Gohorse reviews

Gohorse reviews

4.1

Hurtig levering og svar på emails

Jeg kan kun siger at jeg bestillt torsdag aften og de havde sent det fredag. er super tilfreds

KØB ALDRIG varer hos Gohorse

Har bestilt et par flotte ridestøvler, som også blev leveret til tiden - problemet er opstået, da jeg returnerede dem. Selvom de står som afleveret af Postdanmark, har jeg her 2 måneder efter ikke fået mine penge tilbage, da de påstår aldrig at have modtaget pakken retur. Jeg forsøgte at få Postdanmark til at erstatte varen, men det vil de ikke, da Gohorse ikke vender tilbage med en tro og love erklæring på ikke at have modtaget pakken. Overvejer seriøst en politianmeldelse, da jeg ikke tror dem over en dørtærskel - er der noget af der, der er gået den vej? Derudover er de ikke til at få fat på hverken over mail eller telefon - det er utroligt at man kan slippe afsted med at drive virkeomhed på denne måde!

Dårlig Service

Jeg har bestilt og købt en stævnejakke, super hurtig levring, ingen problemer hér.

Problemet er opstået efter levering, da det var en forkert jakke som blev fremsendt. Jakken er faktureret 17. juli 2011 og nu her en måned efter har jeg endnu ikke kunnet komme i kontakt med firmaet.... Og tro mig, jeg har forsøgt på alle mulige tænkelige måder.

Men telefonen bliver ikke taget, sms'en bliver ikke besvaret, hvilket mailen heller ikke gør.

Jeg har 2.000 kr. ude at svømme, og jeg vil enten meget gerne have mine penge retur, men allerhelst vil jeg gerne have den rigtige varer, som jeg har bestilt og som jeg er blevet faktureret.

Jeg vil stærkt fraråde andre, at købe noget hos GoHorse, i hvert fald over nettet, da jeg aldrig har mødt så ringe en service. Sådan kan man bare ikke drive virksomhed!

Gohorse = No go BURDE INGEN STJERNER HA'

Kort fortalt:

Bestilte og fik ca. 10.-14/6 et par Pioneer ridestøvler. For så vidt ingen problemer - bortset fra at støvlerne ikke passede. Jeg returnerer støvlerne - for egen regning naturligvis - og firmaet modtager dem den 21/6 kl. 07.59 iflg track & trace (postdanmark). Efterfølgende meddeler firmaet mig, at de ikke har den ønskede strørrelse, og jeg spørger om de kan skaffe dem indenfor overskuelig tid, da jeg ellers vil ha' mine penge igen, eller rettere min datters penge, da hun virkelig står og mangler et par støvler!

Herefter ophører al kommunikation med (No)Gohorse - jeg ringer og ringer og sender dem utallige mails uden resultat, ingen svar INGENTING!!

Altså dette svindlerfirma har snydt min 14 årige datter for 1.299,- kr. af hendes sparepenge og jeg har nu meldt dem til politiet og inddraget Forbrugerklagenævnet.

Svar tilbage til go Horse

Uforstående hvorfor i herinde skriver vinspecialisten jeg er privat person Michelle Jørgensen . Det er ganske rigtig at i har sendt pakken til vinspecialisten men det var skam bare for der var nogen til og tage mod pakken så bland dem uden om. Jeg har har sendt bevis på sadel er modtaget hos jer taget et skræm print fra PostDanmark track and trace hvor der står i har modtaget den dagen efter jeg har sendt den retur. Jeg har flere gange mail for og spørge om i har modtaget. Endda skrevet den er efterlyst. Men fandt så ud af i havde modtaget den personligt fra PostDanmark . Og jeg har flere gange bedt jer ringe da i aldrig tager jeres Tlf. Hvis i vil politianmelde mig må i jo gøre det. Ud over det skrev i det var den sidste ponypude i havde og derfor i havde fjernet den fra jeres hjemmeside i skrev så i ville sætte den på igen men bare som udsolgt. Men 2 dage efter i har modtaget hvilket i så mener i ikke har trods det kan ses på track and trace så er den igen til salg på jeres hjemmeside og står ikke som udsolgt . Det stiller jeg mig undrende overfor og når i så ikke ringe trods man flere gange skriver sit nummer bliver man som kunde utryg.
goHorse rideudstyr

Reply from goHorse rideudstyr

Til Vinspecialisten Hørsholm, Michelle Jørgensen.

