Gnaverforum reviews

Gnaverforum reviews

It is not possible to review Gnaverforum. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Aktivt, stort og godt forum.

GnaverForum.dk er et stort og aktivt forum, og selvom det retter sig mod mange forskellige gnaverarter er der visse arter der er mere aktivitet omkring end andre. Fx er rotter ofte oppe at vende, hvorimod marsvin sjældnere kommer frem i spotlight'et på samme måde. Selvom der er en kanin-afd. trods det er et gnaverforum, er der ikke synderlig aktivitet i dette forum, og sjældent særlig god respons deri. Forummet bærer meget præg af opdræt og avl, der er dermed sagt langt flere tråde med kuldinfo og kuldbilleder, end der er reelle pasning- og plejeforespørgsler, -men det betyder ikke, at der ikke sidder folk og vil hjælpe hvis du er ny og har spørgsmål. Der er læssevis af info på forummet, og du kan som regel finde svar på alle dine spørgsmål. Folk er venlige og flinke, -som regel.
Der er en salgskategori som ikke er synderlig stor og aktiv, men det tillægges nok de skærpede regler omkring køb/salg, såsom at man skal være fast/aktiv bruger og havde skrevet et vist antal indlæg.
Forummet har en off topic afdeling der er meget aktiv, der indeholder mange forskellige tematråde, som er med til at give en venskabelig og hyggelig atmosfære på forummet. Så selvom man ikke har noget nyt at tilføje omkring sine dyr, så er der masser af hygge og fælleskab i off topic afdelingen.
I og med at det er et meget stort forum ,sker der sommetider sammenstød brugerne imellem. Jeg har selv siddet som redaktør på forummet, og har mærket på egen musearm hvor meget administrativt arbejde der ligger i forummets daglige pasning. Men det klares som regel i opløbet, og man må tage med, at der på store forums sommetider sker nedsmeltninger.
Forummet bliver jævnligt opdateret så sikkerheden er i top, og admin holder sig opdateret omkring nye muligheder og tilføjelser til forummet.
Jeg har været glad for at benytte GnaverForum.dk og selvom jeg ikke er aktiv derinde længere, ville jeg lige give min anmeldelse alligevel. 4 ud af 5 stjerner herfra. :)
GnaverForum.dk er gratis at benytte og vil forblive gratis.

info og en masse hygge

gnaverforum er en dejlig ting at være på du kan stille spøgersmål og hygge med alle de dejlige mennesker der inde

Visit Gnaverforum