Glocalnet reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

VARNING!!!!!! Skickar ut samma faktura flera! ggr med flera månaders mellanrum

Har ni tröttnat på trist lugnt liv ... starta abonnemang med Glocalnet... garanterat problem.. snälla ni... håll er undan ..

De har skickat ut samma faktura, SAMMA faktura... flera gånger och kräver betalning

håll er undan från detta kalle anka företag... Funderar skarpt att anmäla till skattemyndigheten att de ska göra en totalrevision .. det krävs..

/Johan

VARNING

SA UPP ABONNEMANGET 2010-02 FICK SEDAN EN RÄKNING 2012-11 ATT JAG SKULLE BETALA ÖVER 4000KR FÖR FAST TELEFONI RINGDE GLOCALNET SOM SA EFTER MYCKET STRUL ATT JA KUNDE RIVA FAKTURAN FÖR DOM SÅG ATT JA SAGT UPP ABONNEMANGEN FICK SEDAN 2012-12 EN FAKTURA FRÅN PAY EX ETT INKASSO FÖRETAG SOM KÖPER UPP GLOCALNETS FAKTUROR EN RÄKNING PÅ ÖVER 600KR FÖR ATT JAG HADE EN SKULD TILL GLOCALNET EFTER ÖVER 2,5 ÅR . UNDER 2,5 ÅR HAR JAG ALLTSÅ INTE HÖRT ETT LJUD FRÅN GLOCALNET MEN NU DETTA DETTA BLIR POLISANMÄLAN OCH ANMAÄLAN TILL KO MED MERA
trustpilot stars

Varning! Uppsägning av abonnemang fungerar inte

Jag vill varna att ringa till kundsupporten och säga upp abonnemanget där. Uppsägningen noteras INTE där och fakturorna fortsätter att komma. Jag sa upp min abonnemang i februari och nu 28.5 är jag fortvarande fast med Glocalnet abonnemang som jag inte vill ha. Det är inte billigt att ringa till Glocalnet abonnemang, vilket flera av mina vänner noterade och slutade nästan att ringa till mig p.ga samtalstaxan.
Skaffa alltid bevismaterial när du har med Glocalnet att göra. Det kan kännas tryggt när dom säger att samtalet bandas in men tro inte att inspelningen tas fram för din fördel.

Marjatta

Mycket nöjd med Glocalnet

Har äntligen sluppit Comhem och fått välja Glocalnet istället. Inga problem öht, stabil uppkoppling, snabbt går det och till bra pris dessutom!
trustpilot stars

okså en av dom bättre företagen

dom var jag trogen i rätt många år dom är rätt bra med inom tele och tv och data

Fortfarande nöjd

Jag har varit uppkopplad till internet genom Glocalnet under många år och det har fungerat bra, den första tiden var det "struligt" men det löste sig efter många kontakter med deras kundtjänst. Nu, sedan 2 år, har jag bredbandstelefoni och internet och det har fungerat bra. Vid de tillfällen då fel uppstått har det löst sig genom kontakt med kundtjänsten som jag upplever har varit lätt att nå.

Nöjd kund

Billigt, bra och kunnig support!

Mycket bra!

Snabbt, billigt, bra uppkoppling

I stort sett bra

fått byta router en gång, men det gick smidigt och utan problem. Fungerar fö felfritt

långsamt

Svårt att få det att bli uppgraderat varit kund länge

Is Glocalnet your company?

Claim this company Learn more

Visit Glocalnet

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.