Vi har nu i mange dage bedt dig om at dokumentere at pakken er sendt til os.. det kan du ikke. Du kommer med den ene historie efter den anden og beskylder os for en række ting, tilsyneladende for at presse os for penge. Du er en meget tarvelig person og tvinger os til at overveje om vi skal politianmelde dig/jer.

Desværre er TrustPilot blevet et sted hvor man hævner sig.. også selvom man ikke har ret. Det er dybt urimeligt og virkelig sørgeligt og gør at TrustPilot i virkeligheden ikke kan bruges til noget som helst.

Heldigvis har vi rigtig mange kunder der udemærket godt ved at disse 'anmeldelser' ikke er rigtige. Men Trustpilot er desværre langt fra noget de fleste tænker på når alt er foregået på ordenlig vis.

Hurtigt og under halv pris

Jeg bestilte 7 joules ting fra deres udsalg og modtog dem dagen efter. Fik det hele til under halv pris så jeg klager bestemt ikke.

De burde slet ikke have stjerner

Go Horse er absolut et firma man skal undgå for en hver pris. Vi har i over et år mailet uden at vi er kommet videre med vores reklamation på et par ridestøvler hvor de har anerkendt fejlen.
Men enden bliver vel at man skal køre over til dem eller forosøge at møde dem på til en ridestævne for at komme i kontakte med dem.
Ingen pris er så billig at de værd at handle med, dertil kommer at vi har kontakt med andre som aldrig hat fået deres varer trods det at de er betalt.
Men anne kan jo prøve at ringe hvis hun har mod på det. tlf 40 43 43 84

Ingen service, ingen varer, ingen besked

Jeg har to gange nu forsøgt at handle hos gohorse. Første gang rykkede og rykkede jeg for varerne i 8 uger. Pga. ombygning el lign. var der hele tiden tlf.svarer på, så jeg rykkede pr. mail. Først efter 8 uger kommer jeg igennem på tlf. og får at vide, at de ikke har den slags varer, jeg har bestilt, mere. Men varerne stod stadig på nettet. Dette var i sommeren (til efteråret) 2009.
I efteråret 2010 start oktober forsøgte jeg igen at bestille hos gohorse.dk. Ordren står stadig på deres side, men jeg har intet hørt, ingen varer set, ingen beskeder fået - men jeg kan jo dog se, at bestillingen er gået igennem hos dem. De har måske bare her på 5. måned ikke haft tid til at behandle min ordrer eller give mig besked.
Hvis jeg skal gøre alle hestepiger en tjeneste, så hold jer langt væk fra gohorse og bestil jerers varer et sted, hvor I også kan regne med at se dem og få besked.

Bra service

Leveranstiden var lite längre än väntat men kunstjänst var mycket hjälpsamma och varorna kom fram inom 20 dagar.

Tretorn støvler bestilt først i august stadig ikke modtaget!

Min papfar har skrevet med dem over mail og lavet en aftale med dem da vi skulle købe en masse ting der fra. Men tretorn støvlerne kunne de nu ikke levere før midt i september det var ok for den tid kunne vi godt vente. Men den de er ikke kommet endnu og Gohorse tager ikke telefonen! eller svare på nogen mails!
Jeg synes simpelhent at det er for dårligt!

Den sidste gang de har svaret er d. 24 august og vi har skrevet mange gange siden!

Vi har skrevet til Sanne idag og håber nu på svar!

