Godtlegetoej reviews

Godtlegetoej reviews

8.2

God kundeservice

Jeg bestilte en ipad til min datter 09.11.12 og modtog den 13.11.12.
Leveringstiden var lidt lang synes jeg, og da jeg modtog ipaden, ja så var den bare pakket ind i gave-papir, der var intet der beskyttede den mod tab under transporten!
Det synes jeg bestemt ikke var god håndtering af varen!

OK levering - dog plads til forbedring

Min kæreste bestilte et legekøkken til vores lille datter.
Allerede under bestillingen fik vi en fejl-meddelselse, og ingen ordrebekræftelse på mail. Vi sendte en mail for at få at vide om bestillingen var gået igennem, men intet svar. I løbet af et par dage modtog vi dog en mail om at varen var sendt, og vi kunne se, at beløbet var trukket fra betalingskortet (dog ikke noget track'n'trace nummer).
Ca. 10 dage senere havde vi ikke set noget til varen. Vi rykkede, og fik at vide at vi skulle checke på posthuset (havde vi haft et track'n'trace nummer kunne vi jo have fulgt pakken). Og ganske rigtigt - der var pakken ankommet.
Problemet lå ifølge forhandleren i, at vi under bestilling havde angivet et fastnet telefonnummer - og ikke et mobilnummer - og så kan man ikke få en SMS fra PostDanmark, når pakken er ankommet. Vi har talt med forhandleren, og har fået at vide, at der bliver rettet op på hjemmesiden, så der spørges efter mobilnummer - og ikke kun "telefonnummer" ..
Så lidt fejl-retning på hjemmesiden kan helt sikkert løse nogle kunde-frustrationer :-)

Mærkelig netshop

Først og fremmest har jeg lynhurtigt fået, hvad jeg bestilte.
Jeg har købt et spil, prisen stod til 249- før 149, det kostede så 149, så fint med det, beskrivelsen var forkert, anbefalet alder 2-4 år, på æsken står fra 6 år.Da jeg ville betale, fik jeg en side der meldte fejl, jeg prøver så 4-5 gange mere med samme resultat og opgiver. Efter ca.1/2 time får jeg mail om at min vare er pakket og vil blive sendt samme dag?? nå men jeg havde altså købt spillet(-:. Det er den mest roede side jeg har været ude for, men jeg fik jo hvad jeg ville og endda en gratis gave, så 4 stjerner på service, 2 for siden.

Fup og fiduser

Bestiller en kasse med ass. børnetøj. Kan ikke bestemme farverne selv men får det til gengæld billigt.
Ved modtagelsen erfarer jeg, at jeg kun får eet stk. Tøj. Dette strider både mod teksten og billedet på hjemmesiden. Og så er det pludselig ikke billigt. Slet ikke når portoen kommer oveni!
Nu kan jeg så betale portoen retur plus portoen på een trøje - i alt 100 kr.
En oplevelse der var undgået, hvis de bare ville være ærlige om deres varer.
Det var mit første og sidste køb hos dem. Helt uacceptabelt.

Super web shop

Det er det hurtigste levering jeg har oplevet

hurtig levering

Jeg bestilte et sæt beskyttelsesudstyr til min datter søndag aften og havde det den efterfølgende onsdag :-)

Jeg ringede fordi jeg SKULLE bruge varen næste dag. De ville lave en ekstra pakning for mig. De havde ellers afleverede dagens forsendelser. De skrev en mail da den var sendt. Posten kom med varen næste dag. Skønt af handle her.

Total iorden

Jeg bestilte om søndagen, om tirsdagen havde jeg mine varer.

Fin service og hurtig levering!

Oplevede en hjemmeside der var lige så beskrivende som den skulle være - hverken mere eller mindre. De leverede varer var fint pakket og i forventet stand!

hurtig levering

bestilte om søndagen og havde det tirsdag. Så hurtig og god service.

negativ

Se nu og få opdateret hjemmesiden. Irriterende og bestille en vare som "er tilgængelig", og så viser det sig at den alligevel er udsolgt!!!

super godt betjening

super god betjening pr. telefon og hurtig levering

Nemt, hurtigt og super service

Jeg kan klart anbefale at handle her. Jeg har fået rigtig god service, hurtig tilbagemeldelse på mine spørgsmål, meget nemt at bestille og dag-til-dag levering. Jeg er meget tilfreds

Hurtig levering.

Fin shop og hurtig levering. Måtte dog betale 79 kr. i porto for at få sendt en fastelavnsmaske til 25 kr. Det var lige et lille minus.

Fuld tilfreds med betjening og levering

Jeg havde startvanskeligheder med at afslutte handlen pga scriptfejl på hjemmesiden, hvilket jeg skrev til firmaet, som hurtigt fik fejlen rettet. Som tak for min hjælp, slap jeg for at betale fragt. Varerne var fremme dagen efter, de var bestilt og jeg kan bestemt anbefale at handle der. Jeg gør det selv igen en anden gang.

nemt at bestille og superhurtig levering

Jeg synes det er en god webbutik, nemt at finde rundt på siden, nemt at søge efter bestemte ting, overskuelig, helt igennem godt og RIGTIG stort udvalg:-) Det var nemt med betalingen og leveringen er det hurtigste jeg nogensinde har oplevet med en webbutik. jeg bestile min vare mandag og den blev leveret med postdanmark om tirsdagen!!!:-)

fantastisk hurtige

bestilte og betalte nemt og hurtigt via hjemmesiden om søndagen. tirsdag fik jeg en sms at jeg kunne hente min pakke på posthuset. Det var da nemt.

Perfekt og hurtig levering

varen blev afsendt omgående og leveret på mit lokale posthus 2 dage senere

Hurtig og problemfri levering

Der gik mindre en 48 timer fra bestilling til levering ved døren. Dejligt og nemt.

Seriøsbutik

Super behandling,hurtig levering

Godtlegetoej Details

legekaeden-Holstebro online salg af legetøj Spil Djeco Lamaze Sassy Krea Maki LEGO Brio Schleich dyr dukkehuse Lundby Skovens dyr Sylvanian Bruder Playmobil Pluds Pluds kreativ legetøj Moddelervoks Meccano Geomag Holstebro LEGO friends Pippi Thomas tog biler køretøjer Hello kitty babyleg Sillyù cars 2 Luna car Zhu-Zhu bilbaner Nikko Smølfer familie spil

Visit Godtlegetoej

We live here: Nørregade 55