Goecker reviews

Goecker reviews

9.3

god service

det fremgik tydeligt hvornår jeg kunne forvente at få varen

Rigtig god service

De har altid tid til, at give råd og vejledning. Super service!

Hurtig levering og kvalificeret rådgivning. Nu var det ikke en megaordre, man alligevel: fin omhu ved også mindre bestilinger!

Imødekommende ekspertise uden at være bedrevidende!

At kunne tale med et rigtigt levende menneske uden at blive kostet rundt, er den service der er vigtig for mig!

God og hurtigt ekspedition

Bestilte varer hos Goecker og de kom hurtigt efter bestillingen, det var bare perfekt.

Super service og meget hurtig levering

Goecker er min primære kilde til nyt kamera og studieudstyr. Altid hjælpsome og meget hurtig levering. Jeg kan kun varmt anbefale Goecker

Hurtigt, overskueligt og problemfrit køb

Ingenting at udsætte på Goecker. Alt forløb som lovet og forventet. Leveringen skete allerede dagen efter købet. Jeg kan uden problemer anbefale andre at handler hos Goecker.

Flinke folk - hurtig levering

Du kan roligt bestille varer, men har du mere tricky spørgsmål til visse produkter, så kommer medarbejderne på en prøve... Jeg afventer stadig svar på et afgørende spørgsmål, som jeg glemte at stille før varebestilling, men - svaret kommer sikkert snart.

Top professionel betjenong

alt som forventet

Alt fungerer fint. Kan helt sikkert anbefales.

Nem bestilling og hurtig levering.

Professionel foto - grossist

Hurtig ekspedition fra værkstedet, samt gode og klare informationer fra sælgerne, når jeg spørger om forskellinge produkter.

Super professionelle

Jeg har handlet en del med Goecker her på det sidste, og er lige positivt overrasket hver gang. Super professionel rådgivning, vejledning og betjening. Varer bliver leveret hurtigt og man får hvad man har bestilt. Største anbefaling herfra!

Hurtig og problemfri handel

Det var bare dom det skulle være

Hurtig ekspedition

Du kan roligt handle på denne netbutik.

Der manglede en del af vores forsendelse da pakken ankom - men det blev fixet ved et enkelt telefonopkald - uden brok overhovedet.

Hurtig og god service, men dyrere end gennemsnittet

Goecker er gode når man skal have en vare i en fart, men hvis tiden er til at vente, så er varen typisk billigere på konkurrenternes webbutikker.

excellent

They were the only ones I could find in Denmark stocking the very high end camera I needed, and even the lens that they did not have in stock was delivered just one day later. Over the phone all staff knew their business very well and every time they offered to check and call back - they punctually did. The price was right too.

God webshop

Goecker har et godt udbud af grej i professionel kvalitet.
Webshoppen fungerer glimrende. Jeg fik varerne leveret tidligere end først lovet.

Fed butik, skidt webshop.

Goecker har alt hvad du skal bruge og kompetente medarbejdere, men jeg er færdig med at bestille varer på deres webshop. Tre ud af tre gange er varene ikke kommet frem, før jeg har ringet og rykket for dem. Senest var en af mine bestilte varer forsvundet, og kunne ikke genanskaffes.Så mit bedste råd er at besøge butikken frem for at handle på på deres webshop.

Goecker

Dag til dag levering

Bestiller du inden kl 14 på hverdage, sender vi varerne samme dag og du bør derfor modtage din pakke dagen efter. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.

Seriøs e-handel

Goecker driver seriøs e-handel med verdens bedste fotoprodukter.

Topprodukter og seriøs rådgivning

Vi repræsenterer fotobranchens absolutte topkvalitets produkter og vi gør hvad vi kan, for at sikre vores kunder en købsoplevelse i verdensklasse, herunder rådgivning, levering og service. Du er velkommen i vores to velassorterede showrooms i København og Århus.

Et solidt bagland

Goecker A/S har betjent Danmarks professionelle fotografer med fotoudstyr i 150 år. Så med Goecker får du den ultimative fotoleverandør.

Visit Goecker

Har du spørgsmål, så kontakt os på følgende måder:

Call us on: +45 35 82 11 00
We live here: Hejrevej 37