Bestilt jakke d.31/08-2010, men stadig ikke modtaget

Deres leveringstid er fra 1 til 14 dage, jeg ventede 14 dage og har hver dag prøvet at ringe til dem, men det er ikke lykkes at komme igennem. Har skrevet email men aldrig fået svar!

Super produkter til gode priser

2 dages leverningstid så ingen problemer her

Ingen respons og ingen levering

Jeg har den 8/6-10 bestilt varer hos GoHorse, og den 25/6-10 har jeg ikke modtaget varer eller hørt fra GoHorse. Jeg har forsøgt at ringe i deres kontortid, men får at vide at de ikke har tid eller er til stævne. Jeg har skrevet 2 gange via deres hjemmeside, uden at få svar.

Det er ikke godt nok når man står og mangler varen.

Manglende behandling af reklamation

Jeg har købt et par Treton støvler til kr. 2095. Efter mindre end 2 ugers brug af støvlerne er der en knap, der går i stykker. Jeg bliver enig med butikken om, at jeg skal returnere støvlerne og at de så sørge for, at de bliver ombyttet. Jeg får at vide, at jeg selv skal betale portoen, hvilket vist ikke er i overensstemmelse med købeloven. Dette gjorde jeg d. 18/3 2010 og jeg oplyste mit kontonummer så de kan indbetale mine udgifter til porto. Siden da (idag d. 20/4 2010) har jeg intet hørt. Jeg ved ikke om de har modtaget støvlerne, jeg får ikke svar på mine mails og de tager ikke telefonen. Det er sjældent, at jeg har oplevet så dårlig service. Jf. købeloven skal en vare leveres indenfor 30 dage med mindre andet er aftalt.

Tænker sit omkring køb ved gohorse

Jeg oplever at goHors ikke respondere på mine maile og faktisk har jeg ikke fået mine varer.
Har Bestilt den 18/3 2010 og har ikke modtaget min ordre. GoHors begrunder dette med at en af de ting jeg har bestilt er i rest ordrer og nu er du stoppede med at svare på mine mails.
Køb dine varer et andet sted! skriver en del gamle kunder, det vil jeg så gør næste gang jeg handler på nettet.

ALT FOR LANG VENTETID!!

nu er det sådan at jeg d. 30 november bestilte et par pioneer støvler hos GoHorse.
der går 2 uger, og vi prøver at ringe der ind; jamen de ville lige finde ud a hvor i landet de var, og sende os en mail, men vi modtager ingen mail.
vi ringer ofte der ind og hører hvor de bliver af, men så har de pludselig ingen? og man kan jo ikke sælge en vare de ikke har, hvilket de egentlig har gjort?
men fair nok, jeg var villig til at vente.
der går endnu en uge, og jeg skriver til dem og spørger hvor pokker de bliver af?; jamen de havde håbet på de ville komme netop denne dag, men det gjorde de ikke, så de ville tilbyde os den nye model. fint, dem kunne jeg godt bruge.
men så går der endnu nogle dage, så ringer min mor der ind, for nu gad vii ikke vente længere, for så kunne vi købe dem et andet sted, og så ville vi ha vores penge igen !
men damen siger de sender mig et par af den nye slags samme dag, det var så bare helt iorden!

men da støvlerne kommer efter nogle dage, er det den gamle model der kommer. jeg tænker, det kunne nok godt gå, men de havde jo lovet mig de nye? dagen efter kigger jeg mere grundigt på dem, og ser at noget af læderet foran på den ene støvle nærmest er skrabet af!

det syntes jeg virkelig er dårligt! især fordi de solgte mig en vare de ikke havde?
goHorse rideudstyr

Reply from goHorse rideudstyr

Kære Sarah,

Lad mig først og fremmest beklage at vi har været ca. 3 uger om at levere din ordre. Der var ikke noget vi hellere ville end at levere alle ordrer omgående.

