Gipsykidz reviews

Gipsykidz reviews

7.9

God og billig hjemmeside

Bestilte noget rigtig fint og billigt babytøj, og fik det med posten få dage efter. :-)
Ikke sidste gang, jeg har handlet på gipsykidz.dk

Jeg bestilte en sutteklud til min søn og var så glad for at opdage, at man kunne få broderet navn på den. Det er nemlig en ekstra-sutteklud til vuggestuen, så det er helt perfekt, at man på den måde kan få den gjort personlig og endda til bare 25 kr. Jeg vil uden tvivl kigge på Gipsykidz' hjemmeside en anden gang, især hvis jeg er på udkig efter en personlig gave.
I øvrigt var den valgte sutteklud så meget billigere på Gipsykidz end på andre hjemmesider, at broderingen i den forstand nærmest var gratis.

ikke helt tilfreds

Gipsykidz.dk har gode priser på deres varer, og levering er ret hurtig. MEN jeg vil ikke anbefale dem hvis en skal købe en gave.
Jeg har lige købt et stykke legetøj som sælges i en fin pakke. Men da pakken blev leveret, var den presset sammen og ødelagt nogle steder. Det er ikke noget man vil give andre som en gave.
Hvis jeg nogensinde skal handle hos Gipsykidz.dk igen, så bliver det kun til eget brug.

Gode priser og hurtig levering.

Deres ting er billige og det samme gælder fragten, koster kun 18 kr. Derudover er der også hurtig levering. Jeg er meget tilfreds.

Udemærket hjemmeside

Kendte slet ikke denne hjemmeside da den pludselig viste sig på google under en søgning på en bestemt vare. En fin webshop med rigtig mange spændende varer til gode og rimelig priser. Man kan ikke umiddelbart finde fragtpriserne på hjemmesiden, hvilket er lidt ærgerligt da dette kan være med til at afgøre hvor vidt jeg vælger at handle der. Først i bestillingsflowet fremkommer priserne samt valg af leverandør. Jeg bestilte mine varer søndag d. 30. december og fik dem allerede leveret onsdag d. 2. januar - Varerne var forsvarligt pakket ind og levede fuldt op til forventningerne.

Handler her meget gerne igen :)

Super levering og service

Bestilte mandag formiddag og havde den ønskede vare tirsdag middag.
Super service og varen var billigere end alle andre steder og så lige op til jul.

Gode priser og hurtig levering

Hurtig ekspedering og levering. Kan klart anbefales

Is Gipsykidz your company?

Gipsykidz Details

Gipsykidz.dk webshop med børnetøj og babyudstyr. Helt sikkert et besøg værd.

Visit Gipsykidz