Ginatricot reviews

Ginatricot reviews

5.7

Langsom modtagelse

På trods af, at de lover en leveringstid på 2-3 dage, gik der 5 dage, før jeg fik mine varer - præcis en dag for sent til, at jeg kunne nå at bruge dem som planlagt, hvilket jeg synes var vildt ærgerligt. Skrev også en mail til dem om, hvor skuffet jeg var, hvorefter jeg bare får en auto-tilbagemelding med en liste over, hvor min pakke har været og hvornår, hvilket jeg havde skrevet til dem, at jeg allerede havde tjekket.
Overvejer det lige en ekstra gang, før jeg en anden gang handler på ginatricot.com, og det skal i hvert fald ikke være, når jeg lige står og mangler noget til en bestemt dag!!

Fuldt ud tilfreds

Jeg har nu brugt hjemmesiden næsten hver anden måned i et år og der er endnu aldrig opstået nogle problemer. Jeg er fuldt ud tilfreds med siden.

Ikke styr på købeloven!

Ved reklamation af en vare (ikke basis vare + havde bon), mente en ekspedient, at jeg ikke kunne få pengene retur. Jeg skulle finde noget andet i butikken, eftersom de ikke havde mulighed for at ombytte til samme vare, skal jeg iht. købeloven kunne få penge retur, hvilket jeg også fortalte hende - hvortil hun svarede at hun godt kendte købeloven og vidste at jeg ikke kunne få penge retur.
Dagen efter måtte jeg så komme igen og vise hende det ''sort på hvidt''. Tak for super service..........hmm......

Handler aldrig igen hos Ginatricot.dk

Jeg havde bestilt nogle T-shirt og modtog ikke pakken. Ringede efter 3 uger, og fik af vide at jeg måtte på posthuset og checke først. Ingen pakke der, ringede igen, og de kunne se at pakken lå i Malmø postcentral, så jeg måtte bare vente. Efter endnu en uge ringede jeg og fik af vide at pakken var sendt retur til Sverige da jeg ikke havde afhentet den på posthuset, men jeg havde jo ikke modtaget en pakke meddelse! Jeg spurgte om de ikke kunne sende pakken igen, men det kunne de ikke, da den allerede var ekspederet videre og jeg måtte lave en ny bestilling, men nu var de varer jeg havde bestilt imidlertid blevet udsolgt. Jeg syntes at det er så dårlig service at de ikke gør mere for at finde de varer som var blevet sendt retur til sverige. Jeg forsøgte herefter at ringe til kontoret i DK omend det var meget svært at finde deres Tlf.nr. og der var heller ingen hjælp af hente. Det endte med at de krediterede mig for at de skulle beskoste at pakken var sendt retur til dem. For pokker da, hvor jeg mister tilliden til internethandel efter sådan en omgang. Dårlig service!!!!

Har købt tøj derfra en enkelt gang, da jeg fandt en trøje og en buksedragt, som jeg havde forelsket mig i. Fik dem hurtigt med posten og prøvet det på. Desværre var buksedragten for stor i forhold til hvilke størrelse jeg bruger og størrelsen på trøjen jeg også havde købt. Jeg kontaktede dem derfor, for at høre om de havde en mindre størrelse, hvilket de ikke havde. Jeg begyndte derfor at kontakte butikkerne på Sjælland i håb om, at de havde nogle. Jeg behøvede kun at ringe til 2, og jeg fik at vide at jeg kunne komme og bytte buksedragten til en mindre størrelse.
Det for jeg så gjort, men ville lige prøve dragten inden jeg tog hjem, men den var stadig for stor, så måtte gå tomhændet hjem, selvom jeg var ked af at jeg ikke kunne passe dragten.

En fantastisk service, men synes nu tøjet er meget stort i forhold til hvilken størrelse der står på tøjet.

Vild med Gina!

Jeg er fuldt ud vild med Gina Tricot! Jeg elsker det udvalg de har i deres tøj, derudover har jeg altid modtaget de varer jeg har bestilt derinde hurtigt. Deres hjemmeside er overskuelig og enkel. Fantastisk!

dejlig butik

billigt og lækkert!
dog havde jeg en lidt ærlige oplevelse som trækker lidt ned - jeg havde købt en jakke på tilbud som så blev pakket pænt sammen i posen. da jeg kom hjem så jeg at der var en knap der var gået i stykker - jeg tog tilbage dagen efter for at bede om en ny knap.. det kunne de ikke hjælpe med trods at jeg havde bon, ej hellere ville de bytte den da det var tilbuds vare..
tilbud eller ej, det syntes jeg ikke var helt iorden..

Dårligste service, nogensinde!

Min første og seneste oplevelse minder meget om de tidligere dårlige oplevelser man kan læse herinde!

Jeg bestilte et par jeans onsdag den 11. juli og regnede med at jeg ville modtage dem inden lørdag, hvor jeg gerne skulle bruge dem. De lover jo 2-3 dages leveringstid og at sende varer samme dag hvis bestillingen er gennemført inden kl. 14:00..

Jeg skrev til dem at jeg ikke syntes det var ok at jeg ikke havde modtaget noget endnu mandag den 16. juli og bad dem om at annullere og refundere mine penge omgående, som da de blev hævet.

