GodLir reviews

GodLir reviews

7.0

Fantastisk service. Super kvalitet!

Jeg købte for nylig en keyhanger ved Godlir og oplevede en rigtig god service! Jeg var i tvivl omkring længden på den, så spurgte i deres chat. De svarede med det samme og tog sig tid til mit spørgsmål.

Jeg bestilte varen mandag og havde den tirsdag, så det var perfekt! Kan klart anbefales.

Noget opreklameret p..

Varenr. 419. " Kortholderen er fra det nye fremadstormende danske brand Oill, som altid leverer fede designs i upåklagelig kvalitet. Den er fremstillet af ægte brunt læder, som er sat sammen i et enkelt og råt design. Kortholderen kan indeholde omkring 10 kort, og den har desuden et rum i midten med god plads til sedler mm. "

Jeg købte ovenstående, troede jeg, men fik en lille kortholder med plads til max. 4 kort, samt et ubrugeligt rum i midten. Bestilte varen en lørdag, fik den med posten den efterfølgende torsdag. Leveringstid er vel ok. Kortholder er ikke ok.
www.godlir.dk

Reply from www.godlir.dk

Hej Ch Hc.
Vi er meget kede af, at varen ikke faldt i din smag.
Du er i din gode ret til at returnere varen, hvorefter vi vil tilbagebetale dine penge omgående.
Når det så er sagt, mener vi, at ovenstående beskrivelse er ganske reel. Vi har da heller aldrig modtaget klager vedrørende produktet før.
Angående leveringstiden blev din pakke sendt mandag d. 29.10.12. At den først ankommer idag (d. d. - 01.11.12) er dog usædvanligt.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os: kundeservice@godlir.dk

Ha' en god weekend!

Vh
Søren
Godlir.dk

Super Betjening

Super hjemmeside, gnidnings fri betaling, hurtig afsendelse af varen, passende status information på forsendelse. Alt i alt er det bare alt nethandel burde fungere.

God oplevelse.

Alt fungerede fint. Nem bestilling og levering indenfor den lovede tid.
En god oplevelse. Kan anbefales.
Hvis varen var afsendt samme dag som bestillingen blev foretaget havde det været til 5 stjerner.

Godt eksempel på en super god internet butik. Hurtig levering efter bestilling af varen, desværre måtte vi returnere leverancen, da vores søn fik 2 af samme slags i fødselsdagsgave, returnering skete hurtig og hurtig svar på ?? via email SAMT hurtig returnering af penge til min konto. Jeg handler gerne der igen.

Super god service. Hurtige til at svare tilbage på spørgsmål og hurtige til levering! + et stort udvalg af varer man ikke lige finder på andre webshops.
Fuldt hus - en webshop der er kommet for at blive - så 5 stjerner herfra.
Hilsen Jonas.

Super!!!

Fik en halskæde til en virkelig god pris, og fik hurtig levering.
Ingen problemer der! derudover var kæden i god kvalitet.
Oven i købet er der et kæmpe udvalg, og dette er klart et sted jeg vil handle igen.

Super!!!

købte en keyhenger ved jer for 1 uges tid siden,
og vil bare sige tusind tak, for en rigtig god service og for den hurtige levering!

Bestilte onsdag d. 28 og havde varen fredag! :)
God kvalitet og service som lovet!
5 Stjerner herfra!

www.godlir.dk Details

Godlir.dk sælger smykker og accessories til modebevidste mænd.

Visit GodLir

Write to: info@godlir.dk