Goerdetselv reviews

Goerdetselv reviews

3.1

Multipuds

BONDEFANGERI.
Har købt artikel "4 veje til glat væg" Ja godaw do. Ville man læse om påføring af multipuds, så måtte jeg købe endnu en artikel til 29,- kr.
Der er mange måder at tjene penge på.

ADVARSEL, læs før du bestiller

Igen ville jeg ønske jeg havde kigget her på Trustpilot før jeg svingede kreditkortet.

Faldt over en tilsyneladende interessant artikel fra Gør det selv. For at læse artiklen skulle jeg enten købe den eller blive abonnent.
Jeg står over for en del gør-det-selv arbejde, så det lød fint med et abonnement.
Jeg bestilte 5x blade og fik et nummer så jeg kunne logge ind og læse artiklerne.
Og først her viser det sig, at jeg i den grad er blevet bondefanget. Selvfølgelig efter jeg har betalt.
Følgende skal jeg sige ja til for at læse artiklerne:
"Når du opretter dig som bruger på goerdetselv.dk bliver du automatisk tilmeldt nyhedsbrevet.
Du accepterer samtidig, at vi gerne må kontakte dig med flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications koncernen via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Følgende selskaber p.t i vores koncern vil du kunne modtage information fra: Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S, Benjamin Media A/S, Benjamin Publications."

Det er intet mindre end grotesk. Den slags metoder kan næppe være lovlige. Betal først - få oplyst alt det med småt bagefter.

Bonnier, I er nogle fuskere!

Jeg har anmeldt Bonnier til Ombudsmanden og vil opfordre andre til at gøre det samme.

Jeg føler mig snydt, se her ..

Jeg har købt en artikel til 29 kroner og fået dette :

Gratis tekst på hjemmesiden : Multipuds glatter alt ud
Multipuds har en formidabel evne til at hæfte på alle underlag og jævne ud.

Tekst i købt artikel (29 kr.) på baggrund af ovenstående:

Multipuds glatter alt ud
Multipuds har en formidabel evne til at hæfte på alle underlag og jævne ud.

Multipuds er et oplagt alternativ til sandspartlen, når glasvæv, hessian og andre overflader med mønster eller struktur skal glattes. Særligt hvis du ønsker den færdige væg med et originalt pudset udtryk. Multipuds giver en hård og robust, lidt ru overflade, som kan males eller fint stå i sin egen lysegrå farve, og det kan bruges til alt fra små huller til fuldspartling. Multipuds kan hænge fast på selv glatte fliser og klinker.

Ovenstående beskrivelse af multipuds kostede mig altså 29 kroner, men tilføjer jo reelt intet til min viden om hvordan pudsen bruges. Artiklens afsnit om multipuds var overskrevet med et markant banner 'Læs mere om multipuds. På de følgende sider kan du læse en grundig trin for trin-vejledning'. De sider har jeg bare ikke fået med i min købte artikel.

Svindel og humbug.

Hold kæft i tog mig ved røv,en der… Jeg havde haft opsagt mit abonnement ved jer og jeg havde ikke modtaget noget fra jer i et stykke tid og jeg var tilfreds.

Men så i dag kom både jeres bog plus en ny regning, der var sku lige som en grund til at jeg opsagde mit abonnent, nu ødelægger i min økonomi og ikke nok med det så når jeg har modtaget jeres l…. og noget med 4 smarte dage, ja så får jeg sku endnu en bog og endnu en ny regning når i udsender denne bog.

Jeg har absolut ingen respekt for jeres måde at ødselægge folks gode humør…. Jeg hade sku lige som ventet at jeg ville vende tilbage, jeg havde bare en økonomisk krise jeg skulle igennem, men det fik i sku ødelagt.

Ps kan se i har ændret mit abonnement nr...

fin hjemeside men tyndt blad og spam, spam, spam

Har bestilt et års-abbonnement på gør det selv-bladet. Det kostede 499,- og jeg får en akkuskruemaskine.

Jeg har nu fået 2 blade, og det er godt nok en tynd kop te.. jeg vil ikke kalde det blade, men snarere hæfter.

Min akku-maskine har jeg endnu ikke modtaget, og heller ikke noget info om hvornår den dukker op..

Deres hjemmeside er fin og dejligt med rigtig mange nyttige artikler.

Sidst men ikke mindst så modtager jeg ufroholdsmæssigt meget spam.. næsten dagligt får jeg reklamer som jeg bestemt ikke har bedt om.. det er ALT for dårligt.

brugbart

Magasinet er aldeles brugbart med fornuftige artikler og gode test.

Husk - De bliver ved med at sende selv om du kun har bestil 4 blade.

Ja jeg faldt desværre for de klassiske abonnementsfælde. Bestilte 4 blade og en internetadgang. Da jeg havde fået disse, blev de ved med at sende blade som jeg så efterfølgende måtte punge ud for. Incl. rykkergebyr!! Havde ikke fået første regning.

Hvis du er til spam, så få et abonnement

Hejsa,
Tegnede et abonnement på bladet - som er godt... men forlagsvirksomhedens politik er da helt ude i skoven. For det første så spamer de en med alt mulig lort om deres andre blade, og først efter en del henvendelser, så det ud til at de havde fattet, at jeg ikke gad have de meddelelser.

Nu er bladet ikke dukket op, så jeg skriver og gør dem opmærksom på det,. Det bevirker, at jeg får en lang historie tilbage om, at der går tre uger, før jeg så får bladet.
Ikke nok med at det er en standard-skrivelse, så har de valgt den forkerte standardmail, for det omhandler en DEN og et blad er altså et DET. PINLIGT

Jeg synes, det er ærgerligt, at de ikke er lydhøre overfor kritik, (jeg har flere gange gjort dem opmærksom på. at jeg ikke bryder mig om al deres reklamegejl), men det er de helt uforstående overfor. Det kan jeg kun se som et udtryk for en nedladende holdning overfor deres abonnementer, for hvis man gerne vil sælge blade, bør man tage de mennesker, som man lever af, alvorligt.

Jeg har valgt at sige mit abonnement op, for når jeg køber et produkt, så forventer jeg at få det produkt og ikke al mulig andet. Og jeg er meget træt af deres totale mangel på selvkritik.

Super godt blad og hjemmeside

Har lige abonneret på deres blad super spændene tips og tricks og en rigtig overskulig hjemmeside

spam spam spam

Lad for guds skyld være med at melde jer til dette site og abonnement, når du først har smidt din email i deres system så kanonuber spammer de dig med lort fra adskillige forskellige adresser og det er komplet umuligt at framelde sig igen trods man har muligheden for at gøre dette, jeg har forsøgt at gøre det en 5-6 gange men det fortsætter i et væk.

Desuden lover de forskellige "gaver" hvis man tegner abonnement, i mit tilfælde fik jeg er krydslinielaser til en værdi af intet mindre end 620kr, men den virkede jo sjovt nok ikke da jeg pakkede den ud, desuden var dens reelle værdig nok i nærheden af 35kr.! mega dårlig billigt plastik lorte knirke knage samleselv hobbylim mig i røven kineser lorteplastik.

Hele herligheden lugter seriøst af amatør fup cirkus, jeg kan lige se det for mig en flok polakker og en sigøjner der printer magasiner med en blækprintrer de har stjålet i kvickly.

Is Goerdetselv your company?

GØR DET SELV - Danmarks eneste professionelle gør det selv-magasin. Alle projekter er udført af fagfolk og har tydelige trin for trin-anvisninger, tegninger og materialelister, så du er sikker på at opnå et godt resultat.

Visit Goerdetselv