GLAMBOX.dk reviews

GLAMBOX.dk reviews

8.6

God side men...

Har for første gang handlet på glambox og synes udvalget er dejligt, med det in mente kunne det være rart hvis man kunne lave track and trace på sin ordre samt få en mail eller SMS om at pakken kommer dagen efter, ligesom de gør på fx Stylebox.dk og andre sider. Men handler der helt klart igen.

Hurtig levering til den helt rigtige pris

Dårlig oplevelse!!!

Fredag d. 3. januar bestilte jeg varer på Glambox.dk, og i følge hjemmesiden var alle varer på lager, og jeg kunne forvente 1-3 dages levering. Jeg havde haft kigget på andre sider, men lagerstatussen gjorde, at jeg valgte Glambox.

Umiddelbart efter modtog jeg en ordrebekræftelse hvor der stod en "beregnet afsendelsesdato": Mandag d. 6. januar 2013.
Glambox trak beløbet fra min bankkonto fredag d. 3. januar, uden at pakken var afsendt, hvilket er en overtrædelse af god markedsføringskik (http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Sager-efter-markedsfoeringsloven/ehandel/Traekning-af-penge-for-vare)

Dagene gik og der skete intet fra Glamboxs side, hvorfor jeg d. 9. januar skrev en mail til dem, for at forespørge til leveringen af min pakke, men jeg modtog intet svar!

Mandag d. 13. januar ringede jeg derfor til Glambox og talte med Jesper, som fortalte, at pakken var pakket og klar til afsendelse (men under min ordrestatus på deres hjemmeside, stod den fortsat som "bestilt").

Onsdag d. 15. januar skiftede ordren pludselig status til "afsendt", og jeg modtog en mail på dette, og tænkte, at nu kan det ikke gå galt mere.

I skrivende stund (mandag d. 20. januar) sidder jeg dog fortsat uden at have modtaget pakken, og har mistet al tiltro til firmaet, som proklamerede sig sig som værende "Top 5"på Trustpilot...

Mit råd er blot til jer andre, at I skal vælge nogle andre sider på nettet, da jeg ikke føler, at Glambox på nogen måde sætter kunden i centrum....

Hurtig og kvik betjening.

Orden blev sendt rettidigt, som lovet. Fint med sms med meddelelse om ordrens levering til posthus.
E-mail om varens fremkomst modtaget efter afhentning af

Skuffende...

Jeg blev ved bestillingen lovet en leveringstid på 3-5 hverdage. Det holdt slet slet ikke. Jeg bestilte mine varer den 27. december inden kl 14, men fik først besked fra posten om varens ankomst den 11. januar.
Ved godt, det var jul og nytår, men bestilte varerne andet sted den 6. januar og nåede at få dem inden den 11. januar.
Nu ligger varerne så i postboxen og skal retur til Glambox - håber det så går lidt hurtigere med at returnere beløbet end at afsende varerne. Pengene hævede de på min konto den 27. december!!!
ØV!! Første og sidste handel med Glambox - desværre!!

Super let

Har aldrig handlet der før - bad om at få det leveret lidt senere pga flytning - alt forløb super - og det gik stærkt.
Hjemmeside har fint overblik

Langsom, men ok

Bestilte en pakke en gang sidste år, omkring d. 25. december og har først modtaget den her igår. Slet ikke i orden, når der står 2-4 leveringsdage.. der har været noget rod med en mail, omkring min pakke, som ikke passede og så blev det beløb jeg havde købt for trukket, inden pakken overhovedet var sendt afsted.
Alt dette til trods, er jeg tilfreds med mine varer, men det har været med stor irritation, at jeg har skullet vente i næsten 3 uger på min pakke.

Langsom levering - hæver hurtigt beløbet

Kan ikke anbefales, de trækker pengene med det samme og det er på trods af produktet først blev afsendt over en uge efter, det er ik noget der giver tryghed

Det kan ikke være rigtigt...

Det er jo ren tyveri på en eller anden måde.

Jeg bestilte en enkelt varer D. 30/12-13 og jeg kan da se I allerede har hævet pengene SELV SAMME DAG - som dog ikke liiiige er helt tilladt!!

