Glesys reviews

Glesys reviews

7.9

Super servere / VPS til gode priser

Jeg bruger Glesys til professionel hosting af en VPS (Virtual Private Server). Det gode er, at jeg kan skrue op og ned på CPU, RAM, harddisk og båndbredde efterhånden som jeg får brug for det. Man betaler pr. time, så hvis man i kortere tid har brug for ekstra performance, betaler man kun for det man bruger.
Der er mange VPS-hostingfirmaer, men en af fordelene ved Glesys er, at de har et datacenter i vest-Sverige, som gør at forbindelsen til danske brugere er hurtig.
Dem vil jeg helt sikkert anbefale.

Rigtig godt datacenter til almindelige folk

Oprindeligt ledte jeg efter et sted hvor både mail, www og backup kunne være samlet, og i den søgen faldt jeg over GleSYS.

Efter et års brug med en Debian VPS, kan jeg kun give 5/5 for en service der altid virker, har hurtig support og gode priser. GleSYS kan helt klart anbefales.

good alround hoster

i wanted for very long that there was a place where gentoo servers with ssh root access could be found, so far only glesys deliver that

only negative i have is that there hosting kernel is a bit old, but i solved this problem in gentoo so no problem

Is Glesys your company?

Visit Glesys