Glutenvrij Lepoole reviews

Glutenvrij Lepoole reviews

8.7

veel keus

De juiste produkten zijn mij toegestuurd maar ik kreeg een gratis brood waar melkprodukten in zaten en die mag ik ook niet hebben.
Dat was jammer .

kwaliteit product en levering o.k.

Enorme sortering en keuze mogelijkheid. Keurige aflevering. Beslist aan te raden.
Wormerveer,
H. Koopman

Jammer dat je geen bestelbevesting krijgt

Goed verzorgd alleen jammer dat je geen bestel bevestiging krijgt moet altijd nabellen of de bestelling goed is doorgekomen

Snelle en goede service

Snelle levering, telefonisch snel en goed geholpen. Producten zagen er goed uit.
Netjes afgeleverd.
De macaroni die ik had besteld, daar stond op 7 a 8 minuten koken. Als je dat doet is het macaronisoep, de macaroni lost dan op. Dus erg kort koken.

Gebruiksvriendelijk en snelle afhandeling

Juist aangeleverd en dezelfde week nog thuis bezorgd.

Gluten en koemelk vrij

Mijn beoordeling is positief. Alles goed gegaan met mijn bestelling reeds ontvangen.
Heb elf kleinkinderen waar van één gluten vrij en één koemelk vrij.
Zocht de site op en vroeg om glutenvrij en koemelkvrij paas hazen en ja hoor ze zijn er gelukkig. Ik kreeg de bestelling niet voorelkaar gebeld en heel lief en fijn geholpen. Was ook mijn eerste keer vandaar.
Joke Draaisma

Makkelijk gluttenvrij shoppen

Bij Le Poole kun je goed je glutenvrije producten online kopen (meestal alles op voorraad) en wordt meestal binnen 2 werkdagen versturen. Z versturen het netjes verpakt in een doos. Ook breekbare producten komen goed aan.
Ze zijn alleen niet altijd goedkoopste! Maar betrouwbaar en degelijk!
Hopelijk gaan ze in de toekomst meer naar recepten werken (zodat je bijna alle vitamines binnen krijgt/afwisselt is). Dat je wekelijks kunt bestellen (beetje vergelijkbaar als Easy Food voor gluten allergie mensen?)

Snelle en volledige levering - leveringsadres foutief.

Buurman heeft het pakje in ontvangst genomen. Gelukkig want ik had specifiek een ander leveringsadres opgegeven.

Wat lange levertijd

Goede behandeling, vond alleen de levertijd wat lang.

Snel en goed bezorgd

Glutenvrij Lepoole levert de bestelde producten altijd snel en de bestelling klopt. Een van de weinige plekken waar je ook glutenvrije havermout kan kopen. Een aanrader!

Snelle service en fijne producten!

Er is sinds kort een glutenallergie vastgesteld bij mijn dochter. Via een kennis kreeg ik de tip over de broodmix van le poole. Het weekend hebben we het rimboe brood gemaakt en mijn dochter vindt het heerlijk. Wat ik erg attent vond was dat we er een gratis brood bij geleverd kregen, ook dat brood valt goed bij mijn dochter in de smaak.

prima zaak

heerlijke koekjes en cake van lepoole

Slechte service

Ik heb gezocht op meel zonder soya, ei, melk en noten, wat komt in beeld Schaer choco cake mix. Eureka een cake mix waarmee ik voor mijn kleinzoon (die voor bovenstaand allergisch is) cake kan bakken, ik bestel 1 pak maar moet 6 euro verzendkosten betalen, och ja ik bestel maar 4 pakken dan heb ik voorraad. Alles netjes besteld en via ideal betaald, daags erna wordt mijn cakemix geleverd en wat lees ik boter, melk en eieren toevoegen. Dus ik bel met Lepool, ja mw dat klopt want het meel is blablablavrij.
Sorry maar ik wil het graag terug sturen want ik heb hier niks aan, dat kan hoor het adres staat op de bon vermeld, maar u moet wel weer verzendkosten betalen!!! Wat zegt u nu ik heb toch al 6 euro verzendkosten betaald. Lang verhaal kort, ik zou als ik het terug zou sturen 12 euro hebben moeten betalen voor helemaal niks. Fijne service bedankt.

prima winkel en service

ik ben tevreden over het assortiment en de snelle service

Hele ruime keuze en snelle levering!

Als je op het juiste moment in de week besteld heb je de spullen snel binnen.

Prima, maar verzenddatum en ontvangstdatum (status bestelling) zijn onduidelijk

Bestelprocedure gaat prima. Na een paar dagen gemaild waar de bestelling bleef en werd keurig te woord gestaan. Verzonden wordt er alleen op maandagen en donderdagen en dat moet je wel even weten. De verzendstatus van de bestelling in je account terugvinden zou mooi zijn

Super snelle bezorgservice

Het bestelde rimboe broodmeel is supersnel besteld en bezorgd.

Glutenvrij Lepoole wordt mijn vaste leverancier.

Ik weet pas sinds kort dat ik een gluten- intolerantie heb en wordt door lotgenoten geholpen met tips. Een tip was broodbakmeel van Lepoole, ik ben dit gaan gebruiken en 't was heerlijk. Ik heb dit meel onlangs besteld via de website die zoveel keuze aan producten bevat, dat ik hier vaak ga bestellen. De bestelling was er snel.

Snel, betrouwbaar en goed

Lepoole is voor mij al jaar en dag een betrouwbaar adres, vanwaar men goede producten levert en zijn afspraken nakomt.
Tevens een zaak om af en toe te bezoeken

Gedreven in doelstelling, en een eerlijke service

Ruime sortering van goede produkten, prima webwinkel, leuke open dagen, en op de koopzaterdagen een gezellige sfeer

www.glutenvrij-lepoole.nl Details

Visit Glutenvrij Lepoole