Jeg ringer ind om fredagen D. 3/1 og spørger om den overhoved er blevet afsendt, her for jeg af vide at det er den og at de har haft fejl på deres system så folk ikke har fået deres mail. Fint nok tænker jeg og venter

. Om mandagen D. 6 modtager jeg sgu en mail om at pakken er blevet sendt afsted, what? - og ringer igen ind og får af vide at det er en fejl og der er mange der har fået den, endnu en gang tænker jeg " ja okay, det kan jo ske" - nu sidder jeg .. 6 dage efter at have fået af vide min pakke rigtigt var sendt og har STADIG intet modtaget.

Jeg ringede så igen ind for 5 minutter siden og fortalte det hele - igen. Blev tilbudt at få varen sendt afsted en gang til så den skulle komme i næste uge. Så det må jeg da endelig håbe at den gør!

ordrenummer: 1000985552

ingen varer

bestilte varer d. 21/12-2013 fik mail/leverance info. varer afsendt d. 24/12
kontaktede firmaet d. 3/1-2014 som lovede at sende en ny portion varer,
såfremt pakken ikke kunne findes ved post danmark, her i aften den 7/1-2014
har jeg ingen varer fået leveret endnu,

Skidt.

Bestilte en pakke d. 30 December. Har stadig ikke set skyggen af nogen form for kontakt omkring at min pakke er blevet pakket eller afsendt, ikke er på lager osv her mere end uge efter bestilling. Godt nok har det været nytår, fair nok, men at hæve pengene d. 30 og stadig ikke at have afsendt noget d.6 Januar eller meddelt at varen ikke ligger hjemme, det er for dårligt. :(

Dårlig oplevelse

Bestilte 2 stk hårvoks som ifølge deres side var på lager. Fik bestillingbekræftelse pr mail og alt ting så ud til at være fint. Fik endda mail, om at jeg skulle bedømme dem her på Truspilot...
14 dage senere var de ikke kommet og jeg spurgte glambox til ordren.
Fik så at vide at de ikke havde flere på lager og at jeg ville få pengene tilbage....
Elendigt at de ikke har styr på deres lager og at man selv skal spørge ind til ordrer der ikke kommer frem.

Deres produkter er billige og deres service er super god😃

Jeg er meget utilfreds.

Et Jammersminde :
Jeg indtastede en ordre hos Glambox, og ordrebekræftelsen kom straks derefter - så langt så godt. MEN SÅ GIK DET GALT. Først blev beløbet trukket, før pakken var sendt (er det mon lovligt ?). Dernæst gik der næsten en uge uden at pakken kom !!! Med noget besvær fik jeg logget mig ind på min ordre og så, AT DEN FØRST VILLE BLIVE SENDT JULEAFTENSDAG !!! Jeg ringede straks for at høre hvorfor og fik at vide, at 2 af varerne ikke var hjemme før d. 24.12. Jeg bad om at få slettet de 2 varer og sendt resten hurtigst muligt, da det var til julegaver. Det lovede manden. Men pakken kom stadig ikke !!! På hjemmesiden kunne jeg se, at kun den ene af de 2 forsinkende varer var blevet streget og pakken var noteret til afsendelse d. 23.12. !!! Så forsøgte jeg igen at ringe, men der var ikke bethjening på i den sidste weekend før jul. Pakken kom ikke d. 23.12., men en mail forklarede, at jeg blot kunne nægte at modtage den. Jeg har købt gaverne et andet sted, og jeg bestiller aldrig mere noget hos Glambox.
En meget utilfreds kunde.
GLAMBOX ApS

Reply from GLAMBOX ApS

Hej Astrid,

Tak for din anmeldelse.

Først skal jeg beklage at din pakke ikke nåede frem inden jul.

Da du i sin tid bestilte produkterne gav systemet dig en forventet afsendelsesdato, denne dato var d. 24/12 - hvilket jeg også kan se du var klar over da du har skrevet at du håbede vi sendte før den 24/12 i bemærkningsfeltet.

Da vi snakkede sammen d. 19/12 aftalte vi, at vi afbestilte de 2 produkter der ikke var på lager - og resten af ordren blev sendt samme dag - jeg skal beklage at pakke ikke nåede frem til dig inden juleaften.

