Gladebriller reviews

Gladebriller reviews

5.5

Gladebriller.dk er lukket !!!

kundeservice@gladebriller.dk

20.27 (2 timer siden)

Hej,

Gladebriller.dk er lukket, vi blev desværre svigtet af vores italienske leverandør Giarre.com, hvor vi ikke kan anbefale dig at handle da de har betalings problemer.

Denne mail vil desværre ikke blive besvaret.

Gladebriller.dk

Gode priser, god levering og excellent kundeservice undervejs

Jeg købte et par Carrera briller, der ved bestillingstidspunktet ikke var på lager. Der er nu gået knap 14 dage (leveringen hed 8-17+7 for specialglas) og jeg har netop fået en mail med at de er ankommet til Århus og er med omdelingen idag. Jeg sparede godt 1.000 kroner i forhold til ved optikeren hvor brillerne havde koster mig ca. 2400, istedet for de 1400 jeg gav ved Gladebriller.
Jeg fik god information igennem hele processen og blev ajourholdt med status via mail med jævne mellemrum.

Jeg har fundet dem lidt billigere andre steder på nettet, men UDEN danske købsbetingelser, som gladebriller.dk har. Jeg havde læst at andre ikke blev opdateret mht. status, men dette var bestemt ikke tilfældet her. Jeg modtog i løbet af de 14 dage 3 mails angående hvor langt de var i processen.

Afslutningsvis vil jeg sige "keep up the good work" til gladebriller.dk og vil give mine varmeste anbefalinger til andre brillemanglende personer jeg møder på min vej! :)

Jeg kan kun anbefale Gladebriller

Kunne ikke levere varen

Jeg bestilte et par briller, men efter 1½ måned havde de endnu ikke leveret, og jeg annullerede derfor orderen. Jeg var under hele forløbet jævnligt i kontakt med Gladebriller, og deres kommunikation var generelt god.
Deres problem er derimod at skaffe varer, og jeg er som forbruger ligeglad med alle mulige forklaringer om problemer med leverandører og producenter. Det lader til at det er op til tilfældighederne, om de kan skaffe den ønskede vare hjem, og det underminerer hele deres forretningskoncept.

Information hele vejen...

Selv om det tog længere tid end jeg var stillet i udsigt (var ikke på lager hos leverandøren) var jeg godt informeret hele vejen. Her er der mange penge at spare. Vil bruge Gladebriller igen.

Billigere og bedre service

Fik varen lidt forsinket, fik 5% rabat og fik ovenikøbet rigtig god kommunikation med virksomheden.

Det fungerer bare

Prøvede Prada-brillerne hos Synoptik og fandt dem 1000 kr billigere hos Gladebriller. Var ikke hjemme, da budet kom, men fik dem med et smil leveret dagen efter på min arbejdsplads. Alt fungerede, og jeg handler helt sikkert hos Gladebriller igen.

jeg har solbriller på det et sjovt fenomen !!

alt ok, update over mail, og de var her til tiden med tnt kurer, så køb for satan, de er bar goe ;O))

Overraskende god service..

Jeg er nu den lykkelige ejer af et par Ray Ban solbriller, ikke nok med at prisen var super rimelig, men jeg havde dem i posten dagen efter, man mærker vikelig at Gladebriller er opmærksom på deres kunder og kender værdien af ekstraordinær god service. Dette er bestem ikke sidste gang jeg handler der. keep up the good work.. Hilsen Vibeke

SUPER service

Jeg har købt et par solbriller, og jeg er VILD med dem!
De var ikke på lager, så jeg skrev til dem, hvor hurtigt jeg kunne få dem da jeg skulle på ferie. Jeg fik et hurtigt svar tilbage om, at de blev sendt direkte fra leverandøren, og wupti! 5 dage efter var mine solbriller hos mig!

Den bedste anbefaling fra mig!

God pris og hurtig betjening. Men dårligt produkt

Bestilte briller med styrke.
Modtog briller uden styrke efter 4 dg.
Jeg er efterfølgende blevet kontaktat af Glade briller som ville høre om min oplevelse med handelen, de var meget kede af fejlen, og tilbød straks at udbedre det. Super service !
Glade Briller ApS

Reply from Glade Briller ApS

Hej Knud,

Hvis der er sket en fejl, vil vi bede dig kontakte vores kundeservice på kundeservice@gladebriller.dk, så vi kan få opklaret, hvad der er gået galt. Vi har ikke umiddelbart nogen henvendelse fra dig med problemet, og derfor er det svært at følge op eller besvare på din negative respons for os?

Vi glæder os til at høre fra dig, så vi kan få opklaret problemet.

Jakob
Gladebriller.dk

Gladebriller.dk redder mine øjne.

Mine Ray Bans blev stjålet torsdag aften. Fredag bestilte jeg et par nye Ray Ban 3025 Aviators 55 mm.
Jeg var dog så fræk at bede om Ekspres-levering i en ved-siden-af-sendt mail til kundeservice. Få timer efter lå svaret i min Indbakke fra Gladebriller.dk kundeservice: han ville hjertens gerne sende pakken som ekspres, som jeg havde forespurgt - endda uden ekstra omkostninger for mig! Det er altså bare skide godt! Jeg har naturligvis ikke modtaget mine briller endnu, men da Gladebriller.dk har afleveret pakken til Post Danmark, så ligger ansvaret jo også hos PostDK fra nu af.

