GOG reviews

GOG reviews

6.4

Nostalgi

Downloadede 2 spil som jeg spillede da jeg var lille, og de virker super! De kommer til at ligge som en fil på computeren som man så åbner spillet fra. Super gode minder:) dejligt!
5/5 stjerner!

Brugt siden meget - ingen problemer.

Jeg har købt utallige spil gennem GOG.com, og har ikke haft ét eneste problem. Der er rigtig mange gode gamle klassikere, og priserne er okay. Kan ikke se hvorfor de ikke skal have 5 stjerner...

spillet virker ikke

Har købt Heroes of Might and Magic 3 inde på deres hjemmeside, men ligemeget om jeg installerer det på min computer med windows 8 eller på min computer med windows vista, møder jeg det samme problem. hver gang jeg prøver at gå ind i spillet går min computer i stå, og jeg bliver nødt til at holde sluk knappen nede, indtil computeren slukker.

Buggy Game - Not happy

Bought a game from GOG to have problems with bugs. The support was slow and involved me spending hours trying various things to resolve. Support in the the final case was just links to forums I was expected to read through to then find it didn't even relate to my operating system. In no way did I feel they actually wanted to help with my ticket.

Really dissapointed with this company who have not even come good for their refund guarantee. Avoid like the plague.

Fantastisk site

GOG har rigtig mange gamle spil af høj kvalitet. Som vi også erfarer i form af mobile platformes popularitet så kan der være super god underholdning i et spil selv om det ikke baserer sig på det nyeste 3D accelereret grafik.
Jeg har hentet en del spil der og glæder mig over hvor meget godt man kan få for få penge. Specielt deres tilbud op til weekenden hvor man kan købe høj kvalitets spil for 2-4 dollar er rene kup.
Nu ville jeg bare ønske jeg havde mere tid til at spille nogle af spillene :-)

Great... Sometimes..

If you're looking for a website for all you're old games and have a nice nolstagia feeling, then this is the place!

good thing about this company is they include dosbox in the games so it will run on the latest system.

Sadly some dosent work for Mac and others are buggy.

For example:
Tyrian 2000 (free) keept turning left no matter what i did.
Dungeon keeper 1 (5 dollars) sometimes locked mouse to one side.
Dungeon keeper 2 (5 dollars) on 3rd map it will close down and display "DK2.exe is no longer working"

Great website

For the lovers of old games, this website is a must. They offer a great selection of old games at great prices. Recommended.

One of the best

sites for good old games, that really bring back all the memories. What I like even better with that site is that all their games are DRM free and support 64 bit OS, which is what Steam really needs to implement in these old games. Well at least 64 bit support. And the prices are great as well.

Rigtig god, men kræver tålmodighed o

Jeg er vild med GOG's koncept uden DRM. Jeg har købt en del spil hos dem og deres ingen DRM politik gør det jo bare endnu bedre.
Desværre har jeg haft nogle problemer med nogle spil som ikke var optimeret optimalt og ikke rigtig virkede uden man skulle anvendte 3. parts programmer til hjælp. Men langt de fleste spil virker med det samme.
En anden ting er priserne kan være lidt for høje på nogle spil. 10$ for over 20 år gamle spil er lige i overkanten for nogle titler.

Siden er ellers rigtig fin. Men jeg vil anbefale inden køb af spil, at man tjekker de forskellige fora på siden for hver spil. Bare lige for at se om det vil køre ved første klik, eller om du skal gøre lidt mere end det.

Erg goede ervaringen.

Het team van Goodoldgames maakt hun beloftes waar!, de games zijn DRM free en goedkoop!
Je krijgt de game in jouw profiel op de website en kan het vervolgens vanaf daar downloaden via de browser of hun eigen downloadclient.
Bijna alle spellen werken prima, enkel op sommige na zijn er problemen met het spel waarna je terrecht kunt op de forums waar de community je graag wil helpen.
Mocht dit niet baten dan is er altijd nog de mogelijkheid om via de support hulp aan te vragen... Helemaal top!

En af de bedste digtale spilbutikker

Billige priser, mange klassiske titler - Og det faktum at de spil man køber ikke på nogen måde er bundet til en account. Spillene skal ikke aktiveres og kan installeres og spilles offline, eller brændes ud hvis man har lyst.

Gog.com er digital distribution på den rigtige måde. Spillene er dine, når du har købt dem - og ikke som på steam, origin eller gfwl der benytter sig af et abonnements system der fratager brugeren den fulde kontrol og ejerskabet af den købte kopi.

Har købt mange titler, og har ikke fortrudt. Kan helt klart anbefales.

Det her er billig, kompatibel nostalgi :)

GOG.com går ud og forsøger at få rettighederne til at sælge gamle spil, samt reprogrammere dem, så de kan køres på nutiden's Windows (de fylder derfor noget mere, men det er da en detaljesag!)

15 - 55 kr er alt man giver for langt de fleste, gamle titler på denne side, som man herefter kan downloade hvor som helst ved at logge ind. Der følger ofte bonus materialer med som dpf manualer, sound tracks, art osv. De kører tit med tilbud på en eller flere titler.

Jeg anbefaler også at man går ind på deres Community sektionen og søger/stemmer på titler, man gerne ser dem inkludere i fremtiden.

Jeg er en meget tilfreds kunde :)

den bedste game site til nostalgi

Good old games er et af det bedste sites i lang tid. Godt og rigtig fedt koncept, og så er alle spil til rimelige priser

De gamle klassikere til små penge, optimeret til moderne computere

Har lige købt Constructor til 16kr som er optimeret til windows 7 64bit. Alle de gamle klassikere i opdateret tilstand kan købes der inde.

lynhurtig levering i sin spilhylde på sitet, og det køre som en drøm

Genial side

Ældre spil optimeret til nyere Windows, fuldstændig fri for kopibeskyttelse og til bittesmå priser. Jeg har indtil videre købt 21 spil fra dem, og alt har fungeret upåklageligt. Bugs i spil er naturligvis ikke deres skyld.

Intet respons på 2 mails og ikke gennemførte releases.

Billige gode spil. Dog står der "tak for din mail, vi vender tilbage inden for 24 timer" når man skriver til support. Jeg har aldrig fået et svar fra dem selvom jeg skrev flere gange.

Nogle spil er ikke helt bug fri og burde ikke sælges. Se evt. interstate 76.

Købte Constructor til 34 kr. og det virker fint til Windows 7, 64 bit.

At der er mange bugs og problemer med spillet er deres skyld jo. Street Wars udgaven på GOG har problemer med cursoren i windows 7 og vista grundet en ringe exe fil. Hvis man henter myth cracket fra GCW fungerer det fint. De trak moto racer 2 tilbage da de havde taget et dårligt scene crack. Spillet lader til at virke, men det er blandt andet umuligt at skifte til et højt gear. Adskillige af deres no-cd cracks er taget fra scene releases som Arcanum hvor der bare har strippet fairlights hilsen ud. Tag og læs kommentarer i forumet inden du køber et spil fra GOG, hvis du er usikker på kvaliteten af deres udgave.

Is GOG your company?

GOG Details

The premier destination for DRM-free classic PC games like Fallout, Duke Nukem 3D and more. Buy classic PC games, download games, get free games.

Visit GOG