Gitaarsnaren.com reviews

Gitaarsnaren.com reviews

Excellent
9.2

Snelle, vriendelijke goede service.

Ik had mijn bestelling geplaatst, en werd even later gebeld dat niet alles op voorraad was, en dus niet de volgende dag geleverd kon worden. Vervolgens heb ik in het gesprek heel duidelijk iets kunnen regelen zodat ik enkele dagen later zonder extra kosten mijn hele bestelling binnen had. Topservice, en ook heel vriendelijk!

Zeer snelle levering geeft een echt optimaal thuiswinkel gevoel.

Even snel zoeken naar de juiste snaren voor mijn klassieke en elektrische gitaren en bestellen. Eenvoudig en gemakkelijk en vervolgens ook nog de eerstvolgende dag in huis. Dit is thuiswinkelen zoals het hoort te zijn.

Goede, persoonlijke service.

Na de bestelling was 1 deel niet leverbaar, maar in overleg werd heel snel een vervangend artikel verstuurd (maar ik kon ook gewoon even een paar dagen wachten op het artikel dat ik eerst bestelde. Erg netjes!

voortreffelijk !

uitmuntende service, zeer snelle levering en alles in huis. Gitaarsnaren.com: een
webwinkel om vaste klant te worden !!

Makkelijke site, vlotte levering, humoristische bevestigingsmail, prima !

Makkelijke site, goed geïndexeerd en makkelijke betalingsmogelijkheden, je loopt er zo doorheen.
Vlotte levering, vandaag besteld, volgende werkdag in huis.
Humoristische bevestigingsmail, probeer dat zelf maar ! ;-)
En dus in een woord: Prima
S.Wiersma

Snelle levering en kwaliteit

Heel goed en snel

Vlotte bestelling maar levering kon iets sneller

Gemakkelijke navigatie op de website, online betalen ging goed, daarna een enorm grappige bevestigingsmail gekregen :-)
Levering was oké, paste gewoon in de brievenbus dus perfect verpakt en niet in een té grote doos. Mocht naar mijn mening wel een dag of twee sneller geleverd worden. Voor de rest over het algemeen zeer tevreden!

Reply from Gitaarsnaren.com

Beste Evelien,

Bedankt voor de beoordeling. Doorgaans wordt onze post in Belgie binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd. PostNL houdt echter officieel een overkomstduur aan van 2-4 werkdagen. Het zou dus kunnen zijn dat er sprake is geweest van een vertraagde bezorging en het daardoor wat langer heeft geduurd. Helaas kunnen wij dat niet beinvloeden.
Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Steven | Customer Service

Perfect en snel

Snaren, standaard en stemapparaatje gekocht en alles binnen 24 uur ontvangen. Dat is snel! Goed voor mekaar, volgende keer bestel ik weer bij deze shop.

Communicatief hoogwaardig

Uitstekend! Nadat ik de nieuwe snaren op mijn gitaar heb gezet werkte ze meteen! En de bijgeleverde plectrums doen hun werk uitermate goed. Geen geklaag, geen tegenstrubbelingen. Ze laten gewoon de snaar klinken. En wat een snelheid! Ik zou zweren dat op het zelfde moment als dat ik de snaar aansla, er geluid komt uit mijn versterker. Aanrader!

Snaren waren overigens een dag na bestellen geleverd, het pakje voelde nog wel een beetje klam aan, maar dat zal zijn gekomen door het afscheidsfeestje.

erg snelle levering

Ben tevreden, gewoon goed

Goed

Voor 17:00 uur besteld en betaald, en de derde dag pas geleverd...dus niet de volgende dag in huis zoals het stond beschreven op de website.
Verder volkomen tevreden !

Reply from Gitaarsnaren.com

Beste Carlos,

Bedankt voor de beoordeling. De bestelling die je hebt geplaatst was met de betaalmethode Overboeking (Vooruitbetaling). Zoals daarbij vermeld houdt dat in dat we de bestelling niet eerder verzenden dan het moment dat het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. In sommige gevallen duurt het dan 1 a 2 dagen langer. Wanneer je de volgende keer met iDEAL, PayPal of een van de andere directe betaalmethodes betaalt kunnen we de bestelling dezelfde dag verzenden.

Met vriendelijke groet,
Steven | Customer Service
Gitaarsnaren.com

Goede kwaliteit en bezorging.

Ik vind dat gitaarsnaren.com een goede levering heeft en een uitgebreide assortiment. Het wordt snel geleverd en ook in een goede staat verpakt. Ik heb verder geen klachten over deze site.

Prima service.

Werd netjes gebeld omdat een product niet leverbaar was op dit moment.

goede en snelle service

goede en snelle levering.
Leuk dat extra berichtje in de mail ;-)

Super

Ik ben er blij mee

Helemaal prima

Helemaal prima dus - alles naar wens, lekker vlot.

webshop met veel keuzemogelijkheden en snelle bezorging, erg fijn!

Ik heb goede ervaring met gitaarsnaren.com. Er is veel keus, overal staat een stukje bij waarvoor de snaren geschikt zijn. Ik heb het pakketje aan het eind van de zaterdag besteld en kreeg het de dinsdag erna al.

Goed en makkelijk!!

Ik heb 4 sets snaren, D'addario EJ46C besteld. Met 2 dagen was de eerste set binnen, de nalevering volgde binnen een week.

Er zit muziek in deze zaak! Als deze slogan werkt vraag ik maar 15% van de opbrengsten

Goed, snel correct en de belofte wordt waargemaakt.
Creatief wat betreft de beantwoording, maar misschien is niet iedereen gevoelig voor snedige opmerkingen. Ik was het ik ieder geval wel Op een goede wijn zit een Kirk. Beam me up Scotty zoukmazegge.

Voldoende

Twee pakjes snaren besteld. Ze werden verstuurd via de post. De pakjes kwamen geplet aan. Niet echt netjes. De snaren waren heel en de levering was voldoende.

Gitaarsnaren.com Support

Gratis bezorging v.a. € 50,00 !

Bij uw bestelling vanaf € 50,00 betaalt u absoluut geen verzendkosten.

Wij doen niet moeilijk!

Niet tevreden of een defect? Wij doen niet moeilijk en we zorgen ook nog eens voor een gefrankeerde retourenvelop.

Gratis advies!

Bent u nog niet bekend met alle termen die bij snaren en gitaar spelen gebruikt worden? Bel of mail ons en we helpen u op weg.

Over ons

Gitaarsnaren.com is een webshop gespecialiseerd in het supersnel leveren van snaren en diverse accessoires voor gitaar en basgitaar.

Visit Gitaarsnaren.com

Contact informatie