GLS Denmark reviews

GLS Denmark reviews

7.3

Dårlig service ved udlevering

Jeg fik en sms da jeg kunne hente pakken -men da jeg mødte op i pakke-shoppen (Sadolin Farveland, Viborgvej, Århus V) kunne jeg ikke få pakken udleveret....i butikken havde de søreme da ikke tid til at finde pakken frem selvom der ikke var andre kunder i butikken. Jeg hentede pakken 4 timer senere, men hvorfor sende en sms hvis man alligevel ikke kan få pakken udleveret?

Elendigt udstyr til håndtering af underskrift ved udlevering.

Hentede i dag en pakke i en GLS Pakke Shop. Det er fint nok at man skal underskrive for at få pakken, men det er under al kritik at den håndholdte tablet ikke virke optimalt. Jeg kan simpelthen ikke genkende min egen underskrift! Butikken har klaget over udstyret, men der er intet sket. Nu prøver jeg .....

Upåklageligt!

Bestiller varen mandag aften og pakken leveret i dag, så hurtigere kunne det ikke gå! Pakken havde ikke en skramme og fik oven i købet hjælp af budet med at få båret et gammelt komfur ned fra 1 sal uden at have bedt om hjælp, vil bestemt bestille varer fra firmaer der benytter sig af GLS fremover uden at tøve!

Lynende hurtigt.........

Bestilte mandag med afhentning af pakken tirsdag. Og det er ikke første gang.

Kun et ord Super

Jeg vil bestemt give dem højeste point, bestilte lørdag eftermiddag,det kom allerede tirsdag. Meget flot.

Jonna jørgensen
Munkebo

gode varer og god over sigt på jeres Hjemmeside.

Det er første gang jeg handler hos jer og vil gøre det igen.

Perfekt service

Ganske godt system, leveret til forventet tid på aftalt depot, altså helt ok.

Forsendelse er SUPER DUPER

Det var bare en løgn, forventede ikke at få pakken så hurtigt.
Vil bare købe her fremover.
Hilsen Tina

Hurtig og perfekt, med god mulighed for at følge varen undervejs

Hurtig og perfekt, med god mulighed for at følge varen undervejs.

God og hurtig service!

Vil langt hellere bruge GLS end post Danmark. Bedre og hurtigere service end post Danmark. Har aldrig oplevet noget negativt. Det er også skønt at man får en sms og mail om at man kan afhente sin pakke, straks den er leveret.

God hurtig handel

Billige varer, god betjening. Bestilte varer sent torsdag, blev ringet op fredag og spurgt om det var hastevarer, eller det kunne vente til mandag med afsendelse, da forretningen var pakket sammen til flytning i weekenden. Jeg bestilte i god tid så det kunne sagtens vente de par dage. Fin service.

aldrig oplevet problemer

Jeg har aldrig haft problemer med GLS. Pakkerne har aldrig været forsvundet eller set mishandlet ud. Jeg foretrækker netbutikker der sender med GLS fremfor postdanmark.

hurtig ingen bøvl

hurtig ingen bøvl ..så 5 :-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) store blink her fra .

Altid en go behandling

Alletiders sted med go service... hvis man er i tvivl om noget og ringer sidder de klar til at hjælpe og deres varer er fine og billige og så kommer det lynhurtigt..har brugt dem flere gange og det bliver jeg ved med..
MVH Per Skouboe

GLS Denmark A/S Details

Vi distribuerer erhvervspakker, men håndterer også pakker til private via mere end 1.000 GLS Pakke Shops i hele Danmark - også tæt på dig. Når du afgiver din ordre i en webshop, kan du vælge levering vis GLS Pakke Shop. Du kan hente pakken allerede samme dag, som du modtager mail/sms fra os. Husk pakkenr. og gyldigt ID. Med personlig betjening og lange åbningstider kan du hente din pakke inden 5 dage. Herefter returnerer vi den til afsender. Som privatperson kan du også sende pakker fra GLS Pakke Shops. Medbring din pakke forsvarligt emballeret i din Pakke Shop. Labelen køber du i Pakke Shop mod kontant betaling.

Visit GLS Denmark

We live here: Kokmose 3