Ginatricot reviews

Ginatricot reviews

5.7

God handel

Fine varer og hurtig levering.

Overholder ikke loven

Ginatrickot vil ikke tage varer retur på trods af returret iht. loven. Jeg vil ikke anbefale nogen at handle her. Pas på!

Første og sidste gang!

Jeg bestilte seks varer på hjemmesiden og modtog fem. Alle fem varer var nogle jeg ikke havde bestilt. Langt fra faktisk. Mystisk nok, fulgte den rigtige ordreseddel/kvittering med, det var bare de forkerte varer.
Jeg kunne ikke returnere alle varerne, da tre af de varer jeg havde bestilt var øreringe og neglelak. Så jeg måtte i mailkorrespondance med en ansat for at kunne få lov til dette. Hun kunne desuden fortælle mig, at jeg skulle returnere fejlmodtagelsen (altså på posthuset og bruge tid og energi på det, hvilket taler lidt imod årsagen til, at man i første omgang vælger at købe på nettet og ikke i en butik. Det kunne jo være, at der var en årsag til, at man ikke kunne komme ind i butikken - sygdom etc.), og hvis jeg stadig ønskede mine varer, skulle jeg gå ind på hjemmesiden og bestille det hele igen. Stort nej tak, tænkte jeg. Det har jeg da ikke lyst til, når de ikke kunne sende de korrekte varer første gang. De burde bare have sendt de korrekte varer med det samme, da de blev gjort opmærksomme på fejlen.
Jeg handler meget på nettet og ved, at småfejl kan opstå, men normalt bliver man da kompenseret på en eller anden måde så. Det her er virkelig dårlig service.

En meget ligetil og nem service

Bestilte en bluse mandag, og torsdag i samme uge lå den i min postkasse. En nem og tryg måde at handle på. Synes også virksomheden er meget omhyggelig med at skrive og forklare alle regler, og vilkår inde på deres hjemmeside. Kan egentlig ikke forstå de frustrede kunder. Jeg er en tilfreds kunde, og handler gerne hos Jer igen.

Skjulte gebyrer!

Det værste jeg ved som virksomheder kan gøre det er at skjule gebyrer, og ikke skrive hvilke vilkår man indgår under, før man nærstuderer deres juridiske vilkår. Jeg syntes for det første det er en dårlig service når jeg vil bytte en bluse som er købt i en forkert størrelse, og altså vil handle der igen, at de ikke betaler byttefragten. Dernæst syntes jeg det er super dårlig service at de ikke skriver at man også skal betale for at sende tilbage. Det vil altså sige, at hvis man skal bytte en bluse koster det 102,- for forbrugeren det syntes jeg er dårlig service. Samtidig sender de en returlabel med så man nemt kan returnere, og dette vil mange forbrugere forstå som, at der er gratis returfragt, man ser da først gebyret når de tilbagegiver et lavere beløb end forbrugeren have forventet. DET ER ALTSÅ EN OMMER!

Har altid været tilfreds, indtil idag

Har bestilt et par gange fra gina tricot, og syntes de har mange fede vare.
og jeg har altid været tilfreds indtil jeg kommer til at bestille noget, jeg havde to faner fra gina tricot åben, og den vælger så at gennemføre den bestilling som er på den anden fane. Jeg skriver at det er et uheld, men det er ikke deres problem. Fejlbestillingen dukker dog aldrig op, og det skriver jeg så til kundeservice om, de svare at jeg selvfølgelig for pengene tilbage. Men ud af de penge jeg får tilbage er der så lagt to gebyrer på af 34,90 kr, den ene hedder returforsendelse, hvilket jeg er meget utifreds med, da jeg jo ikke har sendt noget retur!

jeg er rigtig skuffet, og i tvivl om om jeg ønsker at bestille mere derfra

Fin webshop og hurtig levering.

Købte en del varer sidst jeg handlede hos Ginatricot. Men et par leggins havde en fabriksfejl. Jeg mailede til ginatricot og fik en svarmail med at jeg skulle printe min ordrebekræftigelse ud og sende med disse leggins retur.
Men da det er et par leggins til 79,- og jeg selv skulle betale portoen, syntes jeg næsten det ville være latterligt. Så jeg køber ikke leggins hos dem mere :-(
( De er ellers gode normalt )

Super, hurtig levering og fine varer!

Har lige modtaget min pakke, og det var over alt forventning.. Tøjet har en fin kavlitet, og ankom inden for deres leveringstid på 3 dage.. Super tilfreds og vil helt sikker handle der igen! :)

Med alle de dårlige bedømmelser herinde var jeg lidt skeptisk, men det er gjort helt til skamme nu.

Love.

Jeg havde egentligt bedømt Gina Tricot med middel stjerne og en lidt la-la beskrivelse. Men må æde mine ord igen. Er blevet besat af Gina Tricot! Deres udvalg er blevet væsentligt bedre, men ret hurtigt udsolgt (derfor ikke alle stjerner :-)). Men jeg elsker deres tøj, og deres webside er overskuelig, nem, og tøjet til rimlige priser.

