Godt Smil reviews

Godt Smil reviews

9.2

super modtagelse

Dejlig personlig modtagelse (:
Min tandlægeskræk tog i meget seriøs
og gav mig stor tryghed....

Fantastisk god service & enormt imødekommende og smilende personale :-)

Fantastisk god service & enormt imødekommende og smilende personale :-)

Indtil videre meget tilfreds men er jo ikke færdig endnu. Jeg er lidt spændt på at se om overslaget jeg fik holder. Men god service, har intet at klage over.

Service, omsorg og skarpe priser

Jeg startede hos Godt Smil Tandlægerne i Horsens, fordi jeg skulle have rodbehandlet en tand og jeg har tidligere meget dårlige erfaringer med en rodbehandling. Jeg valgte Godt Smil, både pgr. deres flotte anmeldelser, men mest fordi de tilbød sedering. Det virkede som en fantastisk mulighed for mig at takle tandlægeskrækken på den måde.
Jeg bliver altid mødt med et glad smil i receptionen; de behandler mig som en god bekendt og taler ikke ned til mig, som jeg andre steder har oplevet, når jeg er i "patient rollen".
Tandlægen er super professionel; opmærksom på mig og mine spørgsmål; svarer altid ærligt og pylrer ikke unødigt, selvom jeg har været skrækslagen de første par gange jeg kom der. Hun er stille og rolig og har en rigtig god humor. Super dejligt, at vi kan drille og lave sjov, selvom hun lige om lidt fjerner min kindtand!
Jeg har det seneste år fået 2 rodbehandlinger og fjernet 1 tand; alle 3 gange i sedering. Det har hjulpet mig rigtig, rigtig meget til at slappe af og få gennemført behandlingerne på en afslappet måde, så jeg ikke stresser.
Dagen efter hver behandling, har sekretæren ringet til mig for at spørge ind til, hvordan jeg har det. Fantastisk omsorg.
Jeg er flere gange blevet målløs over, at jeg ikke skal betale mere, når jeg skal afregne efter endt behandling.
Jeg har henvist en veninde (med mangeårig tandlægeskræk), en kollega og dennes svigerinde er også startet hos Godt Smil i Horsens

Tusind tak!

Jeg har i dag være hos Hr Burkhardt Gieloff ude i Højbjerg. Siden jeg var 14 har jeg været utilfreds med mine tænder, så det var en meget positiv og helt fantastisk oplevelse endelig at få ordnet mit kompleks! Jeg er studerende, så det betød meget for mig, at de har virkelig gode priser hos Godtsmil.dk Tusind tak til Hr Buckhardt!

Godt Smil Odense: Super dygtig tandlæge.

Jeg har fået indsat implantater i overmund, med indopereret nye knogler.
Er p.t. ved samme operation i undermund.

Jeg er rigtig godt tilfreds, og vil anbefale min tandlæge til de som har brug for det.

Mvh Birgit N. :-)

sparede penge i forhold til tidligere tandlæge

Jeg skulle have lavet en almindelig plastfyldning og med bedøvelse fik et overslag fra egen tandlæge på 1550kr for dette, ringede derfor til et godt smil og læste overslaget op hvorefter de kunne oplyse om at det kosstede 915 kr hos dem for nøjagtig det samme: det var en fin klinik, flinkt personale og jeg endte med at klare det uden bedøvelse. så skulle af med 750 kr så i alt sparede jeg 800 kr på en helt alm plastfyldning.

Fuld tilfredshed

Kontaktede godt smil, da jeg havde tandpine. Fik hurtig en tid. Godt Smil er en virksomhed, som sætter patienterne i fokus og er utrolig gode til at forklare processen undervejs. Jeg vil helt klart anbefale Godt Smil til andre. 5 stjerner herfra.

God forklaring på behandlingen.

Venlig "betjening" og med forklaring hvad der skal ske.

Ikke for godt til at være sandt.

