Giveapotek reviews

Giveapotek reviews

6.1

nej nej nej og atter nej

Magen til makværk af en serviceydelse skal man forhåbentlig lede lææænge efter.. for sans for kundelag og hurtig betjening har personalet ikke studeret nogensinde.
kommer ind og skal blot have hovedpinepiller i håndkøb, et ganske hurtigt køb tænker jeg, men ak nej.. der er kun mig som ny ankommet kunde i butikken. Der er for en gang skyld gang i alle tre kasser (hvilket sker sjælent, skønt der står folk og venter på ekspedition) så jeg sætter mig for ikke at få ondt af at stå. der bliver ekspederet nogle ældre damer der tager sig tid til at få info om alle produkter i butikken, så jeg satser på den sidste kasse , der hurtigt får afviklet en kunde. men da hun så er fri, ser hun jeg sidder og venter, men vælger alligevel at gå fra kassen og til at sortere medicin og forstyrre de andre med spørgsmål, så de ekspeditioner også trækker yderligere ud.. mens jeg sidder der i alt 12 min inden jeg bliver ekspederet, kommer der yderligere 3 kunder mere ind og står og venter, før en ude bagved kommer ud og sætter gang i tredie kasse igen... så kommer jeg til og bliver ekspederet (heldigvis af den nye unge redning ved kasse tre) og kan komme ud af døren i alt 17 min senere.
.. desværre bor jeg så det er det nærmeste apotek, men hvis jeg kan undgå det satser jeg altid efter ALLE andre apoteker end Give Apoteket og opfordre andre til at gøre det samme..

Is Giveapotek your company?

Visit Giveapotek