Fantastisk!

Jeg har nu mange gange handlet inde på deres hjemmeside, og ikke én gang oplevet at blive snydt og ikke få mine varer. Jeg vil helt klart anbefale at gøre det! Ventetiden er ikke engang særlig lang! :-)

Ufattelig dårlig service - stadig ikke penge retur

For snart en måned siden lavede jeg en bestilling på ginatricot.dk. Jeg så hurtigt på hjemmesiden at de havde kodet min adresse sammen med et postnr i kbh (deres eget). Jeg forklarede dem situationen på kundeservice og at jeg godt kunne forstå tøjet ikke kom frem så. De svarede yderst kort tilbage, at jeg måtte betale fot at ændre adressen - en forkert adresse, jeg ikke selv havde skrevet. Jeg forklarede dem endnu engang situationen og først efter flere mails, fik vi aftalt at hvis pengene blev trukket, skulle jeg nok få dem overført. Jeg sagde så, at jg stadig ønskede tøjet. Men det var de slet ikke interesserede i- jeg skulle i så fald selv lave bestilling samt betaling på ny!!! Og mine penge kunne først komme retur så snart de modtog pakken. Der gik så flere dage og jeg skrev igen. Kan ikke se det er mit problem at de har en pakke der farer rundt i landet. Efter megen mail korrespondance fil jeg dem for en uge siden til at overføre pengene. Men jeg har idag stadig ikke set lyset af dem. Jeg fatter ikke deres service niveau og mangel på forståelse. Jeg undrer mig over om pengene nogensinde kommer igen og jeg tør da aldrig bestille igen.

Betaler selv for returnering

Jeg bestilte noget tøj over deres hjemmeside.
Det ankom og alt var fint.
MEN så kom problemet, den ene af kjolerne var langt fra målene som den var beskrevet så ville sende den retur så jeg ku få pengene tilbage MEN fik kun 50% tilbage. Jeg sendte mails til dem for at høre forklaringen på dette da det ikke stod skrevet nogle steder.. FØRST når man kom meget langt ind i deres hjemmeside.. Synes det er at tage røven på folk. De kan skrive det på retur sedlen eller tydeligere på deres hjemmeside for så ville man kunne have forståelse for det... Det er sidste gang jeg handler over deres hjemmeside.. Jeg holder mig til butikken, der er man mere sikker. ! Så denne bedømmelse er for deres hjemmeside IKKE butikken. :)

Øv...!

Returnerer et par bukser og af varens pris trækker de gebyr til porto. Det forventes, at når der medfølger en label til porto, som man SKAL bruge, er det gratis. At denne label koster penge fremgår ikke på faktura eller returseddel. At varerne kommer fra udlandet fremgår heller ikke. Synes det er ærgerligt, at der ikke er større oplysning omkring lager og synlighed af udgifter ifb. med at handler og vil derfor fravælge denne shop en anden gang.

Fremragende!

Jeg fik denne hjemmeside af en veninde, og da jeg kom ind på den blev jeg helt overrasket over at de havde så fedt tøj. Så det endte med at jeg bestilte to trøjer. Og jeg fik dem efter 3 dage. Kvaliteten er fantastisk og de er rigtig dejlige at gå i! Super super super.

Super hurtig levering

Jeg bestilte mine varer i fredags og fik dem i dag (onsdag) med posten lige til døren. Dejligt!!!

Leveret til tiden

Bestilte mine varer i onsdags, og havde dem til formiddags. At faconen så ikke lige var mig, så de skal sendes retur, er en hel anden sag :)

Kun gode oplevelser

Havde problemer med to manglende ting i min bestilling, men da jeg skrev fik jeg promte svar tilbage at de beklagede og at det straks blev sendt og det blev det.
Der kan sagtens ske fejl men deres måde at takle det er fremragende, derfor 5

Altid tilfreds

Super tilfreds hver gang. Billigt fedt modetøj!!

Det kommer så ikke til at ske igen...!!!

Det er uden tvivl første og sidste gang jeg bruger Gina Tricot online shop!
Bestilte mine varer søndag, og torsdag eftermiddag har jeg hverken pakke, tracking nummer eller noget der ligner!
Måtte selv bruge min arbejdstid om fredagen på at lokalisere min pakke, efter et noget fesent svar om at den var i døgnpost på østerbro...
Det kaldes track/trace - og det er ikke noget jeg skal bede jer om at få tilsendt!
Da jeg skal sende et par af bukserne retur - opdager jeg til min personlige store FORARGELSE at jeg er trukket et gebyr for at sende en vare retur!!!
Ikke alene betaler jeg porto for at få tilsendt varerne (800 kr faktura), så jeg skal også betale porto for returen - til trods for det er dem der har lagt retur sedlen i pakken! Undskyld, GEBYR!!!
Synes personligt det er røv flabet og gennemført tarveligt!
Og det sidste er det der gjorde jeg IKKE handler i online shoppen en anden gang, medmindre det virkelig er akut!

Is Ginatricot your company?

Visit Ginatricot