GLS Denmark reviewed by

Brovst, DK

To gange i træk !

Jeg bestilte en ordre på nettet, og der gik nogle dage, så fik jeg en SMS om pakken var klar til afhentning, så tog jeg ned og ville hente den. Men butiks assistenten sagde at pakken ikke var der. Så tog jeg hjem, mens jeg tænkte på hvordan de kunne sende en SMS om at min pakke klar til afhentning når den slet ikke var der.
Jeg besluttede mig for at ringe til deres kunde service, det gik også fint, de ringede til afhentnings stedet, og fandt ud af at GLS pakkemanden havde lagt pakken et forkert sted. Tjae, det kan vel både være butikken og pakkemandens fejl. Det skal jeg ikke kunne sige. (Jeg fik pakken der jeg kørte derned igen 30 minutter senere)

Men i dag skulle jeg hente endnu en pakke, og det er TRE DAGE siden jeg fik en SMS om at pakken var klar til afhentning, jeg ville være sikker på de havde fundet den denne gang. Men nej, det havde de ikke. Og jeg sagde at måske skulle de kigge på den hylde igen hvor den lå sidste gang. Men de betroede mig de ikke havde pakken. Selvom de havde fået pakke-sedlen at pakken kunne hentes, og jeg fremviste min SMS om pakken kunne hente til og med 02.03 (i dag er det den 26.02)

Igen er jeg taget tomhændet hjem, jeg fik at vide min pakke måske kom i morgen. Men helt ærligt ... Tre dage efter jeg første gang kunne hente den er den stadig ikke tilgængelig. Og jeg kan MÅSKE få den i morgen.

Forstår ikke hvordan de kan sende en SMS med dette indhold :

"Pakke fra XXX er i dag leveret hos XXX.
Pakken kan hentes til og med XXX"

Men den er ikke leveret, ikke engang de tre dage EFTER jeg fik SMS'en

Er ked af at give denne dårlige anmeldelse, da jeg tidligere har haft gode erfaringer med GLS, og deres personale der plejede at levere pakker er meget venlige. Problemerne kom efter de har skiftet pakkeshop her i byen, ved den gamle pakkeshop virkede det altid 110%

Håber det bliver bedre, fordi det er træls at hente pakker forgæves.