Ginatricot reviewed by

KĂžbenhavn, DK

Handler aldrig igen hos Ginatricot.dk

Jeg havde bestilt nogle T-shirt og modtog ikke pakken. Ringede efter 3 uger, og fik af vide at jeg måtte på posthuset og checke først. Ingen pakke der, ringede igen, og de kunne se at pakken lå i Malmø postcentral, så jeg måtte bare vente. Efter endnu en uge ringede jeg og fik af vide at pakken var sendt retur til Sverige da jeg ikke havde afhentet den på posthuset, men jeg havde jo ikke modtaget en pakke meddelse! Jeg spurgte om de ikke kunne sende pakken igen, men det kunne de ikke, da den allerede var ekspederet videre og jeg måtte lave en ny bestilling, men nu var de varer jeg havde bestilt imidlertid blevet udsolgt. Jeg syntes at det er så dårlig service at de ikke gør mere for at finde de varer som var blevet sendt retur til sverige. Jeg forsøgte herefter at ringe til kontoret i DK omend det var meget svært at finde deres Tlf.nr. og der var heller ingen hjælp af hente. Det endte med at de krediterede mig for at de skulle beskoste at pakken var sendt retur til dem. For pokker da, hvor jeg mister tilliden til internethandel efter sådan en omgang. Dårlig service!!!!