Glitter reviews

Glitter reviews

6.1

Glitter i Amager Centeret - Ja hvor skal jeg begynde... grov kunde behandling...

Jeg må godt nok indrømme at jeg ikke forstår hvordan glitter i Amagercenteret køre? Jeg var inde og fandt nogle øreringe til 25 kroner, og da jeg ville betale, spurgte ekspedienten om jeg ikke kunne tænke mig noget andet som de åbenbart havde lagt ud på et stativ; kvinden havde åbenbart et problem med at jeg kun handlet for 25 kroner. Har godt nok oplevet det her før i den samme glitter og det var helt den samme ekspedient som opførte sig på samme måde. Så snart jeg takket nej tak, fik jeg kvittering og hun tog straks imod den næste kunde med smil (og det var tydligt for der var andre som så det) uden at tilbyde mig en pose; hun blev åbenbart fornærmet over mit lille køb og mit nej tak. Jeg syntes det var så grovt og må ærlig indrømme at jeg slet ønsker at støtte dem med 1 krone mere. Der kan ikke være rigtigt at man skal behandle folk så forskelligt alt afhængig af hvor meget man køber for. Og er det ikke forbudt at komme efter en kunde og presse vare ned over dem?
Anyway, Nej tak til glitter fra mig.

Glitter i Randers Storcenter har været rigtig søde til at hjælpe, hver gang der har været lidt bøvl med smykkerne. De har ombyttet, uden at skabe problemer ud af det. Derudover er de rigtig flinke til at hjælpe, når man er i butikken! :-)

Is Glitter your company?

GLITTER ApS Details