Som jeg skrev til dig i mailen kan du nu bare vælge at nægte modtagelsen af pakken, vi har allerede tilbageført dig pengene for produkterne.

Jesper
GLAMBOX.dk

Fin service og hurtig levering

Gode tilbud, fin service og hurtig levering.

Super nemt og hurtigt

Let og udføre ordren og hurtig levering - billig priser

holder hvad de lover

Nem side. God service. Varen kom som forventet

Nemt at bestille varer med hurtig levering :)

En hurtig og meget nem måde at bestille julegaver på i denne travle julemåned.
Meget hurtig levering.

Brug dem ikke, hvis du skal have leveret indenfor en uge.

Jeg bestilte mine varer den 15. december, og forventede at Glambox sagtens kunne levere på 6 hverdage (og to weekend dage). Da mine varer ikke er ankommet fredag før jul, tænker jeg, at så kommer de nok mandag den 23. dec. Lidt sent godt nok - og der var da også en julegave, der skulle have været sendt videre, men den havde vi trods alt købt en substittut for, da vi kunne se, den ikke nåede at komme. Jeg får så en mail den 23. om formiddagen, om at mine varer er afsendt fra lageret den 23. dec. WHAT! Helt ærligt, det er sku for ringe. Alle andre on-line shops kan levere næsten dag til dag, men Glambox skal bruge 8 dage på bare at pakke det. Nu skal jeg så ud og finde nye julegaver, fordi de er for ringe til at få pakket deres ting - og de kan godt forvente at få det hele retur - nu skal jeg jo ikke bruge noget af det.
GLAMBOX ApS

Reply from GLAMBOX ApS

Hej Ea,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager at dine produkter ikke nåede frem til dig før jul.

Vi har desværre haft et teknisk problem i vores system, der gjorde at vi ikke kunne opdatere at en pakke var sendt. Dette fik vores teknikker fikset d. 23/12 omkring 10.45 - det betød så desværre at der også blev sendt en mail ud omkring pakken først var sendt d. 23/12.

Da du bestilte din pakke var den forventede afsendelsesdato d. 18/12 - pga. travlhed fik vi den desværre først afsted d. 19/12 kl. 13:42 - så det er beklageligt at posten ikke nåede frem med pakken inden jul.

Du er meget velkommen til at nægte modtagelsen af pakken når den dukker op, så skal vi refundere dine penge.

Jesper
GLAMBOX.dk

Godt hentet :-)

I min første forsendelse var shampooen åbnet, så der var snask over det hele. Glambox rådede lynhurtigt bod på det og sendte nye produkter, der ankom uden beregning og i ubrudt stand.

GLAMBOX ApS Details

Gratis fragt over 499 kr.

Hos GLAMBOX.dk ved vi at det er irriterende at skulle betale fragt, derfor giver vi altid gratis fragt på alle ordrer over 499 kr.

Kort leveringstid

Levering sker med Post Danmark. Leveringstiden er ca. 1 - 5 hverdage. Ordrer modtaget før klokken 14.00 sendes normalt samme dag. Vi leverer udelukkende til Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Prisgaranti

Finder du et produkt billigere et andet sted - så matcher vi prisen!

Returret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på GLAMBOX.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Sikkerhed

Vi er naturligvis godkendt af E-handelsfonden og vi offentliggører alle vores kundeanmeldelser på Trustpilot.

Kundeservice

Det er let at handle på GLAMBOX.dk. Skulle der, mod forventning, opstå nogle spørgsmål kan du kontakte kundeservice på 38 411 001, på mail info@glambox.dk eller på vores chat direkte på GLAMBOX.dk. Vores åbningstider er hverdage fra 10-14.

Velkommen til Glambox.dk, Danmarks ultimative skønhedsmekka, der leverer dine yndlingsprodukter lige til døren. Her finder du alt, hvad hjertet kan begære indenfor hudpleje, hårpleje, parfume og makeup. Gå på jagt efter dine favoritprodukter eller lad dig inspirere af spændende, nye mærker. Vi er hele tiden på udkig efter det allerbedste til dig, når du skal forkæles. God shopping!

Visit GLAMBOX.dk

Write to: info@glambox.dk