GLAMBOX.dk reviews

GLAMBOX.dk reviews

8.6

Hvor bliver min pakke af?

Bestilte d. 21/3 nogle varer hos jer. Kort tid efter fik jeg en mail med min ordre. Efter nogle dage prøvede jeg og se om jeg kunne finde et T&T i min mail, men der var intet, så jeg prøvede at finde nummeret på jeres hjemmeside, men den var lukket ned. Har ingen pakke fået endnu? Har hverken fået en blanket i min postkasse, en e-mail eller sms. Skrev så til jer i torsdags (og igen fredag) men har intet svar fået fra jer endnu.. og jeres hjemmeside er stadig nede.

.. Synes bare det er en utrolig lang leveringstid, med tanke på at I er fra Danmark af? Selv når jeg bestiller pakker fra England og Sverige, plejer jeg at få dem hurtigere. Håber i hvert fald jeg snart modtager dem.

.... Venter spændt.

Opdateret:

Jeg har stadig(!) ikke modtaget mine varer, og jeg har stadig ikke fået svar fra jer, selvom jeg har sendt omkring 7 mails til jer OG ringet! Fandme for dårligt.

stor tilfredshed

fin og hurtig handel

Virkelig hurtig betjening - lækre varer - klart anbefalelsværdigt

Nemt og bekvemt ..

Hurtig og sikker betjening, kan varmt anbefale...

Hurtig ekspedition men dårlig indpakning

Jeg modtog pakken hurtigt, neglelakfortynderen var sendt i prøvepose og 2 af dem havde lækket. Jeg sendte billede og forklaring, men har ikke hørt noget endnu.

Glambox solgte mig meget skæve solbriller, men vendte meget hurtigt tilbage

Jeg købte Al Capone Le Specs solbriller hos Glambox, og da de kom opdagede jeg med det samme at de var utroligt skæve, jeg forstår slet ikke de kan finde på at sende dem. Med det sagt var det ikke i ond tro, men jeg ville ønske de kiggede på tingene før de sendte dem, stængerne på mine solbriller var mere end 1 cm forskudt hvilket er ekstremt meget, det var ret åbenlyst. De vendte dog tilbage hurtigt og sendte mig et sæt helt nye solbriller uden at jeg skulle sende eller have nogen form for bøvl med dem der var skæve, rigtig god service!

Ingen svar på mailhenvendelse

Har to gange med en uges interval skrevet og klaget over en levering som ikke var ok... fik aldrig svar på mine henvendelser. Både mangelfuld levering og og manglende svar på henvendelse - får mig til at holde mig langt væk! fra Glambox!
GLAMBOX ApS

Reply from GLAMBOX ApS

Det er en lidt mystisk sag - set fra vores synspunkt er der mange ting der ikke stemmer overens.

1) Hun mener den adresse vi har sendt til er forkert - vi skulle have skrevet (husnummer)A på pakken i stedet for (husnummer)L - dette er ikke muligt da alt kører digital
2) Så stod der lige pludselig slet ikke en adresse på brevet - kun (husnummer)L - det er alligevel flot at posten kan finde hende uden vejnavn og by
3) Så mener hun at der er en anden der har fået den først (den der bor i (husnummer)A) som så har brugt noget af parfumen - men ikke ønsket den og så leveret den videre til hende

Pia's løsningsforslag er at vi sender en ny parfume til hende på 300 kr.

nemt, hurtigt og konkurrencedygtige priser

Nemt at bestille, varerne leveres hurtigt og prisen er god

alt fungerede optimalt.

Der var intet at udsætte på min bestilling.

Alt som det skulle være

Fik præcist det jeg havde bestilt, forsvarligt pakket ind og hurtig levering. Så alt i alt en tilfreds kunde.

Glambox er eminent!