Det er ikke altid pris og kvalitet hænger sammen. For 3 år siden stod jeg overfor en større tandrenovering. Min daværende tandlæge gav et overslag på ca. 30.000,det synes jeg var for dyrt, så jeg så efter udenlandske tandlæger. Men var da noget betænkelig ved det Heldigvis poppede Godt Smil op. Priserne her var som i udlandet og jeg kunne nu spare også tranporten til udlandet. Det måtte prøves. Jeg har aldrig fortrudt, kvaliteten er meget høj, det er en moderne klinik med alt det nye udstyr. Min kone er nu også patient hos Godt Smil. Hun har lige fået en porcelæns krone for 3600 kr. + skriftlig garantibevis på 5 år. Det er da så fantastisk at det må anbefales andre.
Hilsen Lars

God behandling til fine priser

Godt Smil i Horsens - god service, venlig tandlæge som forklarede hvad der skulle laves ved mine tænder. Og ikke mindst, gav et prisoverslag inden hun gik igang.

Det hurtigste tyveri

Jeg kom der for første gang for at skulle have lavet én tand. På 10 minutter havde tandlægen i Kolding taget adskillige røntgen, fortalt mig om alt det, der skulle laves til en værdi af 13000 kroner, vist mig nogle billeder, jeg ikke forstod, og fortalt at 8+ og 4minus også havde problemer. Forstod jeg lige noget? Nej, jeg er ikke tandlæge! Det var stress, stress, stress, og så blev jeg smidt ud med beskeden om, at jeg kunne bestille en ny tid, hvis jeg syntes. For denne service, hvor tandlægen altså absolut ikke gjorde noget som helst, og hvor jeg ikke blev ret meget klogere, blev prisen 640 kroner kontant. Jeg forstår nu, hvordan de spedalske følte sig behandlet af samfundet i gamle dage. Denne følelse af "at være spedalsk" har jeg lært hos Godt Smil i Kolding. Og samtidigt kan jeg så glæde mig over mine 2 prisoverslag med f.eks. "præmolar 2 flader" og "molar 3 flader".
Godt Smil Tandlægerne

Reply from Godt Smil Tandlægerne

Kære Henrik

Jeg beklager meget din oplevelse af manglende information. Vi har derfor flere gange tilbudt at gennemgå røntgenbilleder og prisoveroverslag ved en gratis konsultation samt tilbudt pengene retur for dit første besøg. Tandlægerne i Kolding kan fuldt ud stå inde for den behandling du er blevet foreslået og du er velkommen til at opsøge en anden tandlæge for second opinion. Ligeledes er du stadig velkommen til at kontakte os såfremt du ønsker pengene retur. Vi håber at høre fra dig.

Mvh Anders Bjergegaard - Telefon 28 87 49 14

Effektiv, omhyggelig, perfekt behandling hos Godt Smil Tandlægerne i Odense

Godt Smil Tandlægerne på Mogensensvej i Odense er helt klart anbefalingsværdige.
Jeg følte tryghed lige fra starten og var slet ikke i tvivl om, at det var et yderst velkvalificeret team, der stod bag klinikken.

Kvalitet til rimelige priser

En god klinik med kompetente specialister og imødekommende personale.
Lige fra starten kan man føle sig tryg og i gode hænder. Der laves en plan for behandlingen, der forklares, hvordan den vil foregå, og man får en prisoverslag. Høj professionalisme, venlighed og brug af højteknologisk udstyr.
Efter endt behandling (i mere end 1 år), sagde jeg direkte til min tandlæge Christian Schmidt: ”Tak for det hele. Du har hænder af guld.”

www.godtsmil.dk er en perfekt tænlæge Super god service og profesionelle medarbejdere

Selvom jeg ikke er meget for tandlæger, må jeg indrømme at jeg er blevet mødt af venligt, professionelt og behageligt personale hos Godt Smil Horsens.Professionelle og venlige ansatte, giver en god følelse af, at være i gode hænder.
Jeg har kun haft gode oplevelser, selv med udpræget tandlægeskræk. De er dygtige til at berolige og behandle dig, således du får en god oplevelse. De er tilmed langt billigere end mine tidligere tandlæger

Behagelig afslappet stemning og kompetente tandlæger

I går var jeg endnu en gang hos Godt Smil i Odense, hvor jeg er kommet i gennem de sidste halvandet år. Og endnu en gang var det en ustresset og behagelig oplevelse med følelsen af, at der er tid til klienten.
Tandlægen havde på forhånd opsummeret "siden sidst", og spurgte ind til det, som om jeg lige havde været der dagen forinden, og ikke for et halvt år siden, med mange klienter i mellem.
Meget positiv oplevelse.

