Goblue reviews

Goblue reviews

7.6

hurtig og billigt

Jeg bestilte min telefon og fik hurtigt svar på min bestilling. De sendte også en sms med dato for afsendelse af min vare så jeg følte hele tiden at min vare var på vej. Den kom til mig efter få dage. Telefonen var på det tidspunkt den billigste hos goblue fremfor andre firmaer.

Super god handel, rigtig god pris og hurtig smertefri levering.

Super god handel, rigtig god pris og hurtig smertefri levering. Kan kun anbefale Goblue.

Nemt, billigt og hurtigt

Bestilte en telefon det billigste sted og modtog den allerede dagen efter. Kan klart anbefales!

Perfekt, alt 100% i orden

Bestilte en htc one mini, den kom lyn hurtigt ! og Goblue var klart billigst :-)

Hurtig, pålidelig, god pris

Jeg har bestilt mobiltelefon hos goblue. To dage efter var den bragt til døren med posten. Ingen problemer, ingen ventetid. Rimelig pris.

Ingen besked når varen kommer til GLS, hele firmaet på messe (ingen at træffe) Tjekkisk manual

Jeg fik ingen besked da varen kom til GLS, hele firmaet goblue var på messe (ingen at træffe) den eneste brugermanual var på Tjekkisk, ligesom telefonen var sat op til tjekkisk. Alt i alt telefonen kom frem men ikke med hjælp fra goblue eller GLS der i øvrigt kun taler tysk på det opgivne nummer for assistance.

Excellent levering og pris

Bestilt tirsdag aften, - varen torsdag - top herfra :-) Top pris!!!

Perfekt og hurtig service

Det var meget simpelt og nemt jeg bestilte bare med bankoverførsel dagen efter havde de registreret overførslen og dagen der efter var den klar til afhentning ved mit nærmest gls sted. Dam Dam Dam done.

Intet at udsætte

Leveret som aftalt, til tiden og til den aftale pris og i fin stand. Præcis som man bør kunne forvente - derfor 4 stjerner og ikke 5. Intet ekstraordinært, blot helt som det skal være!

Kanon.

Gode priser, hurtig forsendelse og fin service. Jeg købte en mobiltelefon, og er fuldt ud tilfreds med min oplevelse!

Hold jer fra dem

Billig mobil, men da der opstod fejl på telefonen, var service ekstrem dårlig. Butikken har desuden ikke styr på købeloven, og i skal ikke forvente at de på nogen måde vil følge den. Det er desværre blevet nødvendigt at give sagen videre til Forbrugerklagenævnet.

Lav pris - høj service

Undersøg Goblue, før du bestemmer dig.
Havde en fin oplevelse fra salgsafdelingen til teknikken..
Min skønne Samsung Galaxy var ikke på lager, men hjemme hos Goblue i løbet af 5 dage, videre til mig med GLS pakkeservice fra dag til dag.
En fabrikationsfejl gjorde udskiftning nødvendig. Under en uge og uden vrøvl var min nye telefon fremme. Altsammen til den mindste pris på Nettet.

Forstår ikke alle klagerne?

Min HTC One x (købt hos goblue) ville ikke oplade. Vi var skeptiske da vi sendte den op pga. nogle dårlige anmeldelser. To uger senere fik vi en positiv overraskelse. Jeg havde fået en helt ny mobil! (en opgraderet version HTC One x)
Et par uger senere var den gal igen. "Knapperne" duede ikke så vi sendte den der op igen. Igen fik jeg en helt ny telefon!
Så en perfekt support vi har haft!

ok - dansk manual mangler.

Køb af Samsung mobil + headset. Hurtig levering, tilsendte mails undervejs at ordren var afsendt. Varen leveret næste dag.
Hentet dansk manuale på nettet.

Goblue.dk

Købte en ny HTC One til manden i julegave og kan bare sige en ting SUPER handel, alt lige efter bogen, ingen fejl bare 100 % ren service.
Kan kun varmt anbefale Goblue.dk
Eva Hansen

venlig, hurtig og præcis besked når man ringer med spørgsmål

Ingen ventetid ved opkald.
Nem hjemmeside
Blot ærgerligt at de ikke oplyser at manual er på tysk

leveringstidspunkt

jeg savnede en dato for levering efter bestilling

Sløj oplevelse!

Der gik 4 dage før jeg modtog en ordrebekræftelse, hvori der stod, at produktet ikke var på lager og at der ville gå 3-8 hverdage før jeg ville få besked om, hvornår jeg kunne modtage leverancen. Da jeg ringer for at gøre opmærksom på, at det er uacceptabelt, får jeg tilbudt et andet, men tilsvarende produkt til samme pris, hvilket jeg accepterer. Dette produkt vil kunne afsendes i løbet af 1 dag - får jeg at vide i telefonen. Men dagen efter, at de har lovet at afsende produktet må jeg ringe til dem igen, og får at vide, at det endnu ikke er afsendt, men at de vil sende det samme dag - det sker heldigivs også og produktet er af OK standard, som forventet. Men det er for sløjt, at man som kunde selv skal ringe 2-3 gange og sparke dem før der sker noget. GoBlue bør selv være et skridt foran og informere kunderne på forhånd. Jeg vil fremover gå udenom GoBlue!

Ikke anbefalelsværdigt

GoBlue har en overraskende høj score på TrustPilot, når jeg ser tilbage på min samlede købsoplvelselse.

Mobilen der blev bestilt hos GoBlue, kom frem med et ikke dansk-sproget interface, og ikke en umiddelbar mulighed for at ændre dette. Kontaktede GoBlue for ca. 14 dage siden, og har intet hørt.

GoBlue - perfekt til den mangesprogede gør-det-selv mobilnørd..
Til alle andre, er GoBlue ikke værd at spille tid eller penge på.

www.goblue.dk Details

Mobiltelefon uden abonnement. Mobiltelefoner uden simlås simlock. PDA og tilbehør til mobiltelefoner. Unlock af simkort.

Visit Goblue

Write to: info@goblue.dk