Jeg bestilte en vare hos Glambox d. 15 januar. Pakken dukker aldrig op, så jeg henvender mig til dem og gør dem opmærksom på problemet. De beder mig kontakte post danmark, for at finde pakken. Jeg får langt om længe fat i PD men de er ikke til nogen hjælp. Så derfor kontakter jeg Glambox igen, og får den gode nyhed, at de sender mig en ny vare, uden omkostninger! Den blev sendt i fredag, og allerede i dag, lå den i min postkasse! Så tak for god service og kommunikation, jeg vil helt klart handle der igen!

Tilfreds

Ingen problemer

hurtig levering

jeg har gode erfaringer med firmaet, og jeg vil gerne handle der igen.

helt uden problemer perfekt og anbefales

problemfrit og hurtigt og kan varmt anbefales

Det fungerer

Ingen problemer og hurtig leverance.

Super fin shop! Bedre opdatering af forsendelse.

Produktet var bedre end det fremstod på hjemmesiden. Dog var jeg lidt presset på tid og derfor var det frustrerende ikke at have et track&trace nr til PostDK. Der stod at varen ville blive forventet afsendt mandag, hvilket jeg så forventede. Onsdag, hvor jeg skal bruge varen, modtager jeg så en mail om at varen nu er afsendt. Jeg var ved at sætte plan B igang, da der efter 10 min står et postbud med mit brev.

En vidunderlig hjemmeside!!

Hjemmesiden har virkelig mange billige ting!! Wow jeg var glad for at jeg fandt den. Jeg bestilte på en fredag og fik det på en mandag. Det var en utrolig hurtig leveringstid. Og jeg bestilte deres spray tan, tan in le Can. Den er virkelig god, den bedste jeg har prøvet. Så for at komme brun igennem denne kolde og triste tid, er det super rart med et kulør.

Gode priser men lang leveringstid

Jeg havde bestilt produkter som var på lager - alligevel tog det ca 14 dage før jeg fik leveret varerne og det er mere end fordobling af den leveringstid de havde skrevet. Jeg havde bestilt et par dage før nytår, så selv det medregnet var det en meget lang leveringstid.

Overraskende hurtigt...

Jeg var lidt bekymret over, at bestille her efter at have læst anmeldelserne herinde.
Men de blev bestemt gjort til skamme ved en express-levering.
Bestilte mandag aften og fik varene torsdag!

Billig og hurtig levering.

Dejligt at mortage min vare så hurtigt og så til halv pris! Jeg vender tilbage og køber igen.

GLAMBOX ApS Details

Gratis fragt over 499 kr.

Hos GLAMBOX.dk ved vi at det er irriterende at skulle betale fragt, derfor giver vi altid gratis fragt på alle ordrer over 499 kr.

Kort leveringstid

Levering sker med Post Danmark. Leveringstiden er ca. 1 - 5 hverdage. Ordrer modtaget før klokken 14.00 sendes normalt samme dag. Vi leverer udelukkende til Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Prisgaranti

Finder du et produkt billigere et andet sted - så matcher vi prisen!

Returret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på GLAMBOX.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Sikkerhed

Vi er naturligvis godkendt af E-handelsfonden og vi offentliggører alle vores kundeanmeldelser på Trustpilot.

Kundeservice

Det er let at handle på GLAMBOX.dk. Skulle der, mod forventning, opstå nogle spørgsmål kan du kontakte kundeservice på 38 411 001, på mail info@glambox.dk eller på vores chat direkte på GLAMBOX.dk. Vores åbningstider er hverdage fra 10-14.

Velkommen til Glambox.dk, Danmarks ultimative skønhedsmekka, der leverer dine yndlingsprodukter lige til døren. Her finder du alt, hvad hjertet kan begære indenfor hudpleje, hårpleje, parfume og makeup. Gå på jagt efter dine favoritprodukter eller lad dig inspirere af spændende, nye mærker. Vi er hele tiden på udkig efter det allerbedste til dig, når du skal forkæles. God shopping!

Visit GLAMBOX.dk

Write to: info@glambox.dk