Minus er, at man skal betale på stedet, og ikke kan få en regning med hjem.
Min datter (18 år) var med i går for første gang. Vi vidste ikke på forhånd, hvad det ville koste, og hun havde faktisk ikke penge nok på sit betalingskort. Jeg kunne heldigvis lægge ud for hende på stedet, men hvad hvis jeg ikke havde været med?

Rigtig god behandling

Har lige været på deres klinik i nørreport. Jeg må nok sige at jeg er yderst tilfreds. De gør deres arbejde ordenlig og fortæller løbende om hvad de gør, og man er meget velkommen til at stille spørgsmål til lægerne når man har lyst. Det er virkelig en klinik der kommer med overskud og prøver at give sine kunder den bedst mulig behandling og tryghed. Kvaliteten er i TOP

Det der for mig er et minus er at man skal betale på stedet, det er altså ikke muligt at få en regning som man kan betale over en tidsfrist. og det er det der gør at den desværre ikke får fuld karakter.

Godt og professionelt

Selvom jeg ikke er meget for tandlæger, må jeg indrømme at jeg er blevet mødt af venligt, professionelt og behageligt personale hos Godt Smil i Horsens.

Efter jeg er begyndt at komme hos Godt Smil, har jeg fået et bedre forhold til tandlæger og priserne.

Jeg har anbefalet tandlægekæden til flere af mine venner og bekendte, og ser frem til flere gode tandlæge oplevelser hos Godt Smil!

Super service!

Jeg besluttede mig for at prøve godt smil i Odense, da nogle venner anbefalede det. Jeg vidste, at jeg havde et hul, men det var dog en anelse værre og dybere end frygtet. En fyldning blev veklset til en rodbehandling. Jeg har været i klinikken 5 gange nu med den samme tand, jeg har haft ondt og haft akut brug for hjælp 2 gange, og hver gang er jeg kommet til meget hurtigt. Jeg har følt mig godt tilpas og tryg under hele forløbet, til trods for at jeg er en anelse tandlægeskræk..., det har de åbenbart også fået kureret. Og prisen har været virkelig fair.

Support

Spar op til 40 % på din tandlægebehandling

Vores priser er op til 40 procent lavere end gennemsnittet i Danmark og matcher prisniveauet i Tyskland og Sverige. Det er således ikke længere nødvendigt at tage til udlandet for at få tandbehandling til lave priser. Vores lave priser er et resultat af nogle yderst fordelagtige indkøbsaftaler, højteknologisk udstyr samt anvendelsen af vores eget dentallaboratorium i Århus.

Vi er specialister i tandlægeskræk

Hos Godt Smil Tandlægerne er vi meget bevidste om, at blot det at møde til konsultation eller behandling kan være et stort skridt. Tandlægeskræk findes i mange grader, og derfor er der stor forskel på hvilken fremgangsmåde, der er mest hensigtsmæssig. Vi råder over en bred vifte af virkemidler, som alle skal gøre det mere behageligt for vores patienter at gennemgå behandlingen.

Smertefri tandbehandling

Alle patienter bliver som en selvfølge forsigtigt, men effektivt bedøvet, men er dette ikke tilstrækkeligt, kan vi tilbyde behandling i både sedering og fuld narkose.

Danmarks førende tandlæge

Godt Smil Tandlægerne er i dag Danmarks største og førende tandlægekæde. Vi har i alt 60 tandlægestole fordelt på 9 topmoderne klinikker beliggende i landets største byer. Derudover har vi også eget dental laboratorium, hvor vi fremstiller størstedelen af de porcelænskroner, som vi anvender i behandlingerne.

Visit Godt Smil

Write to: info@godtsmil.dk