Godthaab Autolakering reviews

Godthaab Autolakering reviews

7.4

Professionel autolakering

Jeg fik i april 2012 omlakeret min bil hos Godthåb Autolakering og resultatet er ikke mindre end fantastisk.

Det er ikke at sammenligne med en ny bil - det er betydeligt pænere!
Glansen i lakken er extrem flot og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten på noget tidspunkt.

Kontakten til firmaets ejer samt medarbejderne var meget god igennem hele forløbet og alle mine spørgsmål blev besvaret godt.

Jeg kontakte først Citroen for at få en pris men her var prisen næsten 30% højere end hos Godhåb Autolakering.

Jeg kontaktede også andre autolakerere i Aalborg området, bla.
www.løgstør-autolakereri.dk samt www.spensa.dk - efter 60 dage har jeg stadig ikke hørt fra dem så jeg går udfra disse to firmaer ikke længere eksisterer.

Michael Nielsen

Is Godthaab Autolakering your company?

Godthaab Autolakering ApS Details

Visit Godthaab Autolakering