Kan så sige, jeg har hverken fået nogen pakke eller hørt fra dem. Det er 9 dage siden jeg bestilte fra shoppen og 4 dage siden jeg skrev. Kan det virkelig kaldes service?!

Hvertfald, så er jeg rigtig glad for de FYSISKE BUTIKKER og handler ALDRIG MERE PÅ WEBSHOPPEN! Føj for en oplevelse! Jeg har tænkt mig at kontakte min bank for at få pengene tilbage og FRARÅDER ALLE at handle på webshoppen! Føj føj føj

*** OPDATERING ***
Fik pengene retur efter 3 måneder hvor jeg stadig ingen pakke havde modtaget eller fået svar på mine over 10 henvendelser til kundeservice! Jeg måtte ringe til hovedkontoret i sverige som viderestillede til en dansk kundeservice hvor hun var så sød at sende mig en mail indenfor 2 dage og bekræftede at det var en fejl og jeg fik alle penge retur.

Cool, trendy og til at betale!

Gør det muligt at følge trenden og skal man skabe sin egen stil, er der masser af inspiration at hente
- uanset bli'r du ikke økonomisk flået...

Ok levering - minus til retur!

Helt ok webshop, det er også let at sende retur. Men det tager for lang tid at få sine penge igen. Jeg går ud fra det måske er fordi det ikke ligger i Danmark, meeeen syntes bare det stadig tager for lang tid. Mere end 1 uge....

SLUT med online shopping hos Gina Tricot

Først og fremmest bestiller jeg en bikini der skal bruges til ferie. Efter 1 1/2 uge har jeg intet modtaget eller hørt. Jeg skriver til dem, og da der sammenhængende er gået 2 uger, hører jeg fra dem. De kan ikke sende min vare. Det kunne godt være meddelt hurtigere. Meget ringe service. Yderligere kunne de ikke finde ud af at frigive mine reserverede penge. De tilbageholdte dem i en månede, og kom med dårlige undskyldninger og påstod de var frigivet. Nu har min egen bank hjulpet mig med dette, da de ikke har ret til at tilbageholde penge. Har aldrig oplevet ringere service.

Altid tilfreds :)

Jeg har altid været tilfreds med at handle ved Gina Tricot, jeg motager varene hurtigt og de er som jeg forventer

Dårlig service

Jeg har bestilt en bikini inde fra Ginatricot's hjemmeside. Da pakken kom frem var der kun trusser i pakken.
Jeg vil selvfølgelig ikke have dem, fordi jeg ikke har en overdel der passer til, men nu skriver de, at jeg ikke må sende dem tilbage, fordi jeg måske har haft dem på.
Det er jo klar at jeg ikke vil have en underdel for sig selv uden en overdel til. De kunne i det mindste skrive om man så vil have trusserne når overdelen var udsolgt selvom, at den ikke var udsolgt, da jeg bestilte den.

Ikke den hurtigste levering, men alligevel en fremragende webshop

Jeg har handlet på ginatricot.dk i nogen tid, da kædens nærmeste butik ligger 50 km fra mit hjem.
Det eneste der trækker ned er den, til tider, langsomme levering, og nogle små problemer med selve hjemmesiden, som firmaet dog nyligt har rettet op på.
Alt i alt er det en god webshop, med mange billige og stilfulde produkter

Useriøs informering

Jeg bestilte fredag den 1. om formiddagen en ordre på fire dele. Da jeg her inde havde set, at de ofte havde mangelfulde leveringer, tjekkede jeg på min ordrebekræftigelse at alle varerne var noteret. Det var de og jeg forventede derfor at modtage alle varerne. For ti minutter siden, altså en uge efter, modtog jeg mine varer. Der var kun tre dele med, da den sidste var udsolgt, og ville ikke blive eftersendt. Dette er yderst useriøst, da jeg netop bestilte på nettet for at spare tid og penge. Nu har jeg betalt for en levering som ikke er komplet, og er netop nødt til at bestille een gang til når varen er på lager, og betale for endnu en levering.
Jeg ville være meget mere tilfreds, hvis jeg på et eller andet tidspunkt var informeret om ændringerne. Samtidig skulle de overholde deres leveringstid. De sender fra norden, ikke fra østasien..

Positiv oplevelse

Mine varer kom hurtigt efter leveringen, og det hele var som det skulle være. Jeg kunne dog godt bruge en bedre "track and trace" funktion. Den jeg modtog var på svensk, og det var lidt for svært at greje hvor pakken befandt sig.

Fedt, fedt, fedt!

Jeg synes bare det hele er rigtig godt og fungere!

Leveringstiden passer ikke helt

Jeg har næsten lige bestilt noget tøj derinde. På hjemmesiden står der jo at leveringstiden er 2-3 dage og det holdte altså ikke helt, dog kom tøjet inden en uge så jeg overlever da, men lidt irriterende når man venter på noget.

Ikke helt okay

Min bestilling tog 4 dage og ikke mellem 2-3 som Gina Tricot selv skriver. En af de ting som jeg bestilte var åbenbart udsolgt, hvilket jeg ikke kunne se da jeg lavede bestillingen. Det fik jeg først at vide i en mail nogle dage efter da de havde sendt min bestilling. Det synes jeg ikke er helt okay.

Is Ginatricot your company?

Visit Ginatricot