klage over! (:

Dårlig retur service

Bestilte en kjole som viste sig at være for stor, da jeg bare ville have en mindre str., skrev jeg dette på returlabel. Halvanden uge efter får jeg mail om at mine penge vil blive ført tilbage, trods det at de stadig har den str. jeg skal bruge på lager. Da jeg spørger til dette skriver de bare at jeg kan bestille den på ny OG dermed betale for en ny fragt, dvs. betale fragt for levering, retutnering plus en ekstra fragt for en kjole!! Nej tak Gina Tricot.. Ærgeligt da I ellers har mange lækre varer, m så bliver det ski for dyrt at handle på nettet!!

Is Ginatricot your company?

Visit Ginatricot