Globalgoal reviews

Globalgoal reviews

6.0

Købsoplevelsen i top - efterfølgende service eksisterer ikke

Vi har været meget glade for vores Global Goal Home. Der er dog i 95% af alle øvelser bundnettet, der benyttes. Det er også det, som udsættes for mest slitage, da man - hvis man rydder op :-) - rejser GG op, for at vinden ikke sender den på langfart.

Derfor burde det være logik, at man kan købe nye elastikker og/eller net. Men ingen har det. Jeg har skrevet 2 gange direkte til GG. Jeg har været forbi Bilka og bedt dem undersøge. De fortæller at de heller intet svar får.

Det' eddermame ærgeligt at smide nye tusind kroner på bordet for en 100 kroners elastik, som den jeg tror jeg vil købe hos Maskinhandler Indkøbsringen.

Ville jeg anbefale GG til andre? Nej, den koster ca. kr. 300,- om året i 3 år, hvis den pokkers elastik da ikke holder længere (vel at mærke privatbrug). Surt, for ungerne er helt pjanket med systemet.

/kim

Produktet lever fuldt op til det beskrevne, og Michael Manniche giver første klasses service, og i mit tilfælde kom han selv ud med varen.

Is Globalgoal your company?

GLOBAL GOAL ApS Details

Global Goal er en nyhed til alle, der har tabt sit hjerte til fodbold og som gerne vil vinde endnu større glæde ved træningen.

Visit Globalgoal

We live here: Øster Alle 50