Goblue reviews

Goblue reviews

7.6

Lav pris og hurtig levering

Varen var nem at finde på websiden, og bestilling gav ingen problemer. Varen kom hurtigt.

Bedste pris og lynhurtig levering

Jeg kørte en simpel Pricerunner på en Samsung-mobil, og Globue var meget billigere end alle andre forhandlere.
Desuden havde jeg mobilen i hånden 1½ dag senere. :D
De har en smart aftale med GLS, så jeg fik gratis fragt og kunne hente i nærmeste 7/11 - som jo har længe åbent. :P

Alt i alt: top dollar!

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Top service!

Fik min samsung galaxy s4 mini med to dages levering og til den absolut bedste pris.

Telefonen kom uden dansk vejledning, og havde en hollandsk opsætning, men dette var hurtigt løst og affødte ingen videre komplikationer.

Var forsvarligt pakket ind og både service, levering og produkt levede op til forventningerne.

Det gik lynhurtigt, men vær klar på at søge efter vejledning på dansk på nettet.

Man kan roligt bestille ved goblue. Fik kvittering på mail og mobilen kom lynhurtigt frem til det sted jeg havde valgt at ville hente (mit lokale posthus).
Vil man spare penge og kan man leve med en brugsvejledning på fransk, så er goblue en god forhandler.

så let, som at klappe i hænderne

Goblue er super gode at handle med, Jeg købte en mobil og havde den to dage efter, de sender mails hverdag så jeg kunne holde øje med hvor langt min pakke er også er de meget billige at handle hos. Det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.

Gode priser og super kundeservice

Billigste sted at købe en samsung tlf, hentede selv telefonen i butikken hvor der var en super venlig medarbejder. det er ikke sidste gang jeg handler hos goblue.dk

go' service

Jeg kan rigtig godt lide at købe fra jer og det er god kvalitet og god pris. Jeg har købe mobil fra butik her i grønland men den er ikke god nok, så har jeg prøve købe fra jer så synes jeg i er mere godt service.
Jeg vil altid købe fra jer fra nu af.
Og jeg sige mange tak til jer :)

fin og hurtig handel, men mangler visa elektron på jeres side

Hvis i havde visa og visa elektron ville i sælge flere mobiler, jeg har 3 gange ikke kunne købe og gået til anden side, sidst fik jeg en der havde dan kort til at hjælpe, ellers alt oki.

Hurtigt og effektivt

Jeg bestilte varen sent mandag aften og modtog den onsdag formiddag. Alting var bare perfekt

Hurtig levering og god pris

Ingen problemer - leveret dagen efter.

Varen kom næste arbejdsdag

Vi havde bestilt en ny mobil og den ankom allerede næste arbejdsdag (og mobilen virker)

Perfekt..!! :)

Det er nu anden gang, at jeg handler med dette firma, og jeg har altid fået en god, imødekommende og effektiv - i ordets bedste forstand - behandling.
Dertil kommer et varesortiment udover det sædvanlige - i alfald når det kommer til mobil- og smartphones - og til en væsentligt bedre; billigere pris..!!

Hurtig handel

Min bestilling blev afsendt samme dag, som jeg havde bestilt det. Og jeg modtog det dagen efter. Det var super hurtig handel. Meget tilfredsstillende. Desuden var det det billigste sted, jeg kunne finde varen.

god pris - hurtig levering

god pris, hurtig levering, godt produkt, det siger vel det hele. Kan varmt anbefales

hurtig levering, god support

Jeg havde på grund af min usikkerhed behov for telefonisk rådgivning inden bestilling. Den var præcis og god.

nemt og hurtigt

Alt gik som forventet, endda lidt hurtigere.

Altid hurtig levering

Fin service og hurtig levering . Har handlet x mange er fuldt tilfreds. Jeg blir ved med at komme tilbage :-)

I gjorde mig så GLAD, vil anbefalde denne virksomhed til alle

Jeg købte en mobil ved dem, og dem kom lynende hurtigt, top sikkerhed, og til en den billigste pris jeg kunne finde!

www.goblue.dk Details

Mobiltelefon uden abonnement. Mobiltelefoner uden simlås simlock. PDA og tilbehør til mobiltelefoner. Unlock af simkort.

Visit Goblue

Write to: info@goblue.dk