Jeg kan godt forstå at du synes at det er irriterende at du ikke 'bare' fik leveret de bestilte støvler inden for få dage, men der er altså 132 varianter af netop den støvle du bestilte.. og det er faktisk meget normalt at firmaer modtager ordrer på varer der ikke nødvendigvis er på lager til hver en tid. Og specielt i juletidener der jo nogle varer der går hurtigere end andre.

Vi synes nu faktisk at vi gør meget for at gøre opmærksom på det, både på hjemmesiden under 'Handelsvilkår' men også ret tydeligt da du lagde ordren på hjemmesiden og det står faktisk også som noget af det første i den ordrebekræftelse som du har fået.

Der står 'Ordren afsendes hurtigst muligt, og du kan forvente at modtage dine varer indenfor 1-14 hverdage alt efter hvilket lager varerne afsendes fra." og det står faktisk inden for de første 10 linier af den ordrebekræftelse du har fået.

Da vi erfarede at vi ikke kunne levere som vi ellers havde troet sendte vi en mail til din far (som er den der står på ordren) d. 9. december.

Efterfølgende er det helt korrekt at vi tilbyder dig en både bedre og helt del dyrere vare (faktisk 20% dyrene) end den du havde bestilt. Dette gør vi fordi at vi med julen for øje, lagde et ret stort stykke arbejde i at prøve at levere så meget som overhovedet muligt inden julen.

Vi sender derfor igen en mail til din far og tilbyder dyrere støvler til samme pris. Desværre får han først svaret tilbage d. 25. december men grundet juledagene ser vi først denne d. 28. december. Men den 23. december sent om eftermiddagen lander de 'rigtige' bestilte støvler faktisk på vores lager og da vi ud fra det din far skriver tolker at I allerhelst vil have de oprindelige støvler sender vi naturligvis disse til jer i troen om at vi gjorde som I ønskede.

Hvis det har vist sig at støvlerne har været beskadiget da du modtog dem og at du stadig kan påvise at det var tilfældet (enten ved at de ikke er taget i brug udendørs eller at du måske har taget et billede af dem da du modtog dem).. synes jeg da absolut at du skulle skynde dig og kontakte os. Selvfølgelig skal støvlerne ikke have skader og da de som sagt nærmest kommer direkte fra fabrikken kan jeg kun undre mig over hvis dette er tilfælde.. (med mindre det altså allerede er sket på fabrikken) men det skal under alle omstændigheder ikke være dit problem og vi bytter dem naturligvis og betaler alle omkostninger i den forbindelse, hvilket vi altid gør.. men det kræver altså at du kontakter os og gør os opmærksom på problemet.

Og hvis vi har misforstået mailen fra din far omkring hvilket par støvler I egentlig gerne ville have kan jeg også arrangere at tilbuddet om de andre støvler stadig står ved magt såfremt vi alligevel skal ombytte.

Ring eller skriv til os.. så finder vi ud af det.

Sanne
www.gohorse.dk

hurtig levering

skulle købe en springvest hos dem over nettet i rød. jeg fik at vide der ville gå 6-8 uger, da den skulle laves i italien, den kom efter 14 dage :D

Helt i orden service

Ingen problemer, gode priser, og god kvalitet. Hurtig levering oven i købet.

supergod oplevelse

Bestilte onsdag aften og varene kom fredag. De var en del billigere end andre steder. thumbs up herfra.

langsom levering

de leverer ikke varerne inden for den tid de skriver i ordrebekræftelsen og kan ikke kontaktes på tlf.

goHorse rideudstyr Details

goHorse Rideudstyr. Alt til dig og din hest. Høj kvalitet og lave priser fra de største rideudstyrs producenter. Du finder bl.a. Pikeur, Pioneer, Kingsland, Eskadron, GPA, Cristina Sport, Veredus, Professional Choice, NAF, Blue Hors, Bucas, Schockemöhle, John Whitaker, Derby, Equiline og mange mange flere.

Visit Gohorse

Write to: info@gohorse.dk