Summa summarum: 5 stjerner for en exceptionel betjening! jeg ville have givet 6 stjerner, da Gladebriller.dk faktisk redder min Roskilde Festival med så lækker betjening og hurtig levering :D

HELT IGENNEM PERFEKT

Jeg købte et par solbriller Onsdag aften, og de blev leveret Fredag morgen! Det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet på gladebriller.dk

Helt fantastisk hjemmeside, og god kundeservice.

Gladebriller.dk kunne ikke levere varen

Min oplevelse af Gladebriller trækker desværre gennemsnittet en del ned. Jeg bestilte et par briller for halvanden måneds tid siden. Jeg havde læst om ventetiderne, men en måned efter bestillingen sendte jeg alligvel en forespørgsel til Gladebriller.dk for at høre, hvornår jeg ca. kunne forvente at modtage brillerne. Da jeg efter yderligere en uges tid og en del mails frem og tilbage stadig ikke havde fået blot en indikation af, hvor meget ventetid der var tilbage, valgte jeg at annullere aftalen. Lidt ærligeligt at firmaet ikke har mere styr på deres interne processer, for idéen er udemærket.
Glade Briller ApS

Reply from Glade Briller ApS

Hej Bo,

Vi beklager naturligvis din oplevelse med Gladebriller.dk. Vi vil bruge dit review af os, til at forbedre vores interne processer, så vi bliver bedre til at oplyse status på varer, som af den ene eller anden årsag ikke kan leveres indenfor den forventede leveringstid. - Vi leverer p.t. 95% af alle vores ordre indenfor den angivne leveringstid på websitet - men vi er bestemt ikke tilfredse med at 5% kommer til at vente længere.

Tusinde tak for dit ærlige review.

Wauwau!

Det fungerer bare. Det der med lang leveringstid betyder ikke en døjt. Hvis man går op i den slags kan man hente dem nede hos optikeren. Går man mere op i at købe til den rigtige pris, bestiller man på gladebriller. Min ordre var forsinket, men det gør ikke noget, for der var god info om hvornår de så kom. Jeg kunne dog godt tænke mig, at man ved bestilling kunne se de forskellige farver glas.

Billige mærkevarebriller - desværre lang leveringstid

Jeg har købt et par briller uden styrke - super fine og billige briller fra Gucci, som jeg har sparet ca. 2.000 kr. på ved at købe hos gladebriller.dk frem for hos Thiele.

Der står at der er op til 17 dages leveringstid, men desværre har jeg ventet lidt længere. Men sammenlignet med hvad jeg total har sparet på brillestellet, venter jeg gerne 1 mdr.. Jeg ville blot have ønsket at gladebriller.dk løbende havde holdt mig opdateret med forventet levering eller at de har kontaktet leverandøren for at få en leveringsdato i stedet for at jeg løbende har måtte rykke for en dato. Hvis jeg havde fået at vide, at de er lidt svære at få hjem og der derfor går 1 mdr. før jeg ville få dem, ville jeg ahvde været helt ok med det - blot jeg fik bedsked herom.

Så mit forslg til gladebriller.dk er: Giv hellere en lidt længere leveringstid, så man kun kan blive positivt overrasket over at få sine briller før tid - det giver en god oplevelse.

Jeg vil klart bruge gladebriller.dk fremover - jeg vil hellere spare 2.000 kr og vente 1 mdr. på at få mine briller - end at blive snydt af brillebutikkerne der tager ekstra for at dække husleje og personaleomkostninger mv..

super service

Bestilte solbriller,modtog dem ca 1 uge senere.Kunne følge fragten hele vejen fra italien.Super kanon service.
Kan varmt anbefales

KANON SERVICE

Købte et par EA briller, med speciel styrke (-4 og -5) som ellers ikke er standard på deres hjemmeside, men skrev bar en mail til dem med info fra optikeren også var den i vinkel!! Servicen er helt i top! Der gik små tre uger fra jeg bestilte til de var fremme. Helt kanon.

Jeg har sparet små 2000kr. Stellet er til halvpris ift en dansk optiker, og glassene er ultra tynde trods min styrke, til kun 750 for begge. De koster en 1500 i den optiker jeg spurgte..

De bedste erfaringer herfra..!

Lang levering men kan anbefales

Jeg købte et par Rayban briller som jeg ventede på i ca 3 uger, leveringen var indenfor hvad de havde skrevet, men derfor synes jeg stadig det varede lidt længe. Ellers rigtig god kundeservice og levering og alt var godt.

Hurtig og fejlfri levering, priserne er som de skal være. Jeg bestilte mine briller en mandag og havde dem inden ugen var omme. Det kan man da kalde hurtigt. Da jeg ringede til dem var de også meget hjælpsomme med at ændre min leveringsadresse. Så det virker rigtig godt!

Lang leveringstid

Brillerne var som de skulle være og prisen absolut OK - men Gladebriller bør ændre sin oplysning om leveringstid. Gladebriller lover levering mellem 5 og 15 dage .... Jeg ventede 26 dage ... Det er forl ænge i forhold til det lovede.

Glade Briller ApS Details

Gladebriller sælger briller med styrke og solbriller med dansk garanti til udenlandske priser.

Visit Gladebriller

We live here: Rentemestervej 9F